Hyvä vinkki

Petetylle!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Jos epäilet, että hänellä on toinen.Osta kaupasta
lasten itkun tunnistin pidä sitä sellaisessa paikassa esim missä toinen yleensä puhuu puhelimessa sellaisia pikku salaisia puheluita.
Jos epäilet hänen soittavan ota toinen itku hälytin itsellesi käsilaukkuun ja mene pihalle .Ole tekevänäsi jotain ulkona jotai tai sano, että käyt kaupassa. Pian huomaat ulkona kun kuulet koko puhelut.minä sain tällä tavoin monta puhelua kuunnneltua.Aina kun lähdin kauppaan tai puutarhaan, kuuntelin kun mies otti puhelimen ja alkoi puhua lemmen kieltä huoralle. Oli se aluksi järkytys... annoin jonkun aikaa mennä.Noin viikon kun puhelut olivat jokapäiväisiä kun lähdin ulos.Kuuntelin miestä niin tarkasti, etten tuntenut samaksi mieheksi enää. Kun tulin sisään otti hän minut syleilyynsä ja kertoi kuinka paljon hän minusta välittää ja haluaa olla koko loppuiän kanssani.
Voit kuvitella kun kerroin ja näytin miten olin kuullut kaikki puhelut, miten mies sekosi.
Vähä olin muuten mies parka nolona. Siitä sen jälkeen pakkasin tavarat ja lähdin heti yhteisestä asunnosta sanakaan sanomatta.Mitä olisin voinut sanoa?Olin jonkin aikaa täysin tyhjyydessä. Mutta sitten sanoin itselleni.. Nyt se elämä alkaa. Minä olin uskollinen ja hän petti.Se joka pettää se enemmän kärsii.Vieläkin mies yrittää soittaa minulle ja kun kuulen hänen äänensä laitan puhelimen kiinni.Minulla ei ole mitään sanottavaa. Sai hänet kiinni ja se riitti.En tarvinnut muuta.Olihan jo kauan miettinyt miten hän saattoi mennä puhumaan toiseen huoneeseen puhelimen kanssa.Mitä salattavaa kahdella "RAKASTUNEELLA" olisi voinut olla.Olen ikuisesti kiitollinen, että hoksasin tämä ratkaisun.Eli tarkkalie miestäsi jos epäilet ja toimi kuten minä niin saat selvyyden helpolla tavalla. Onnea matkaan.

1

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei
      Anteeks vain mutta ei kaikilla ole varaa ostaa se
      llaista laitetta. Onhan se kiva ja hyödyllinen ja
      tarpeellinen. Jos olis vain varaa ostaa........ja
      ne kun maksaa omaisuuden halvinkin........ja toi on ihan hyvä vinkki. Mä en ole koskaan asunut ke-
      nenkään luona mut olen seurustellut. Sitä kun ei vain tälläiset kunnon naiset kelpaa pitää olla to
      siaan huoria ! ja viime kesänä se otti muhun uude
      lleen yhteyttä ja sano et se on nyt muuttanu sa-
      maan asuntoonsa yksin. Ja paskat. Mä NÄIN että sillä oli jo toinen ja sillä huoralla oli jo lap-
      sikin toisen miehen kanssa ! mä en huoli pettäjiä
      . Ja yks hyvä homma olis kans että panee sen toi-
      sen kokonaan kiinni johonkin käsiraudoilla niin ei pääse soittaan kellekään, jos joutuu itse läh-
      teen töihin yms. Mä en edes tajunnut että mun ex oli noin typerä. Petti mua toisen kans. Ei seli-
      tellyt mitään. Likka vaan nääky jotakin paskaa...
      aika törkee likka. Mä olisin halunnut itse sanoo sen sille kusetukselle mut ei se vastannu koskaan
      takas. Tekstiviestitkään ei onnistuneet, se ei niihin koskaan vastannut. Eikä puheluihin, ne me-
      ni aina vastaajaan. Liekö koskaan kuunneelut nii-
      tä, vaan tuhonnut ne heti..........no vittuako se
      mua enää kiinnostaa ? ei. Mulla on toinen nyt ja me ollaan onnellisia ! toistaseksi, se nimittäin asuu Jyväskylässä ja mä asun Oulun lähellä, ollaa
      n tavattu vain kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5787
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      604
      2265
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1171
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      936
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      905
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe