Hevi voittaa vain tekstiviesteillä

Salajuoni?

Idols on pop-laulukisa samoin kuin euroviisut. Miten kävi euroviisuissa? Tekstiviestiäänestys -> Lordi voitti. Miten käy Idolsissa? Tekstiviestiäänestys -> Ari voittaa.

Epäilen salajuonta. Se joka vähänkin ymmärtää tietotekniikasta, pystyy lähettämään kotikoneeltaan yhdessä äänestyksessä 10.000 viestiä eli saman verran ääniä. Toki maksaa mutta so what, jos se on todelliselle fanille hevin hinta niin sitten on. Hevimiehillähän on vahvat oman alan taustajoukot, kuten on nähty.

Väitän, että jos äänestys tapahtuisi vain soittamalla (ei tekstiviesteillä), niin Lordi ei olisi voittanut euroviisuja. Väitän että Arikaan ei voittaisi Idolsia, jos äänestys tapahtuisi vain soittamalla.

Onko tämä reilua peliä ja jos on, niin ketä kohtaan? Sitä voi jokainen äänestäjä itsessään pohtia.

212

46014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minutkin

noin 2.3 kertaa kuukaudessa.

• Arifani

No, yksi hyvä lause sieltä tekstistäsi löytyi, mielestäsi Ari voittaa Idolsin. Niinhän siinä toivottavasti tulee käymään!!

• Hevari

Olen samaa mieltä sinun kanssasi.. Ja jos hiukan ihmiset osaisi kuunnella jopa tuomarit, että tään Annan laulamisesta ei tule yhtään mitään. kun se määkii kuin lammas hoilottaa viluisena väristen eli ei tuu mitään. Tarjalle oli varmasti syötetty sanat suuhun, koska Anna laulo niin huonosti ja se kehu vaan, että sinä olet tähti. Kuten Tarja mainitsikin, että tarkasti hänelle on kerrottu miten täällä toimitaan jos ei nyt ihan noin sanonut niin liki ainakin.... Arilla tosi puhdas ääni kuiteskii Annan värinä pärinä äänensä kans kotiin kasvattaan ihteensä ja laulu ääntänsä.

• pillipiipari2
        Hevari kirjoitti:

Olen samaa mieltä sinun kanssasi.. Ja jos hiukan ihmiset osaisi kuunnella jopa tuomarit, että tään Annan laulamisesta ei tule yhtään mitään. kun se määkii kuin lammas hoilottaa viluisena väristen eli ei tuu mitään. Tarjalle oli varmasti syötetty sanat suuhun, koska Anna laulo niin huonosti ja se kehu vaan, että sinä olet tähti. Kuten Tarja mainitsikin, että tarkasti hänelle on kerrottu miten täällä toimitaan jos ei nyt ihan noin sanonut niin liki ainakin.... Arilla tosi puhdas ääni kuiteskii Annan värinä pärinä äänensä kans kotiin kasvattaan ihteensä ja laulu ääntänsä.

Tarja myös sanoi Annalle hengitystekniikasta ja Arille kurkunpään laulamisesta. Ihan asiallisia kommentteja olivat. Turha sitä on panetella, molemmissa laulajassa on pararantamisen varaa.

• Nimetön
        pillipiipari2 kirjoitti:

Tarja myös sanoi Annalle hengitystekniikasta ja Arille kurkunpään laulamisesta. Ihan asiallisia kommentteja olivat. Turha sitä on panetella, molemmissa laulajassa on pararantamisen varaa.

Niin niin, sanohan se niin, mutta muuta moitittavaa se ei siitä löytänytkään. Ja jos sulla hiukankin olisi tietoa ja olet kuullut ni Ari vetää ne rääkymis kohdat hienosti falsettina ensi kerralla. Ja siinä on sen korjaukset mitä tarvii.... Ja eihän turhaan olla karaoken MM-kisoissa 3. vai ollaanko?

• malaria-sääski

Olet oikeassa, mutta toivon kuitenkin, että hän ei voita. Muuten leimaksi tulee "pelkkä Idols-voittaja!" eikä oikeassa oleva "yksi Suomen mahtavimmista miesäänistä, aanialoista ja lavaesiintyjistä!"

Pohdiskelkaa

• ääni on kuin
        Hevari kirjoitti:

pienen tytön ääni,kovasti on tytön näkönenki,sori nyt vaan fanit.Mulle on aivan sama kuka voittaa vai voittaako kukaan.

• Valivalivali

Juu juu, kylläpä taas selitellään.

Olet siis sitä mieltä, että hevi-fanit ovat etevämpiä mm.
      tietotekniikan käytössä, mutta muut eivät osaa muuta kuin puhelimella
      soittaa?

Kerropa minulle, että miten tuo 10000 (ilmeisesti ilmaisen)
      viestin lähetys maksulliseen numeroon onnistuu? Taidat puhella
      ihan höpöhöpöä.

• Nimetön

äänestin Aria,vaikken olekkaan hevikansaa...Mutta kun Ari nyt vaan on ylivoimaisen paras laulaja,eikä kyllä oikeesti tarvitsisi mitään idols voittoa päästäkseen pinnalle.

• Miquel81

Nimenomaan.. 10000 viestiä.. joopa joo... Vittu tuo on kateellisten panettelua.Mä olen muusikko ja teatteritaiteilija itse eikä tämänvuoden finaaleissa ole ollut kuin kaks ihmistä jotka on osanneet laulaa. Ari ja Kristian ja siksi olinkin niin ihmeissäni näiden suomalaisten "musiikki" mieltymyksistä.. helvetti soikoon ku Kristian veti esim. lapin kesän niin kylmät väreet kulki selkää pitkin.. kuinka moni nuorempi ihminen on koko biisiä dikannut ennen sitä.. Kun Kristia tippui niin mun arvostus kanssa suomalaisia kohtaan tippui.. Olis tullut oikeasti mielenkiintoinen finaali jos ari ja Krise olis ottaneet toisistaan mittaa..

• pip0
        Miquel81 kirjoitti:

Nimenomaan.. 10000 viestiä.. joopa joo... Vittu tuo on kateellisten panettelua.Mä olen muusikko ja teatteritaiteilija itse eikä tämänvuoden finaaleissa ole ollut kuin kaks ihmistä jotka on osanneet laulaa. Ari ja Kristian ja siksi olinkin niin ihmeissäni näiden suomalaisten "musiikki" mieltymyksistä.. helvetti soikoon ku Kristian veti esim. lapin kesän niin kylmät väreet kulki selkää pitkin.. kuinka moni nuorempi ihminen on koko biisiä dikannut ennen sitä.. Kun Kristia tippui niin mun arvostus kanssa suomalaisia kohtaan tippui.. Olis tullut oikeasti mielenkiintoinen finaali jos ari ja Krise olis ottaneet toisistaan mittaa..

Ai-wan, olette ihan oikeassa. Kride ja ari jos ois ollu viimeisessä finaalissa, siitä olis tullu jännä. Nyt voin veikata 95% että ari voittaa. Anna on vielä niin nuori, että on niin paljon parannettavaa sen tärinä äänessä. Olisin eilisestäkin jatkoon itse halunnut kristiinan enkä annan. Kristiinan ääni ei sentään tärise jatkuvasti, vaan on ihanaa kuuneltavaa. JOTEN ARI VOITTAA JES JES JOO MÄ SANON HALOO :)

• näppis

Siinä kyl luki, että se maksaa. Lukisit tarkemmin.

Miguel81 tiedoks vaan, että sä voi lähettää niitä viestejä vaikka miljoona jos olet valmis siitä maksamaan. Kukaan ei kiellä!

Sitäpaitsi netin kautta voi lähettää niitä ilmaisia tekstiviestejä maksulliseenkin numeroon (joissain palveluissa rajallinen määrä esim. 5kpl/kk)! Sitä ei voi kertoa julkisesti miten pystyy lähettämään (luulis teijänki tajuavan!), koska muuten kaikki kakarat ja muut idiootit rupeis käyttämään palvelua väärin. Ns. "noormaalit käyttäjät" joutuisivat siitä kärsimään, koska näitten idioottien takia tehtäisiin jotain palvelurajoituksia tms. ja nettitekstarien lähetys rajoittuisi/loppuisi. Itse en tiedä kylläkään muuta tapaa kuin lähettää jokainen viesti yksitellen (jos on sama nro kyseessä)...

En kyllä vaivaudu ainakaan noitten takia lähettää yhtäkään viestiä.

• hevitikkari

... lääkityksesi.

• Mummi 51v.

vai oikein salajuoni, mitähän vielä!
        Kyllähän totuus on että Arilla on hieno ääni, minä olen jo "toinen jalka haudassa" ikäinen ja tykkään kovasti Arista vaikken nyt heviä juuri kuuntelekkaan yleensä. Anna lauloi eilen suomalaista musiikkia ja sen kyllä huomasi ei ole tytöllä yhtä upeata ääntä kuin Arilla!
        Arille vaan ONNEA FINAALIIN JA VOITTO KOTIIN!!!

• muuta!
        Mummi 51v. kirjoitti:

Kyllähän totuus on että Arilla on hieno ääni, minä olen jo "toinen jalka haudassa" ikäinen ja tykkään kovasti Arista vaikken nyt heviä juuri kuuntelekkaan yleensä. Anna lauloi eilen suomalaista musiikkia ja sen kyllä huomasi ei ole tytöllä yhtä upeata ääntä kuin Arilla!

Olen 53, eikä minulla ainakaan ole vielä toinen jalka haudassa! Et sinäkään mikään "vanha" ole!

Ari on tosi hyvä ja varmasti paranee vuosien varrella.
        Onnea vaan kovasti finaaliin.
        Kumpikaan tytöistä eivät olleet mitenkään merkittäviä, joten sama kumpiko putosi. Anna on vielä melko "raakile", sanoisin.

• Mummeli 57v.
        Mummi 51v. kirjoitti:

Eikä sitten mitään sellaista että olen liian vanha hevijuttuihin! Arilla on upea ääni ja palava halu laulamiseen. Kilpi oli hyvä esitys,itsellänikin on Kilven cd. Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan. Hevi musiikki on sijalla 2 sydämmessäni sillä elinhän nuoruuteni rokkenrollin aikaan. Mutta Arin esitykset ovat upeita ja poika voittoon!Toivottaa mummeli joka omistaa kännykän ja tietsikan!!!

• Ei enää teini eikä edes kol...
        Mummi 51v. kirjoitti:

Tykkään Arista yli kaiken, vaikka olenkin jo viiskymppinen mummelinalku. Toivoisn vilpittömästi, että Ari voittaisi. Ei Annakaan huono ole, mutta kun molemmat eivät voi voittaa.
        Tekstariääniä lähetetään ja puhelinlakut kasvaa;-)

• täälläkin....
        Mummi 51v. kirjoitti:

ja sanoo, että Arin huomasin heti ja hän vei sydämeni alusta pitäen, enkä varmasti ole mitään hevikansaa,,,onhan pojalla satakielen ääni ja sitä on tuettava..

• mamma 60vee
        Mummi 51v. kirjoitti:

Salajuoni ? voi,voi...ketäs tollaisia keksii ?
        Arilla ON hyvä laulunääni ja taito ESITTÄÄ.
        Annakin on hyvä kakkonen ,Kristiinan ääni oli
        ikävä kyllä kehnoimmasta päästä ,surkeaa.

• laho
        täälläkin.... kirjoitti:

ja sanoo, että Arin huomasin heti ja hän vei sydämeni alusta pitäen, enkä varmasti ole mitään hevikansaa,,,onhan pojalla satakielen ääni ja sitä on tuettava..

62v toinen jalka haudassa ja peräpää kasvaa horsmaa.Arille annan ääneni jos oon hengissä.

• Ei idols fani!!
        Mummi 51v. kirjoitti:

Täytyypä sano että on hyvin kaukana hyvästä laulajasta.Kaikenlaisii rääkyjäjiä sinne otetaan.Ensin tuomarit haukkuvat ja yhtä-äkkiä onkin niin hyvä ja voittaja tyyppijä-Paremmin sopisi tonne sirkukseen PELLEKSI niin olisi ihmisillä hauskaa.Ja tiedenkin täytyyhän sen jonkun voittaa.ETTÄ SELLAINEN ON MIUN MIELIPITEENI ARISTA

• Nasta lautaan Ari.
        Ei idols fani!! kirjoitti:

Täytyypä sano että on hyvin kaukana hyvästä laulajasta.Kaikenlaisii rääkyjäjiä sinne otetaan.Ensin tuomarit haukkuvat ja yhtä-äkkiä onkin niin hyvä ja voittaja tyyppijä-Paremmin sopisi tonne sirkukseen PELLEKSI niin olisi ihmisillä hauskaa.Ja tiedenkin täytyyhän sen jonkun voittaa.ETTÄ SELLAINEN ON MIUN MIELIPITEENI ARISTA

Täytyy sanoa tämä niinsanottu LOL tämän aiheen tekijälle..Ai että hevikansa tekstaa ja 10000 viestiä yheltä koneelta,oot varmaan katsonut liikaa sci-fiä. Mutta Ari voittaa, JOTEN ÄÄNESTÄKÄÄ HYVÄT IHMISET!

• Laiho
        Ei idols fani!! kirjoitti:

Jos et kerta ole idols-fani, niin minkä takia puutut keskusteluun?
        No, eihän se Annakaan mistään parhaasta päästä ole.

Arilla on kyllä erittäin hyvä ääni hevarille!
        Huomaisitte vain hyvät ihmiset sen, ettei hevarilla oleteta olevan samanlainen ääni kuin jollain pop-laulajalla. Heavyhän juuri on ns. "rääkymistä", joten siihen ei tarvita mitään parasta mahdollista ääntä.
        Miettikää nyt esim. Children Of Bodomia tai In Falmes, jms.

• Gigigö

Onko idols pop-laulukisa?
      Suomen Idols on kyllä mielestäni televisio-ohjelmasarja, jossa haetaan laulajakykyjä. Ihan yhtä hyvin voi kilpailun voittaa heavy-laulaja kuin tavallinen tylsä popparilaulaja.

• green...

totta

• pöpönassu

Kerrankin selväjärkinen kommentti, koska näinhän asia on! Ja kyllä Suomi on hyvinkin hevikansaa täällähän listoille pääsevät Diablot sun muut Nightwish yms. Mites sen selitätte?? Onko jollain varaa ostaa kymmeniä/satoja levyjä samaa levyä vaan siksi että saisi hevin sijoituksille listoilla? Epäilen ettei :D Siis lyhyesti sanottuna Suomi on heavykansaa pitkälti!

• taas tällaista

Olet vaan hevin vastustaja, mahdollisesti joku ärsyttävä diivailija, joka kuuntelee vain jotain Britneytä ja sellaista. Pelkäät, että jos idolsit voittaa hevi laulaja, niin tämä uskomattoman ärsyttävä peruspoppi kama häviää listoilta ja muilta. Eli kehittelit tällaisen säälittävän salaliittoteorian. Tosiaan säälin sinua.

• Hevi DiggariNainen

Mitä ihmeen soopaa täällä taas jauhetaan..tuossa nyt ollut taas niin yhtään mitään järkeä?! hevikansa äänestää omiaan,no totta helvetissä tyhmäkö sie olet. tuskin kukaan konemusiikin ystävä eli ns anttituisku-fanikaan antaisi heville ääniä omansa sijaan. jokainen äänestään sitä mitä diggaa. ja suorastaan aivan helv**** hienoa jos suomen kansa on vihdoin ymmärtänyt kunnon musikkin päälle! Ari voittoon!
      minulle on ihan sama vaikka äänestetään lippuäänestyksellä koskan paras voittaisi silti :D

• Ari fani

näin on!!

• no en ihmettele

no joo, et ihan ymmärtänyt , mutta olkoon !
        Vääryydestä oli kysymys, hohhoijaa..
        Kun hevihörhöt äänestävät puhelimitse useampaan kertaa.

Olen muuten itsekin Hevimusiikin ystävä,mutta on muitakin musiikinlajeja josta pidän. Kaikki Hevi ei mene jakeluun !
        Lordi oli kyllä ihan ok!
        Ari on kyllä ylimielinen nilviäinen !

• Hevi DiggariNainen
        no en ihmettele kirjoitti:

Olen muuten itsekin Hevimusiikin ystävä,mutta on muitakin musiikinlajeja josta pidän. Kaikki Hevi ei mene jakeluun !
        Lordi oli kyllä ihan ok!

eikös nuo ylimielisyyspuheet nyt ole vähän jo vanhentuneita juttuja? koitappa keksiä jotakin uuttaa. joo mutta kerro tyhmälle että mitän viun väliä sillä on jo hevikansa pistää enemmän viestiä,onko se sulta pois? ne äänestää ketkä haluaa arin tosissaan voittavan..ja tiedoksi vaan emme ole mitään hörhöjä..

• kipexon
        Hevi DiggariNainen kirjoitti:

eikös nuo ylimielisyyspuheet nyt ole vähän jo vanhentuneita juttuja? koitappa keksiä jotakin uuttaa. joo mutta kerro tyhmälle että mitän viun väliä sillä on jo hevikansa pistää enemmän viestiä,onko se sulta pois? ne äänestää ketkä haluaa arin tosissaan voittavan..ja tiedoksi vaan emme ole mitään hörhöjä..

Olkoonkin, että hevikansa on vahvasti Arin tukena, mutta kyseessä on silti SUOMEN kansa tuki!! Kyllä kai hevaritkin on suomen kansaa? :) Mitä laulutaitoon tulee niin Ari on 100 x paree, ku Anna ja hallitsee hevin lisäksi muitakin tyylejä kyllä. Annalla tuli tenkkapoo jo apulantaa laulaessa(ainakin kuulosta kamalalta). Ari jyrätköön voittoon!!!

• konemusiikin ystävä

Ei kaikki konemusiikin ystävät kuuntele Tuiskua :D ja vähän ihmetyttää miten kotikoneelta pystyy lähettämään kymmenentuhatta viestiä... Hyvä ARI!

• vai typeryyttä??
        no en ihmettele kirjoitti:

Lordi oli kyllä ihan ok!

Ööh, siis mitä siinä on väärin, jos ihmiset äänestävät useaan kertaan? Se ihan sama mahdollisuushan on kaikilla muillakin, ei ainoastaan hevareilla. Typeryyttä se on jos ei sellaista mahdollisuutta käytä, jos asia noin paljon häiritsee. Ei tämä ole mikään poliittinen vaali, jossa jokaisella on vain yksi ääni. Pelin henki on se, että saa äänestää niin monta kertaa kuin rahkeet ja halut riittää. Samat säännötä tässä pätee kaikkiin kilpailijoihin ja äänestäjiin, ketään ei kohdella sen vääremmin kuin muita.

• vai mikä?

Höpöhöpö salajuonines!
      Ari voittaa, sillä hän on paras, ei siinä ole sen kemmempaa salajuonta! Onko vaikeaa kestää?

• Justtt

Jaa siis hevi-ihmsetkö niitä tekstareita innoissaan näpyttelee? Epäilen kuule että ne pikkutyttöjen vaaleanpunaiset kännykät on suurin ryhmä joka Idolsissa antaa ääniä tekstiviestillä. Aika kohtuuttomalta kuulostaa väittää että hevi voittaa vain koska voi äänestää tekstiviestillä. Minä puolestani väitän, että jos äänestys tapahtuisi soittamalla hevin voitto olisi vieläkin suurempi!
      Ja oliko ihan virallisissa Euroviisuissa muka tekstiviesti äänestys? Oman muistini mukaan vain Suomen karsinnoissa tekstiviesti äänestys oli. Joten voitti se Lordi myös soittojen ansiosta, ja niin tekee Arikin!

• green...

no itse en kyllä hevi-ihminen ja silti annan äänen arille.joten ei ole pelkät hevi-ihmiset kyseessä jotka ääniä latelee arille.
        mäin muistelen itsekin että vain karsinnoissa olisi ollut tekstiviesti mahdollisuus ja itse finaalissa pelkästään soitot

ja mitenköhän siinä idols finalissa käy kun Anna on sanonut että meinaa jatkaa opiskelua syksyllä???vai olenko lukenut/kuullut väärin...Arilla taas on ihan päin vastainen tilanne

• Ari Levyttää

Jos Ari voittaa, levy-yhtiölla on ongelma nimeltä Ari. Jos Ari ei voita, levy-yhtiöllä on silti ongelma nimeltä Ari. Voittajasta tehdään tuote, ja itse tuotteella ei ole juurikaan nokan koputtamista. Eli, levy-yhtiöllä on haastava tehtävä Arissa. Ari koputtaa nokkaa.
        Lööpeissä nähdään.

• ...
        Ari Levyttää kirjoitti:

Jos Ari voittaa, levy-yhtiölla on ongelma nimeltä Ari. Jos Ari ei voita, levy-yhtiöllä on silti ongelma nimeltä Ari. Voittajasta tehdään tuote, ja itse tuotteella ei ole juurikaan nokan koputtamista. Eli, levy-yhtiöllä on haastava tehtävä Arissa. Ari koputtaa nokkaa.
        Lööpeissä nähdään.

niin varmaan ja sun ongelma on sun pään sisällä!

• arinhan

pitää voittaa koska on ylivoimasen paras
        t:44v mummeli

• sanoi eukko
        ... kirjoitti:

niin varmaan ja sun ongelma on sun pään sisällä!

ja kristallipallosta kaiken näki. ;)

• Mitä kaikesta seuraa?
        Ari Levyttää kirjoitti:

Lööpeissä nähdään.

"En vielä ala jumalaksi"

Tarkoittiko se sillä, että voiton jälkeen alkaa?

Mitä kaikesta seuraa?

• joo joo
        sanoi eukko kirjoitti:

ja kristallipallosta kaiken näki. ;)

taas joku kaikkitietävä ennustaja eukko liikkeellä! kuinka naurettavaa! sun kristallipallossa on nyt se suurin ongelma! korjauta se pian :)

• Anderrrlie
        Mitä kaikesta seuraa? kirjoitti:

"En vielä ala jumalaksi"

Tarkoittiko se sillä, että voiton jälkeen alkaa?

Mitä kaikesta seuraa?

Aika typerää keskittyä pariin sanaan mitä Ari on sanonut. Toki hän on sanonut paljon muutakin, mutta kukapa ei?

Edellinen viesti kuulosti aivan kuin Ari olisi kokoamassa ufoarmeijan ja valloittamassa saman tien Suomen. Naurettavaa.

• Arin fani
        Anderrrlie kirjoitti:

Aika typerää keskittyä pariin sanaan mitä Ari on sanonut. Toki hän on sanonut paljon muutakin, mutta kukapa ei?

Edellinen viesti kuulosti aivan kuin Ari olisi kokoamassa ufoarmeijan ja valloittamassa saman tien Suomen. Naurettavaa.

Ettei Arille nouse titteli päähän. Ari on fiksu nuori ja osaa käyttäytyä sen mukaan. Hyvä Ari, Arille peukkuja.

• otsikoilla näkymään
        Arin fani kirjoitti:

Ettei Arille nouse titteli päähän. Ari on fiksu nuori ja osaa käyttäytyä sen mukaan. Hyvä Ari, Arille peukkuja.

Varmasti Ari on oikeasti fiksu ja työnsä vakavasti ottava idoli. Ei kukaan voi oikeasti olla niin tyhmä, että päästää suustaan tahattomasti sammakoita . Ari on nimenomaan sanonut heittäneensä lauseita vitsinä.

• pitääollatuottavaa
        Ari Levyttää kirjoitti:

Lööpeissä nähdään.

Hyvin sanottu!! Nimenomaan tuo että voittajasta tehdään tuote, ja sen tuotteen pitää myydä. Eli ei saisi olla erilainen, koska erilaisesta tykkää vaan harvat. Pitää olla massatuote. Ari on hauska, omalaatuinen, uskaltaa olla oma itsensä. Ei hänestä saa tehdä massapopparia.
        Pelkään että Anna voittaa, koska hän on sellainen tiedättekö teini. Siis teinien idoli. Luullakseni Idols on kuitenkin lähinnä teinien ohjelma, vai onko?

• antoi

Arille kaikki äänensä. Eihän tuossa - eikä koko kisassa - ole muuta mahdollisuutta. Jos Kristian olisi mukana, tämä olisi kunnon taisto. Ps. tykkään Annasta, kiva tyttö ja kun vuosia tulee, laulaa upeasti.

• teineille
        pitääollatuottavaa kirjoitti:

Hyvin sanottu!! Nimenomaan tuo että voittajasta tehdään tuote, ja sen tuotteen pitää myydä. Eli ei saisi olla erilainen, koska erilaisesta tykkää vaan harvat. Pitää olla massatuote. Ari on hauska, omalaatuinen, uskaltaa olla oma itsensä. Ei hänestä saa tehdä massapopparia.
        Pelkään että Anna voittaa, koska hän on sellainen tiedättekö teini. Siis teinien idoli. Luullakseni Idols on kuitenkin lähinnä teinien ohjelma, vai onko?

Omakustanne levytys sopisi Arille, jos Ari haluaa olla Ari. Nyt Ari on riskibisnes levy-yhtiölle, kun tässä kuitenkin pyörii manit suuntaan jos toiseenkin ja tuleva ehkä-tähti alkaakin oikkuilemaan voitettuaan skaban. Tarkoitus kun on rakentaa menestyvä tuote, eikä oikkuilevaa diivaa.

• ole naamiotaan
        teineille kirjoitti:

Omakustanne levytys sopisi Arille, jos Ari haluaa olla Ari. Nyt Ari on riskibisnes levy-yhtiölle, kun tässä kuitenkin pyörii manit suuntaan jos toiseenkin ja tuleva ehkä-tähti alkaakin oikkuilemaan voitettuaan skaban. Tarkoitus kun on rakentaa menestyvä tuote, eikä oikkuilevaa diivaa.

riisunut. En usko että levy-yhtiöillä on tarvetta mihinkään kepittämiseen älykkään pojan suhteen. Ari ei ole vuorovaikutusrajoitteinen, päinvastoin. Olen seurannut kaveria läheltä ja tiedän, että hänen kanssaan on helppo tehdä yhteistyötä. Kuka lälläriä tallinsa haluaisikaan, mitä luovaa siinä lähtötilanteessa olisi?

• hevikansaan,

mutta Ari on kuitenkin ehdoton ykkönen...Ilmiömäinen tähti...

• Provo Provo

Selvä Provo.
      Onko koko eurooppakin hevikansaa kun Lordi voitti myös Mantereen kattavan lauleloskapan?

Taitaapas olla. Miettikääpäs sitäkin.

• tsm

Minä olen kohta viiskymppinen Idolsin katsoja ja vaikka Ari laulaakin hevya hän on saanut ääneni joka kierroksella tekstarina, mutta vain yhden. Mielestäni Arin ääni on yli muiden kilpailijoiden , hieman ehkä hiontaa mutta muuten tosi mahtava. En diggaa mitään eritystä musiikkilajia vaan yleensä esittäjän taito ja ääni ratkaisee mitä kuuntelen Esm. Kristiinaa en jaksa koskaan kuunnella kappaletta loppuun asti.

• minäkin.

Ja tekstarilla vieläpä! :O Mutta yhden viestin vain pistin menemään, ja voin vakuuttaa, että vaikka tietotekniikkaa hiukan tunnenkin, en silti tajua, kuinka kukaan muka pystyisi tavallisella kotikoneella 10 000 viestiä tosta vaan samaan pisteeseen huomaamatta lähettämään. Ja kuka hemmetti semmosen vaivan viitsisi nähdäkään yhden Idols-kisan takia?! Ari nyt vaan on yksinkertaisesti paras: erikoinen, upea ääni, todellinen persoona ja lisäksi karismaattinen esiintyjä. Eikös nämä ole niitä peruselementtejä, joita pop-kisoissa etsitään?

• sain makeat naurut

Kiitos pelastit päiväni...mutta suosittelen kuitenkin samaa mitä joku edellä ...tarkista lääkitys ja pian.

Kaikki jotka ymmärtää mistä yleensä laulukilpailussa on kyse, ymmärtävät ettei ole kyse siitä laulaako heviä vai poppia vaan itse laulusta ja miten sen esittää. Totuushan on se että näistä kolmesta eilisestä kilpailijasta Ari todellakin oli ylivoimaisin. Itse en tuosta hevistä niin perusta, mutta Ari on saanut minut joka kerta vakuuttuneeksi laulutaidoistaan vaikkakin on laulanut heviä ja nythän eilen nähtiin hänen monipuolisuutensa (joka kylläkin oli arvattavissa karaoke tausta vuoksi) että kappale kuin kappale ...KYLLÄ LÄHTEE =o)

Hyvä Ari ja tsemppiä FINAALIIN!

• tietokonenero

joo itse lähetin eilen 10000 ääntä koneelta,on se sitte helppoa hommaa :) nii just,varmaan! ei helvetti,vainoharhainen oot tai sitte sulla on lääkkeet loppu? lääkärin kautta apteekkiin siitä HOPI HOPI! salajuoni,hahhahhaa,kaikenlaista shittiä sitä kuuleekin! koita jo ymmärtää apina siellä että HEVILLÄ EI HÄVITÄ!!!!!!!!

• tota noin

Mää vähän epäilen että truu hevarit ei idolsseja ees kato saati äänestä et kyl se ari vaan on valovuosia edellä muita kilpailijoita. Ja pitäiskö sieltä joka vuosi tulla jotain stn anttituiskuja tai ilkkoja. Vaihtelu virkistäää

• hevikansa

se ari poppia varmasti osaa laulaa jos vain haluais.. mut ku se ari nyt vain on paras laulaja, minkäs sille voi..

• hevikarju

Minkäs teet? Suomi on hevikansaa ja hyvä niin!

• Nimetön

Mitä siinä nariset jos Aria äänestävät,paras voittakoon.Johan niitä on nähty vaikka minkä sortin idolia.Ari on paras joten revi siitä!!

• tota noin

se reilua peliä että voittaja joutuu maksamaan formaatille keikka tuloista ja levy myynneistä

• että pitää olla poppia?

Onko idolssin säännöissä sanottu ettei heviä saa laulaa? Ei. Katsojilla vaan on se käsitys, kun idolssista on pukannut kaiken maailman anttituiskua ja hannapakarista. Se on vaan sattumaa että kaikista on tullu pop-laulajia. Heviäkin saa vetää.

• Pirpukka^^

salajuoniko muka...no höh... Ari on vaan yksinkertaisesti niin LOISTAVA kaveri että ansaitsee 100% voiton kotiin! :)
      no oliha se hannan ja janinki kohalla toi sama huuhaa..ja muistutus: Olisi syytä olla meidän suomalaisten ylpee että lordi voitti ja suomi voitti euroviisut ja kerranki hevillä eikä humpalla! :)

• Pirpukkaa^^

Hevillä ei hävitä! :) niin se vaan yksinkertaisesti ja ytimekkäästi lausuttuna on! ;)

Ari on idols 2007! ja sillä sipuli :)

• osaa
        Pirpukkaa^^ kirjoitti:

Hevillä ei hävitä! :) niin se vaan yksinkertaisesti ja ytimekkäästi lausuttuna on! ;)

edes laulaa.

• Että kehtaakin sekoittaa ja epäillä Lordin voittoa.. Hävettää puolestasi.. no, meitä on joka junaan, onneks jotkut jää asemalle..

• -.-
        osaa kirjoitti:

edes laulaa.

Annako laulaa paremmin? No jaa.
        Ja muutenkin Ari vaikuttaa minusta valmiimmalta Idoliksi. Anna tuntuu olevan lähellä itkuun purskahtamista aina kun tuomaristolta tulee punaista. Jos ei kritiikkiä kestä, ei kai kovin valmis Idoli voi olla. Ja tänäänkin saa lehdestä lukea siitä kuinka Annalta oli itku tullut ja meinasi jännityksesta pökertyä eilen. Kuinkahan mahtaa viikon päästä käydä kun täyden jäähallin edessä ovat ja panokset vielä suuremmat. Se on silloin kyse muustakin kuin laulutaidoista :)

• juule
        Pirpukkaa^^ kirjoitti:

ari on ylivittumainen hippitukka jolla on kusta päässä joka ei osaa laulaa

• ...
        juule kirjoitti:

ari on ylivittumainen hippitukka jolla on kusta päässä joka ei osaa laulaa

Tässäpä asiallinen arvio. Kertonee kumminkin enemmän lähettäjästään...

