Kovanen

elintarvikkeita

Millainen talo on tuo Kovanen Yhtiöt, jolla tuntuu olevan elintarvikejakoa, takseja, busseja ja vaikka mitä.

Lähinnä tuo elintarvikejako, millaista hommaa on, onko 15 tuntisia päiviä jne..?

17

3619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15 tuntisia

      päiviä olekkaan. Ensin on aamu sitten päivä ja sitten ilta. Päivä on suurinpiirtein 7-8h.

      • dit

        yön. ne on kaikki 6 t ja yhteensä 24 t paitti karkaaspäävä joka on 5,999999999999999 t


    • Ihmettelin joskus mikä oikeen kovonen ruotsalaisella Å tuo on, nimeä lähempää tarkasteltuani niin se ympyrä A päällä oli mersun merkki.
      Kaukaa katsottuna se näytti KOVÅNEN nimeltä.

      • huviajelua kai...

        Olen jokusen auton nähnyt liikenteessä ja tullut siihen lopputulokseen, että taitavat ajaa pelkkiä terveisiä, sillä koskaan en missään lastauslaiturilla ole yhteenkään heidän autoonsa törmännyt.


    • pysyä

      kaukana siitä firmasta. perseestä koko yritys. mikään ei toimi.

      • "Kylmää kyytiä"

        Kyllä tuo ihan hyvä talo on tehdä töitä. Ei haise hiki päivän päätteeksi, työajoista saa sopia ja juitsaritkin loistoluokkaa. En valita, enkä tule valittamaan.


      • asa666
        "Kylmää kyytiä" kirjoitti:

        Kyllä tuo ihan hyvä talo on tehdä töitä. Ei haise hiki päivän päätteeksi, työajoista saa sopia ja juitsaritkin loistoluokkaa. En valita, enkä tule valittamaan.

        kuinka helvetissä vedät autollisen rullakoita ja lavoja yms. tavaraa hikoilematta kauppoihin sisään? Ihan tavallistaja jakoajoa kovasella on, sekä elintarvike että kappaletavaraa, ainakin mitä itse olen firmojen lastauslaitureilla niitä nähnyt. En tiedä sit onko niillä jotain kevyempääkin kuorkki hommaa jossa ei hiki tule.


      • "kylmää kyytiä"
        asa666 kirjoitti:

        kuinka helvetissä vedät autollisen rullakoita ja lavoja yms. tavaraa hikoilematta kauppoihin sisään? Ihan tavallistaja jakoajoa kovasella on, sekä elintarvike että kappaletavaraa, ainakin mitä itse olen firmojen lastauslaitureilla niitä nähnyt. En tiedä sit onko niillä jotain kevyempääkin kuorkki hommaa jossa ei hiki tule.

        Moiteettomasti. Ei tunnu, eikä ahista. Ei piä stressata, kyllä ne tavarat ehtii ihan ajoissa riehumattakin. :)


    • tyytyväinen asiakas

      Talossahan ei ole oikeesti mitään vikaa. Tai no. Kaikessa on hyvät ja huonot puolemsa, mutta niin se on kaikkialla. Rahtipuolella ajetaan ihan lainsäädännön mukaisia päiviä, joten ei tarvitse pelätä mitään övereitä.
      Henkilökuljetus puolella päivät ovat joskus pitkiä ja joskus lyhyitä. Vaihtelevasti, niin kuin muuallakin.
      Aina on yrityksissä töissä henkilöitä,joita toimintatavat eivät miellytä ja sitten niitä tunteitaan täälä keskusteluissa purkavat. Onko näin,että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.
      Paljon täällä löytyy keskustelua auton pesusta ja muusta huollosta ja kun siitä ei mitään makseta. Eikös se auto ole työntekijän työväline (ns. työhuone). Itse ainakin pitäisin hyvää huolta työvälineestäni, jotta se olisi siisti sisältä sekä ulkoa. Asiakkaita vartenhan sielä töissä ollaan ja mikäli ei asiakaspelvelu ole omaa alaa, on suositeltavaa tehdä jotain muuta.
      Kuljettajissa on eroja ja sen huomaa auton kunnosta heti oven auettua. Mikäli auto on epäsiisti,en edes mene kyytiin. Tietysti pitää ottaa huomioon sään tuomat liat. Niille, kun ei vain voi mitään.
      Itse en muuta yhtiötä käytä. Syy on hyvin yksinkertainen, kun tilaan,tiedän mitä saan. Ja mikäli en saa sitä, mitä tilaan, annan palautetta ja saan siihen asiallisen vastauksen ja seuraavalla kerralla mitä todennäköisimmin saan sitä tilaamaani palvelua. Toki sitä saa myös muista yhtiöistä, mutta miksi vaihtaa, kun nykyiseen on tyytyväinen.

    • rahtiseppo

      Aika vanha topicci mutta en uudempaakaan löytänyt.

