Pääministeri Matti Vanhasen elämäntyötä kunnioittava muistomerkki pystytetään Helsinkiin.
Pyydämme, että kaikki suhtautuvat suopeasti järjestettyyn rahakeräykseen.
Matti Vanhaselle muistomerkki
9
232
Vastaukset
- JormaKKorhonen
Näköispatsaat eivät ole enää muodissa, ja Matin merkittävintä ominaisuutta symboloivan veistoksen varmaan kieltäisi jokin siveellisyyslaki.
- Poistettiin
Epäsiveänä Kittilän hautausmaalta...ei fallos symboleja saa pystyttää julkisille paikoille.
- d e s i g n e r
Miten olisi ratsastajapatsas, jossa alaston Vanhanen kännykkä toisessa kädessä ja toinen käsi hevaritervehdykseen nostettuna ratsastaisi Merjalla, Tanjalla, Kaarinalla, Susanilla tai Merikukalla?
- Kysymysmerkki?
d e s i g n e r kirjoitti:
Miten olisi ratsastajapatsas, jossa alaston Vanhanen kännykkä toisessa kädessä ja toinen käsi hevaritervehdykseen nostettuna ratsastaisi Merjalla, Tanjalla, Kaarinalla, Susanilla tai Merikukalla?
Olisiko mahdollista saada Matin suuhun vielä uuniperuna?
- taiteen ystävä
toteutuu, hellitän mielelläni kukkaroni nyörejä.
myös Mertalalla sekä Katalla.
- mr. Lahnasta:::???
.
on hoitamaton jalka
http://www.kvportal.de/wp-content/uploads/2009/09/smoker_s_leg-1252414362.jpg
. - 100% luomua
Patsas voisi olla luonnollisen kokoinen uuniperuna korruptiokastikkeessa tuppeen sahatussa lautakasassa.Sijoituspaikaksi saataneen jostakin teollisuusalueen varasto.
Patsaan materiaalikin voisi olla luomua eli 100% aitoa ja pikaisesti uusiutuvaa, kuten patsaan kohdekin on. Pääsemme miltei välittömästi eroon myös patsaasta.
KMS varmaan rahoittaa tämän - ihan pyytettömän kannatuksen vuoksi. - patsastelija
tilinnumero mihin avustuksen voi lähettää?
Samalla tilaan patsaan pienoismallin, jonka lähetän eräälle hänen suurelle ihailijalleen Paloheinään.
voite toimittaa tuon luonnollista kokoa olevan näköispatsaan pienoismallin suoraan valimosta kapulin osoitteteeseen.
Laskun voitte lähettää SAK/demareiden toimistoon Hakaniemeeen, mistä hänen palstapaskomisensakin rahoitetaan.
Ehdotankin, että Matti vanhasen patsas pystytetään toisen suuresti kunnioitetun suomalaisen suurmiehen, ja suuuren VALTIOMIEHEN Urho Kaleva Kekkosen muistomerkin välittömään läheisyyteen.
Sillä vain, että kapulikorhonen voi samalla reissulla käydä kunnioittamasa molempia, paljastaen heille suuren ruman päänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431