• ... kirjoitti:

Tässäpä asiallinen arvio. Kertonee kumminkin enemmän lähettäjästään...

ime munaa hippitukka runkku arin ihailja

• porno_kissa
        Pirpukkaa^^ kirjoitti:

Alussa pidin arista itekkin mutta kisan ja kuuluisuuden myötä siitä on liian YLIMIELINEN PASKA haukkuu pikku.g:tä ja viime vuoden voittajaa Ilkkaa vaikka noikin molemmat on ihan paskoja mutta eiköhän niillä ole vähän enemmän kokemusta. Arilla on kyllä ihan hyvä ääni, mutta ei sitä siltikään jaksa kuunnella koska se laulaa aina vaan heviä...mielummin toivon että anna voittaa vaikka ei sekään mun suosikki ole...oikea Idols 2007 olisi pitäny olla Kristian.älkää välittäkö nimimerkistä en saanu vaihdettua sitä!!hahahaha =D=D

• vittu imase
        osaa kirjoitti:

edes laulaa.

haista paska vitun ääliö ari voittaa noob hanki elämä

• karijoelta

Voisin panna kyllä kumpaaki finalistia ihan "heittämällä".

Kummatki aika siroja pimuja =)

• HäHä

Eikös Ari päässyt semifinaalista jatkoon yli 80% äänimäärällä, ja montako kertaa oli laulanut heviä ennen ensimmäistä finaalia? Aivan, ei kertaakaan. Eli oisko se oikeasti niin hyvä että ihmiset äänestäisivät sitä sen vuoksi, eikä vaan että koska se on hevari..

• yks äiti

En ole mikään hevi-immeinen, eivätkä lapsenikaan, mutta olemme kaikki äänestäneet aria koko ajan, koska hänen ÄÄNENSÄ ON NIIN MAHTAVA! Hevillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Miten esim. se piano man? tai eilinen broadcast-esitys...? Ja so what, pop-idoli? Paras voittakoon, ja se on ari jos multa kysytään.

• Piiruna
        yks äiti kirjoitti:

En ole mikään hevi-immeinen, eivätkä lapsenikaan, mutta olemme kaikki äänestäneet aria koko ajan, koska hänen ÄÄNENSÄ ON NIIN MAHTAVA! Hevillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Miten esim. se piano man? tai eilinen broadcast-esitys...? Ja so what, pop-idoli? Paras voittakoon, ja se on ari jos multa kysytään.

Mielestäni Arin ääni pääsee parhaiten esille, kun laulettavat kappaleet eivät ole sieltä ihan hevimmästä päästä. Toki hevi kuuluu Arin imagoon ja ääni on silloinkin mahtava. Piano man oli mahtava, samoin eilisetkin esitykset. Suomenkielisessä oli niin paljon Aria! Hänen tapansa kävellä.. hän vain on niin idoli jo!

• Parempi on

Ari, onko tuo nyt kenellekään epäselvää?

Aikuisten oikeasti, suhde on ehkä 95-5.

• .....

pop laulajia voi äänestää pop fanit jos tuo on mahdollista. (jota syvästi päilen)
      suomalaiset tykkää enemmän kunnon laulajasta ja tyypistä, eikä jostain teiniihgudaapissis idolista jolla on noussu kusi hattuun.
      thats it.

• Make

kumpi voittaa,koska kumpikaan ei osaa laulaa ei sitten ollenkaan varsinkin Arin ns.laulu on karmeaa kimitystä.

• äiti 40 v.

Ikinä en oo kauhiast hevi-musasta pitäny, mutta Aria olen joka jaksossa äänestänyt. Ihan Arin äänen takia, en hevin...

• *****anttu***

Aria kannatan minäkin, ihan vaan taitojen perusteella! Arin laulamat biisit on kyl ollu kaikki melodisia kappaleita, joissa tosiaan pitää osaa laulaa ja käyttää äntään oikein. En ehkä näitä kappaleita ihan heviksi edes sanoisi! Ja sitten se suuri kysymys, miksi täytyy taas lokeroida?????? musiikki ku musiikki! Toivottavasti paras voittaa, eikä se tosiaan ole anna. Ihmettelen miten se tonne asti on päässyt. Mutta saapa nähdä miten käy, taitaa tosiaan olla niin että ne pop-tyttöset niitä tekstareita enemmänki naputtelee ku hevi-tyypit!

• forre

Anna tulee voittamaan kisan,kumpikaan ei ole vielä mitään huippulaulajia,mutta Annalla on sentään ääntä,sitä vastoin Arin ääni on ihan karmeaa kimitystä.

• adfdafdf

Mä olen hevimies eikä mua vittuakaan kiinnosta onko hevi suosittua vai ei. Itse asiassa se vituttaa kun jotku väittää et se on muoti-ilmiö. Parempi kun olis vaan pienen porukan juttu. Olen kuunnellu heviä vuodesta 88.

• ONNEA HEILLE :)

Anna ja Ari hyviä molemmat !! Sama kumpi heistä
      voittaa.ONNEA MOLEMMILLE !

Siksi ei voi kuin ihmetellä miksi KRISTIINA
      pysyi näin pitkään mukana ?? ketä häntä ÄÄNESTI ?
      Hyviä laulajia putosi loppumetreillä ja KRISTIINA JÄI ?????

• Ari

=o)

• kabo

aika huono selitys. Ehkä ihmiset todellakin tykkäävät Arista? Ootko sitä miettiny ?

• Metal...

Tekstiviestit on samanlaisia kuin puhelu. Ihan yhtä helppoa olisi laittaa puhelin soittoja numeroon, kuin tekstiviestejäkin.

Ei ne sen enempää ole pop kuin rock kilpailujakaan. Jos olis, nii kai ne oltais hylätty.

Metallimusiikilla vaan on vanhha ja fanaattinen kuulujakunta. Jos metallia kuuntelet, nii muu musiikki on ihan merkityksetöntä. Sen mukaan sitten mennään.

Lordi kilpaili eri sarjassa, kuin muut Euroviisuehdokkaat. Sarja oli rock! Muilla sarja on joko kansallisvaikutteiset viisut tai discohumppa. Nämä on niin samanlaisia, että aina voittaa hyvä kappale, joka erottuu massasta.

Reilua se on. Miksei olisi?

• hevi-idoli

En ymmärrä mikä osa idoli sanassa rajaa hevin pois, eikö muka voi olla muu kuin pop-idoli???

Ja meinaatko että hevi fanit ei osaa soittaa puhelimella? Keskustelun aloittajalla oudot näkemykset asioista, ehkä vähän suppea maailmankuva tai jotain... =)

• monni5

en osaa kuvitella rujoa hevimiestä istumassa tuntikaupalla tietokoneen ääressä piipertämässä tekstiviestejä että ari voittaisi. vaikka en itse ole hevikansaa, arille lähtee minun ääneni, aina ja ikuisesti.

• rockman.

Näistä viestihommista en tiedä,mutta laulun kanssa tällä Arilla ei ole mitään tekemistä. Jos joku kehtaa väittää,että ari on hyvä laulaja,niin ei ymmärrä musiikista mitään. Variksen poika tulee lähinnä mieleen arin raakunnasta. Menee vielä ääliö pilaamaan toisten kappaleita.

• mutta....

on se parempi ku anna! ja haista sinä vaikka vittu :)

• daadaa
        mutta.... kirjoitti:

on se parempi ku anna! ja haista sinä vaikka vittu :)

Tuollaset räkänokat pitäs vetää kölin alta.

• .........
        daadaa kirjoitti:

Tuollaset räkänokat pitäs vetää kölin alta.

pikku munapääapina! sunlaiset kusiaiset joutais laittaa muurahaiskekoon ja kusta päälle!