      Mites Kovasella homma pelittää nykyisinkin? Onko hyväkin talo, nyt ei siis liitetä mitään taxi juttuja tähän, vaan logistiikka puoli, ei ole paljoa autoja näkynyt liikenteessä, meneekö kaikki siis päin persettä?

      • Einari Tuohitorvi

        Näyttää Kovanen toimivan myös muualla kuin pääkaupunkiseudulla.
        Jyväskylässä näin useita siistejä jakeluautoja (ilm. leasing-vehkeitä).
        Kovasen mustissa taxi-mersuissa monissa on takaluukussa kromikirjaimet
        KOVANEN. Niinpä joku pienyrittäjä oli oivaltanut laittaa omaan mustaan
        mersuun takaluukkuun tekstin "PEHMONEN" Sellaista kevyttä piikittelyä.

        Mielestäni pääkaupunkiseudulla jakeluautojen määrä on vähentynyt
        huomattavasti huippuvuosista 1995-2010. Firma panostaa selkeästi
        edustusautoihin,taksi ja tilausbussi toimintaan.Se onkin pitkällä
        tähtäimellä jakeluajoa järkevämpi vaihtoehto bisnes-mielessä.
        Isot firmat tilaavat edustavia autoja ja ovat valmiita maksamaan
        siitä kunhan hommat hoituu mallikkaasti.


    • Setä Bablo

      Kova kilpailu pääkaupunkiseudulla lämpösäädellyissä kuljetuksissa.
      Henkilöliikenne on tuottavampaa varsinkin jos on osattu tuotteistaa
      niin hyvin kuin Kovanen on sen tehnyt. Se on helppoa isoille firmoille
      kuten Nokia jne tilata VIP-bussi tai edustusauto kun asiakkaita
      tulee lentokentälle. Hintoja ei kysellä pääasia on homma toimii varman
      päälle. Kuskit kun ovat kielitaitoisia .Asiakas voi halutessaan jopa
      valita kuskin joka puhuu englantia,saksaa,ranskaa ja jne. Se on sellaista
      palvelua josta firmat maksaa mielellään mitä pyydetään.
      Elintarvikepuolella pärjää nykyisin Esa Kuokka Oy ja Kilon osuusauto
      Nämä kaksi ovat kasvattaneet osuuttaan pikku hiljaa. .

      • Ex nokialainen

        Minulla on kaveri duunissa isossa firmassa ja hän sanoo,että he käyttävät
        kyseistä lafkaa juuri sen takia ,että kun ajoissa tilaa vieraille kyydin niin
        saa juuri sellaisen auton ja kuskin kuin haluaa. Eli homma toimii saumattomasti.
        maksoi mitä maksoi Se on sivuseikka. Eipä ihme jos Ategot vähenee
        kaupunki-kuvasta,niin minäkin päättelisin asiasta jos olisin yrittäjä.


    • näkeehän noita

      Jatkuvasti noita ainakin täällä Tampereella näkee pörräävän eikä ole kovin montaa vuotta, kun rakensivat uuden terminaalin Ruskoon.

      https://www.google.fi/maps/@61.4545646,23.8931126,3a,75y,331.02h,92.11t/data=!3m4!1e1!3m2!1sGfaJtKHYifSjig8cV7Nd3A!2e0

    • Hakametsä nääs

      Eikös se Kovanen ostanut aikoinaan jonkun iso Tamperelaisen kuljetusliikkeen
      Olisiko ollut Kuortti nimeltään tai ainakin sinne päin. Kylmäkuljetuksia kuitenkin.
      Oikaiskaa jos olen väärässä.Näin ollen laajentuminen Tre-Jyväskylä akselille
      on aika luonnollista jatkumoa. Pääkaupunkiseudulla näkee kyllä autoja harvemmin
      kuin tuolla 1990 luvulla, asiasta joku jo mainitsikin aiemmin tässä viestiketjussa.

    • einari Tuohitorvi

      Kyllä se on tosi asia,että henkilö-mersut sellaiset mustat 4-vetoiset jyllää.
      myöskin pikkubussit ja ihan täyskokoiset linja-autot ovat todella paljon liikenteessä.

    • Kovanen-vichy

      13.9 lauantai Hesari (Helsingin sanomat) oli liite lehti jossa juuri oli juttu
      Kovasen luxus palveluista aina erikois vichy-vesistä kuljettajien kielitaitoon
      asti mitä oli mahdollista saada heidän edustusautoihin.
      Veti ihan sanattomaksi. Ei kyllä Suomessa ole tällaisiin palveluihin totuttu.
      Joten Atecot ja Axorit voi myydä Venäjälle minun puolestani
      Vain hullu pitää kuorma-autoja jos on mahdollisuus tienata oikein kunnolla..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

      Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3520
    2. Ei ole kyllä mennyt

      Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2346
    3. En rehellisesti usko et oisit

      Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

      Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

      Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

      Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

      Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

      Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1428
    9. En muuttaisi sinusta mitään

      Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

      Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe