Raitis perjantai päivä tänään.
Perjantai 30.3.2007
19
1097
Vastaukset
Niin on, en pilaa päivääni alkoholilla!
- aahoohoo
kurkiauran eilen? No näin! Kaulat sojossa lensivät tuonne Siuntioon päin ja kohtapuoliin ne vallottaa koko Suomen. Voi elämää - voi kevättä - elämän kevättä. Enkä juo.
Terv nimim. Jalat kymmenen sentii maanpinnan yläpuolella ja pää poutapilvissä.On lajattuna tuolla portailla eli säännöt ei ole muuttunut viime keväästä, mun ilmatilaa ei rikota koska se bantemia vaara on yhä olemassa, niillä on kuitenkin hyvä muisti sen oon pistänyt merkille, ne ei lennä päiväsaikaan tästä vaan yöllä pimeän turvin! Raittiina kuitenkin kuuntelemaan sitä kvaakkumista.
- tarkennusta
raitis kirjoitti:
On lajattuna tuolla portailla eli säännöt ei ole muuttunut viime keväästä, mun ilmatilaa ei rikota koska se bantemia vaara on yhä olemassa, niillä on kuitenkin hyvä muisti sen oon pistänyt merkille, ne ei lennä päiväsaikaan tästä vaan yöllä pimeän turvin! Raittiina kuitenkin kuuntelemaan sitä kvaakkumista.
Tuosta lintuinfluenssasta kannattaisi ottaa vähän selvää ettei juttelisi aivan horoja. Se ei nimittäin leviä villilintujen välityksellä vaan teollisen siipikarjankasvatuksen. Ja jos ei muuta niin kun muistaa erään pikkupojan sanoman kun häneltä kysyttiin miten välttää ettei saa lintuinfluenssaa. Hän totesi ettei saa käpälöidä kuolleita lintuja eikä syödä niiden kakkaa.
Siinä se. Annetaan kurkien lentää. - ex tajuu
tarkennusta kirjoitti:
Tuosta lintuinfluenssasta kannattaisi ottaa vähän selvää ettei juttelisi aivan horoja. Se ei nimittäin leviä villilintujen välityksellä vaan teollisen siipikarjankasvatuksen. Ja jos ei muuta niin kun muistaa erään pikkupojan sanoman kun häneltä kysyttiin miten välttää ettei saa lintuinfluenssaa. Hän totesi ettei saa käpälöidä kuolleita lintuja eikä syödä niiden kakkaa.
Siinä se. Annetaan kurkien lentää.Ja sitäpaitsi muutolinnut kuljettaa lintuinfluenssaa mukanaan,jos ei elimistössä niin höyhenissä.
en hanki krapulaa.
- Cettuz!
Raittiina. vielä on kevättä ilmassa?
- Ryyppymies
Meikäläinen raittiina. Eilen tuli jopa urheiltua -siis penkkiurheilua.. Vielä muutama tunti töissä ja sitten viikonlopun viettoon.
Työviikko on pulkassa ja ilma on kuin morsian. Nyt pitää lähteä tunturiin viikonlopuksi, toivottavasti ei tule lumipyryä. Kaiken varalta pitää ottaa pilkkivehkeet mukaan, jos sää ei salli tunturinhuipulle kiipeämistä. Niin ja tietenkin aurinkovoidetta, Alkon tuotteita ei kuulu varustukseen. Raitista ja auringoista viikonloppua kaikille.
- Hamara
Meikäläinen ainavaan tipattomana, eikö olekkin maailmankirjat sekaisin. Ei se haittaa, koska itse nautin tästä, eikä se ole keltään pois.
- aahoohoo
Minä jo muinoin sitä ennustelin jotta kyllä se Hamara siitä tokenee. On nimittäin sen verran topakka nimimerkkiki.
- Hamara
aahoohoo kirjoitti:
Minä jo muinoin sitä ennustelin jotta kyllä se Hamara siitä tokenee. On nimittäin sen verran topakka nimimerkkiki.
Kesti vain vähän aikaa tajuta, kuinka sitä hamarapuolta käytetään, mutta nyt se on selevennyt ja johan rupes lyyti kirjoottamaan.
- mussukka1
Raittius jatkuu vieläkin ja sen kerron, että jos vaikeuksia tulee, niin täältä ensimmäiseksi anelen apua.
Meillä on ollut sellainen hullunmylly töissä, että voimia on kysynyt. Erittäin paljon sairaslomia, A-virusta, mahatautia, uupumusta. Itse olen tehnyt jonkinlaisen selviytymisohjelman.