• mikko lehtonen

2anna voittaa tänään viikkona

anna on kaunis nainen

• mie vaan

kyl se nyt vaan on niin... että LORDI voitti euroviisut ja helvetti JÄÄTY!!!! ja ARI voittaa idolsin......

ja niinkuin monet ovat sanoneet TARKISTA ihmees se lääkitys.........

ugh olen puhunut!!!!!!!!!

• Possu

Pop = populaarimusiikki eli ihmisten suosiossa olevaa musiikkia. Valitettavasti termi tarkoittaa nykyään tyhjänpäiväistä kevyttä musiikkia.

• !!!!!!!!

sitä tulee nykyään muutenki joka tuutista! mietipäs ku musiikki tv:ltä ei tuu ku 2h viikossa heviä,muuten kaikkee poppii... ennen oli toisin,joskus v.85,sieltä tuli heviäkin tasapuolisesti,toisin on nyt,ja kyllä vituttaa!

• Adalmina

Vaan Aria olen äänestänyt koko ajan, koska Arilla on aivan mahtava ääni ja Ari osaa laulaa, oli kyseessä hevi tai pop. Kuka muu näistä idoli ehdokkaista pystyy samaan? Olihan siellä muutama hyvä ( Mia, Kristian ) mutta nehän karsittiin pois. :( Ari vaan on paras, koittakaa kestää se! : )

• niin hyvä

Muusta en tiedä ,mutta Kyllä Ari on todellinen laulaja.Sama karisma kuin Hanna Pakarisella.Joka muuten on tähän asti ainoa idoleista listoille tähtenä jäänyt.Saadaan nyt sitten toinen tähti.

• ma84

Yhtälailla noita pimuja voi äänestää tekstiviestein. Minkäs sille mahtaa, että yhä useampi tänä päivänä pitää Hevi-musiikista... Siks toisekseen, sehän on IDOLS kilpailu, eikä mikään ainoastaan poppareille tarkoitettu kilpailu. Yritä ymmärtää, että monen idolina on hevi-muusikoita ja Ari on sitä jo monelle. Minä henkilökohtaisesti en ymmärrä miten noi tiput pysyi loppuun asti kisassa, kun niiden ääni ei edes vielä riitä...

• laivaston mies

Luulisi, etttä tänä päivänä kuluttajansuoja edellyttäisi äänestystulosten julkistamista. Nythän kukaan ei tiedä, miten äänet edes jakaantuivat kilpailijoiden kesken. Miksi ne salataan? Kansa panee tiuhaan viestejä ja maksaa lystin osaltaan. Salaaminen viestittää aina, että jollain on "ketunhäntä kainalossa". Tuotantoyhtiölläkö?

• jööran

Eiköhän nykytekniikalla pystytä selvittämään jos samasta liittymästä tulee kymmeniätuhansia viestejä.

• sentään

nyt ei kyllä tarvitse edes arvata minkälainen poppisöpöliinipöppi siellä kirjoittelee..voi..voi sentään

• katar

Arilla on vahva ja kantava ääni, joka kyllä todellakin erottuu joukosta. Kriistiinalla tuntui että ääni jää puolitiehen ja Anna on ehkä liian nuori. Kyllä ari on äänensä ansainnut!

• mie vaan

yhdyn edelliseen... siis tekstiin!!!

• 123

Ari nyt vaan hemmetti vieköön osaa laulaa ja thatsit!!!

Ari voittaa koko kisan ja sehän on ollut selvää jo alusta asti. Arilla on upean monivivahteinen ääni. Eilinen Tarjan kommentti oli kyllä ihan oikea. Arin ääni tuppaa hajoamaan kun käyttää kurkunpäätä, mutta voi olla että flunssa oli myös syynä siihen. Ja sehän on selvää että mitä enemmän Ari saa huonoa julkisuutta sitä hanakammin häntä äänestetään.

• Jebaz

Mikä helvetti näihin kakaroihin on mennyt, eletään jossain mielikuvitus maailmassa takkia auki ja ootetaan klooriaa.

Tääkin Wannabe-Aki on yks tyypillinen esimerkki,selkärankaa ei oo nähnykkään ja lahjakkuudet valuu ränniin.
      Suomen Idols - joopa joo.

• Muusikko29

IDOLS konseptina hakee ns. teini-idoolia. Vaikka en välitä Idols-tyylisestä musiikista mielestäni kuitenkin Idols-historian paras Idols-tuote on ollut Antti Tuisku...nuorille suunnattua populaarimusiikkia.

Hanna Pakarinen ja Jani Wikholm ei samalla tavalla pärjää...Ilkka on floppi ja jos Ari tämän kisan voittaa niin se on valitettavast seuraava floppi.

Ari on erittäin taitava laulaja ja hänellä on nyt hevikansan tuki koska moni haluaa että hevillä mennään pitkälle.

Tosiasia kuitenkin on että kun levy pamahtaa pihalle niin suurin "levyostajaryhmä" eli poppis-teinit putoaa pois....eikä todelliset hevidiggarit IDOLS-levyä osta ja Ari suostuu vain tekemään heviä...

Eli näin....toivottavasti Anna siis voittaa vaikka Ari onkin paljon taitavempi.

Toisaalta vaikka Tuisku onkin konseptin menestynein suomalainen niin ei hän silti sijoittunut kuin kolmanneksi...

Näin....

• tota noin

100% komppia

• J.P.K

Hyvin kirjoitettu! Pitää muuten täysin pakkansa!

• AINAKIN YHTEYSTUUMIN!!!!!

Hei!

Kaikki, jotka tätä eivät vielä tiedä, niin murobbs:ssä keskutelussa kerättiin Hannan, Tuiskun ja Janin ollessa kolmenjoukossa porukkaa kasaan ja tehtävänä oli ääneestää Tuisku pois kisasta. Miten tämä olisi mahdollisat? Noh. Tietenkin siten,että kaikki lupautuivat äänestämään Hannaa ja Jania vähintään 3 kertaa kumpaakin.

Tarkkoja lukuja en muista, mutta taisimme saada n. 1000 ihmistä mukaan loppujen lopuksi tähän rumpaan ja lopputuloksenhan kaikki tietävät....

TUISKU TIPPUI!!!

Jälkeenpäin aatellen teimme kyllä sille palveluksen. Jätkähän takoo rahaa enemmän,kuin ketään muu!

• porukalla

et sil ei oo suunnilleen mitään arvoo kuka sen voittaa iha yhtä hyvin tulee levyjä jne kuha toi idols p*ska on ohi
      ari vaikutti alússa iha rennolta tyypiltä joka osas tavallaan imitoiji todella hyvin muita laulajia mutta nyttemin huomaa ettei pärjää niinku ittesä kanssakaan pitkään jos koko ajan feikkaa
      voittaja ois kuulunu laulun lahjojen perusteella olla se pitkätukkanen jätkä jolla oikeesti oli jotain laulunlahjoja ja oikeellainen luonne

• vesku2

Ari on paras,mun sydäntä lämmitti se että noin nuori kundi vetää ison DB:een biisin tunteella ja melkein,sanoin melkein pesee Gillanin,hyvä Ari,go and go DB on kohta keikalla suomessa,ole sillä Ari,ja imuroi jotain alku-kantaa sisällesi

• juubajuu

Kuulostat todella katkeralta.
      Anna lauloi eilenkin nuotin vierestä lähes koko ajan. Kuulosti karmealta. Olisi pitänyt pudota jo aikapäiviä sitten.
      Hevi hommat ei ole minunkaan makuuni, mutta oikeus käyköön ja oikea voittakoon. Itse äänestän Aria, en hevin vuoksi vaan paremman laulajan.

• Paskaa

väännät!!!

• mies 1967

Mietin, että onkohan voittajalla enään tässä vaiheessa merkitystä.Lopullisen voittajanhan päättävät kilpailun jälkeen levy-yhtiöt ja radioasemien soittolistojen laatijat. Voin olla väärässä, mutta viimevuotisista kilpailijoista ainakin Katri Ylanderia soitetaan joillakin radioasemilla huomattavasti enemmän kuin kilpailun voittajan Ilkka...mikälie oli sukunimeltään kappaleita.

