Koneestani hajosi emolevy ja tilasin uuden.sain asennettua sen paikalleen ajoin ajurit ym.kone toimii muuten ihan jees, mutta tuuletin ottaa täydet kierrokset koko ajan.ennen tätä ei tapahtunut kuin käynnistäessä.onko jotain vinkkiä miten toimia.koneni on fujitsu siemens ja emolevy asus mallia a8v-vm se.en tiedä riittääkö nämä tiedot.mutta kokeilen kuitenkin. kone ostettu valmiina pakettina n.2v sitten.
prossun tuuletin
4
320
Vastaukset
- joo,,,
emon ja prosun pitää tukea toisiansa mullakin huutaa tuuletin se on mulla sen merkki ,että se pitää romut
viileenä.Viimeksi maraton ajo tällä 26.h netistä mp3
tasosta musaa omia ohjelmia latauksen jälkeen kun ajoi,se toimi paremmin kun kahden tunnin latauksien jälkeen.Katsoin arvot ja ne tosiaan näytti pitkän käytön jälkeen paremmilta kun lyhyen käytön jälkeen. Cooleri asennettu kunnolla?Jos lämpenee liikaa niin varmasti huutaa.Tarkista lämmöt jollakin ohjelmalla?Onko mitään hajua mitä aikaisemmin ollut? vertaa siihen jos muistikuva asiasta löytyy.
Jos lämmöt ok.Katso BIOS asetuksesta saisitko mölyn loppumaan.Laitoitko CPU coolerista lähtevän johdon oikeaan paikkaan.Muistipaikkojen vieressä on CPU FAN.Tuo CPU Fan johto sopii myös CHA FAN liitäntään.
- xyz...
Kyseisessä emossa ei ole mitään "Fan Control"-ominaisuutta, joten tuulettimen kuuluukin pyöriä täysillä koko ajan.
Osta erillinen säädin jos haluat hidastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116