Myöhään kun olen tullut kotiin, niin sauna päälle ja takkaan tuli, sitten puoleksi tunniksi ulos, on se ollut lumensiirtoa tai puitten kantoa tai lintulaudan täyttöä, niin happea olen kuitenkin saanut. Lauantait on menny puuhastelussa, viikon tiskit ja laskujen maksua (mistähän niitäkin aina kertyy). Sunnuntai on pyhitetty sosiaaliseen elämään.
Nyt alkoi loma ja mietin tässä mökille lähtöä.
Toivottelen kaikille hyvää kesän odotusta ja iloitsemista raittiudesta.- aahoohoo
henkilökohtasen kysymyksen. Ootko työhullu? Mulle tuli hiki kun lueskelin sitä litaniaa sun tekemistä töistä. Meinasin hakee jo sairaslomaa.
- aahoohoo
mulla mies lähti lätkimään kun on viipyny jo kaks ja puoltuntii teillä tiettymättömillä. Antasko sille vapauden vai hälyttäskö partion perään. Ei millään viittis soittaakkaan.
- åpoi
on juhlinut tänään
ja minun usko raittiin elämän mielekkyyteen on luja - ambivalenttineN
Tää viiko on mennyt aika huonosti..syynä alko bentsot.
Ma: bentso pökkyrä
Ti ilta ja yö: Kännit ja jouduin oleen seuraavan päivän töistä pois
Ke ja To: tissuttelua ja humaltumista.
Tänään olin taas töissä, mut ku tulin äsken kotiin, niin otin 4 temestaa. Vielä ei pahemmin vaikuta. Mut alkoa en oo tänään ottanu enkä aiokaan ottaa. Nää temestat saa riittää ja nyt alkaa jo ehkä päässä vähän tuntumaan noi bentsot. Mut tää on ihan ok.
Eli ei mitenkään paras viikko ja kaikenlisäks tähän viikkoon liitty kaikenmaailman ihmissuhdesotkut. Oon ihastunut mieheen, joka tuskin on musta kiinnostunut tai ainakaan hää ei tiiä mitä haluaa. No kait mun on sit pärjättävä ilman häntä, jos ei hää oo kiinnostunut musta. Oonhan mä tähän astikin pärjänny, ja nyt ku on vielä temestat niin pärjääminen voi sujua jopa paremmin.
Mut oishan se ihanaa jo ihastua ja rakastua mieheen, jolla on myös tunteita mua kohtaan, eikä ainoostaan mun kilttiä luonnetta ja pankkikorttia kohtaan. Mut emmä tiiä saanko mä sellasta miestä joka tykkäis musta aidosti, sellaisena kuin mä olen.- aahoohoo
Ootko ite aito ja sun tunteet aitoja jos oot pökkyrässä vai onko ne tunteet harhaa? Sillon jos ihminen on kekkulissa tai ryyneissä, aitous on kaukana.
Mä en sano tätä millään pahalla. Tiijät sen.
Aja siihen päähäs tää tieto, että viina ja lääkkeet vain pahentaa tilannetta - oli se mikä tahansa. Vaikka se raittius (= ilman rauhoittavia) riipii ja riepoo alussa mutta kun sen ottaa ykkösasiaks (1) niin johan on kumma jos elämä ei rupee maistumaan mukavalta.
Sä et löydä sun elämäs miestä kapakasta - sano mun sanoneen. - ambivalenttineN
aahoohoo kirjoitti:
Ootko ite aito ja sun tunteet aitoja jos oot pökkyrässä vai onko ne tunteet harhaa? Sillon jos ihminen on kekkulissa tai ryyneissä, aitous on kaukana.
Mä en sano tätä millään pahalla. Tiijät sen.
Aja siihen päähäs tää tieto, että viina ja lääkkeet vain pahentaa tilannetta - oli se mikä tahansa. Vaikka se raittius (= ilman rauhoittavia) riipii ja riepoo alussa mutta kun sen ottaa ykkösasiaks (1) niin johan on kumma jos elämä ei rupee maistumaan mukavalta.
Sä et löydä sun elämäs miestä kapakasta - sano mun sanoneen.Joo, emmä tästä tilanteesta kauheesti nauti (mul edelleen on edelleen tosi pökkyrä olo). Pyrin oleen koko päivän ja illan raittiina...riippu tietty siitä, lähteeks mun ihastus baariin ja että pyytääks hää mut (ja mun pankkikortin ja lääkkeet) mukaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864