• Yks vaan

Kateellisten panettelua toi sun säälittävä avauksesi. Muka salaliitto (Heh!) Eiköhän asia kuitenkin ole niin että Ari lordi pärjäävät/pärjäsivät , koska ovat oikeasti hyviä esiintyjiä. Joillekin se toisten menestys vain näyttää olevan liian kova pala purtavaksi. Onko sulla kenties itsetunto-ongelmia? vaikuttais meinaan vähän siltä

• katar

niin hällä taitaa olla.. :D

• mutta kuitenkin

ari on paras, pitäiskö idolsin aina voittaa joku juppi prinsessa jonka isä on öky ja voi ostaa tyttärelleen vaikka lisä ääniä äänestyksessä, miksei idols voi kerrankin olla joku joka menestyy omilla avuillaan eikä iskän rahoilla vaikka se laulais virsiä, anna on sitä paitsi todella lapsellisen näköinen, lyhyt tappi, ehkä se vaikuttaa tuomareihinkin kun isä on rikas,

• Laulajaa

Annalla on hyvä ääni tietyissä biiseissä, MUTTA-> hän ei pääse tarpeeksi matalalle, jännityksen lavalla näkee ja ääni värisee! Korkealta ja kovaa kyllä osaa huutaa.

• Arin hehkutusta

Siis eihän se ole edes hyvä hevilaulaja! Kun vertaa vaikka Timo Kotipeltoon. Arin laulu eilenkin siinä Kilven biisissä meni ihan nuotin vierestä. Tykkään hevistäkin silloin kun sitä osataan laulaa, mutta laulajaa minä äänestän tässä kisassa- en musiikkityyliä. Minun korvaani Annan laulu soi kauniimmin joten täältä äänet menee sinne. Sitäpaitsi muusikko29 on oikeassa, kuinka moni ostaa (huonon) hevisoololaulajan levyä ihan oikeasti?

• ei hevifani

no joo, täytyy todeta puolestani että tämä sinun epäilysi vaihtoehtona menestykselle on melkomoisen kriittinen. Minä nimittäin itse en pidä yleensä hevi-tyylisestä musiikista, mutta Aria on ollut mahtava seurata. Hän on todella lahjakas laulaja, ihailtavan taitava. Sattuu vaan diggaamaan itse hevistä, mutta laulanut kaikkea laidasta laitaan tässäkin kisassa, jos olet seurannut karsinnoista saakka. Ja kaikki nennyt yhtä mahtavasti!!! Loppukisassa aivan oikeat, parhaat ehdokkaat koko kisasta. Ei väliä kumpi lopulta voittaa. Kannustan molempia!!!Että silleen.

• Kitinää.

Kyllä se on reilua, että se voittaa, joka saa eniten ääniä. Ihan yhtälailla ne Annan fanit voi lähetellä ne 10.000 viestiä netistä, miks se koskis vaan Aria.

Ja pitikö sinne sitten hevari ottaa jatkoon popkisassa jos ei kerran heviä saa vetää? Paras voittakoon.

Miksi luulet, että puhelinäänestys olisi jotenkin eriasia sitten? Toki varmaan ääniä tulisi määrällisesti vähemmän, mutta mielestäni on melko todennäköistä, että äänijakauma olisi edelleen sama, juu nou vat ai miin?

Molemmat on musta hyviä laulajia, Arin tyyli ehkä vaan puree muhun enemmän.

• ei osaa

minusta ei osaa laulaa niinkuin idolina pitäisi. On vielä aika lapsenkengissä.
      Ari on hyvä tyyppi. En ite hevari ole mutta musiikillisesti Ari osaa.

• hoh hoi

Tää kuulostaa ihan siltä että sä oot vaan vastaan hevareita tai aria, niin sun tarttee keksiä jotain, että pääset purkamaan tuntojas.. Se on ihan vitun sama mitä sä laulat jos sä vedät sen helvetin hyvin, niin ku ari vetää.. että jos ari nyt sattuu olemaan kisan paras ja laulamaan parhaiten ni älä sitte vaikka kato idolsia..

• hennaXQ

Hei!:D
      Mielestäni aria äänestetään tosiaan noin kun sanoit, ja annan kuuluisi voittaa!!:)

• Täysi-ikäisyys kunniaan

Sun mielepiteessäsi oli vain se aukko, että tietenkään ne Annan fanit eivät mitenkään voi tehdä samaa tietokoneellaan. Vaan soittavat tai tekstaavat kiltisti vain kerran, niikö? Pinkit puhelimet laulaa ens perjantaina, mutta me Ari-fanit laitetaan kovat vastus teineille...

• Aripelle

Hevikansa takana? Mistä revit näitä juttuja?? Kyllä aika aliarvioimista on jos luulet hevikansan äänestävän helvetin halukkaasti jotain oravaa idols-kilpailun voittoon. Vaikka sinuakin vituttaa noinkin paljon Arin jatkoon pääseminen, koita kestää. Painu pelle helvettiin pop-kisoinesi.. Naurettavaa, koita pärjäillä.

• wrujh

... Kerrankin kun kunnon musiikilla pärjää kisoissa, niin tusinapopparit ja hopparit repii pelihousunsa! naurettavaaa!

• justjoojaajaa

.. on sulle jo näköjään selviö. Ok

Mielestäni kisa on vielä kesken.

• KANSANMUUSIKKO

Ari osaa laulaa...
      Kantaa itsensä ja oman "habituksensa" laulaen kuin enkeli, oikein & suoraan sydämeen / tahin sieluun. Kelle se mihinkin kolahtaa? Suomenlahja maailmalle ja etenkin Suomenkansalle...

...Juicen, Kirkan ym. jälkeen tämä "kapitalismiin", rahaan ja omaan napaansa tuijottava markkinatalouskansa tarvitsee uusia "ikoneita" aitoudelle...

Köyhä on tavis tänään, ei enää hyvinvointivaltio!!!

Köyhä myös mieli, kieli ja etenkin omat taskut.

Yhteiskuntakritiikki uppoaa parhaiten "suomennuorisollekin" musiikin kautta, eksyksissä ovat / ollaan ilman lipunkantajaa...

POPPIA TAI ROKKIA, KUNHAN ON SANOMAA JA LUONNONLAHJA SE ILMOILLE KAJAUTTAA!

• Hihhulihei

Ari laulaa hyvin myös balladeja, se on totta. Että en usko pelkästään hevikansan pitävän hänestä.

• liikkuu

1-100 vuotiaiden välissä. Jokainen musiikin rakastaja seuraa näitä kisoja; nuorten energia vie mennen tullen mennessään. Arista näkee että laulaminen on hänen intohimonsa no 1. ja sen myös kuulee. Mies kehittyy vielä ties mihin. Samoin Anna laulaa kohta koko kropallaan kun ikää tulee. Mahtava kaksikko! Laulu on yhdistänyt ihmisiä aina. Laulatteko te itse, jotka parjaatte? Laulakaa ihmeessä enemmän.

• pentu...

Ari on jotenkin niin säälittävä, muta samalla niin ärsyttävä ettei sitä jaksa noteerata millään tavalla. Naisellinen kimittäjä ja täysin keskenkasvuinen.

Toivon vaanm ettei sen kimittämistä tarvii jatkossa pakkokuunnella radioista julkisilla paikoilla.

• Metal...

Eihän radiot musiikkia (metallia) soita.
        Niin ja siinä radiossasi on nappi josta sen voi sulkea.

• Hevi

Onneksi Lordi äänestettiin voittajaksi Suomessa. Paras voitti, sehän selvisi finaalissa, jossa kaikki Euroopan maat (Monacoa lukuunottamatta) äänesti Lordin voittajaksi. Mieti kantaasi salajuoni.

• systeemi hanurista

kenellä on varaa pistää eniiten tekstiviestejä siitä se on kiinni! Ihan hanurista, ei mitään oikeudenmukaisuutta !!!

Pitäis laittaa seurava idollssi samalla tavalla kun tansii tähtien kanssa.
      50% änistä tuomareilta , loput kansalta !!!!
      Mutta ei taida ohjelmaformaatti antaa myöden ?

• Ari VOITTAA

ja Anna voi lentää taskuraketillaan kuuhun laulamaan! =)

• asfb

En TODELLAKAAN usko, että tämä on joku huijausjuttu. Arilla on paljon kannattajia ja tarpeeksi paljon voittamaan Aannan!!!

• öyks

....ARI ANSAITSEE VOITON !! Oon 41 v nainen ja aivan sekasin Arin äänestä ja tavasta tulkita biisejä. Ei siitä kannata riidellä, jos toinen vaan on parempi suurimman osan mielestä. Mielenkiintoista jäädä odottamaan finaalia.

• tämä ei
        öyks kirjoitti:

....ARI ANSAITSEE VOITON !! Oon 41 v nainen ja aivan sekasin Arin äänestä ja tavasta tulkita biisejä. Ei siitä kannata riidellä, jos toinen vaan on parempi suurimman osan mielestä. Mielenkiintoista jäädä odottamaan finaalia.

todellakaan ole. Näitä kisoja seuraavat kaikenikäiset vauvasta vaariin ja mummoon. Ne jotka rakastavat musiikkia, pysyvät mukana. Tärkeintä Arissa on se, että joka solusta näkee ja kuulee että laulaminen on hänen intohimonsa. Ja sen mitä hän vielä ei osaa, oppii. Saman voi sanoa Annasta. Mielenkiintoinen pari. Jos katsotte netti-tv:tä, katsokaa pätkä, jossa puhuvat kahdestaan finaalista. Se jos mikä kertoo laulun voimasta ja sen lautta syntyvästä ystävyydestä.

• Iso AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Aivan reiluu touhuu ku Ari osaa laulaa ja ääni on parhaasta päästä jos et oo sattunut huomaamaan.Oli sit viesti tai soitto ni lopputulos on sama,että naamat kiinni ja kuunnelkaa ens perjantaina kuka vie voiton....

• Nimetön

Missä siis sanotaan että Idols on pop -laulu kisa?

Siinähän etsitään uusia kykyjä ja nimenomaan laulajia.

Kait silloin voi laulaa mitä tyyliä vaan haluu ...vaikka muinaisugrilaisia kansanlauluja jos luulee että niillä pärjää :)

• sathana

oikeasti, et voi olla tosissasi. paras laulaja nyt vaan sattuu olemaan monen mieleen. eilen vasta ekan kerran kuulin arskan (hihi) laulua, ja vakuutti kyllä miut. ärsyttää, että semmoset likat joilla värisee ääni kuin hullulla sialla, edes pääsee tuommoisessa jatkoon. kuka väitti, että idolsin kaltaisen ohjelman pitäisi olla "pop-kisa"? ainakin se ukkeli on ollut ainoa, jonka musiikkimaku on hyvä. jeeeeeeeeeeeeeeeee.

• sprg

jos joku loordi ja tämä ari olisi oikeaa heviä niin ei ne siellä olis...

• suvikkivaan

Kuka niin on sanonut, että Idols on pop-laulukisa? Kyseessä on idolin etsintä-kilpailu ja laulukilpailu ja idoli voi mun käsittääkseni ainakin olla myös hevilaulaja.

• ansaitsee voiton

Eilenkin vielä ääneni menivät Kristiinalle. Perjantaina äänestän Aria!

• Sophie^^

pakko nyt tähän väliin laittaa annaa määkii kuin lammas?? katrihan se lammas oli.. joten kuka ensi vuonna? keksikää nyt parempia vertauskuvia.. jos teillä jotka täällä haukkuvat, oletan teidän äänenne olevan parempi kuin lampaan...?? :D

• magnustiN

Siis ari voittaa tietysti, niin lahjakas ja "satakieli" kun hän on! ari on omistautunut musiikille ja on muutenkin niin ihana ihminen, toisin kuin anna on vielä nuori ja äänessään on hiomista, niinkuin tarjakin sanoi! anna on hyvä kakkonen ja kun harjoittelee vielä ääntänsä puhtaammaksi niin kyllä hänestäkin iso tähti tulee, mutta tämän idolssin voittaa ari!

• Ari fani
        magnustiN kirjoitti:

Siis ari voittaa tietysti, niin lahjakas ja "satakieli" kun hän on! ari on omistautunut musiikille ja on muutenkin niin ihana ihminen, toisin kuin anna on vielä nuori ja äänessään on hiomista, niinkuin tarjakin sanoi! anna on hyvä kakkonen ja kun harjoittelee vielä ääntänsä puhtaammaksi niin kyllä hänestäkin iso tähti tulee, mutta tämän idolssin voittaa ari!

Siis arin totta kai pitää voittaa!!
        Ei anna sille pärjää!! anna saa tulla toiseks mut ari saa luvan voittaa!! :D

• Vm.61

No, johan pomppas, vai että salajuoni ja sitä rataa.
      Kyllähän kaikki KUULEE, että Arilla on hyvä ääni. Lauloipa heviä tai jotain muuta. Esimerkiksi Piano man kappale oli mahtava. Arin laulaminen on niin helpontuntuista. Ei tarte väkisin puristaa ääntä ulos, se vaan soljuu sieltä. Ääniskaala on tosi laaja.
      Annalla on myös todella upea ääni. Ja niinpä, molemmat huiput laulajat ovat finaalissa.
      Sitä minä ihmettelen miten Kristiina pysyi näin kauan mukana. Noita samanlaisia nenälaulajia pihisee joka puskassa. Kristian ois ollut parempi, ja saanut päästä pykälän pidemmälle.
      Mutta kaksi parasta on finaalissa. Ja se on pääasia.
      Ja siks toisekseen, kaikkien muiden "fanittajatkin" voivat aivan vapaasti punoa salajuoniaan, niin ei tartte valittaa.

• niinpä niin

keksikää lisää... pääsiäis noidatki lentää ja silleen...

ottaako pattiin ku ei popilla voitakaan kaikkea. suomi on hevi kansaa. siitä ei lessut pääse yli eikä ympäri

• Replica88

Arilla on todella mahtava ääni, niinkun Timo Kotipeltokin sanoi.. Luonnonlahjakkuus se mies :) Ei tommosta ääntä kyllä useasti tule vastaan x)

• Mikä ääni!

ainakin väh 3,7 miljoonaa ääntä. Ari voittakoon. Mieletön ääni, noin nuorella, mikä ääni!

• tuti

Ari menestyy muutenkin, ei takana mitään salaliittoja ole höpö, höpö. Aria tukee vain suurempi kansanosa, joka ei diggaa poppia. Ikähaarukka 15-55 vuotta. Vanhat hurriganes-fanit, joita on paljon eri ikäluokissa, mihin itsekin kuulun pitää Arin tulkinnoista kovasti. Pelkona oli lehtijuttu, jossa Arin väitettiin haukkuvan Remua, veisi Arin hautaan. Väärinkäsitys Arin onneksi. Remu & Hurriganes forever!

• 62 vuotias

älä minua unohda! Isänikin olisi äänestänyt Aria!!

• idiootti :D

Nyt siis joku tarvii lääkityksen! hei mitä sie oikeen selittelet, ottaakos noin pahaasti päähän ku ari saa murska voiton? ja mistäköhän ihmeestä sie revit nuo juttuses? hah 10 000 viestiä, huhhuh! ! ! siis voi v***u sentään.. eiköhän se muutenki jo näy ja kuulu että ari vaan on paaaaaljon parempi ku anna, annan ääni pihisee ja vinkuu ja miettis ny kuinka kauheeta korva rääkkiä se olis sitte korville? toisin ku arin ääni, ai että ku tekkee hyvvöö korville taas, komee ääni on jätkällä ja tää jätkä voittaa! HYVÄ ARI!!! \,,/

• gyhfgyh

ei millekkään saatanan kakaroille tai wannabe lelu hevareille.
      ps. idols on paskaa

• _sss_

Aria äänestetään koska Ari on hyvä! Ei tässä mistään salajuonesta ole kyse. Kuka idiootti sellaista on edes keksinyt??

• MyöVaan

Ari menestyy muutenkin, ei takana mitään salaliittoja ole höpö, höpö. Aria tukee vain suurempi kansanosa, joka ei diggaa poppia. Ikähaarukka 15-55 vuotta. Vanhat hurriganes-fanit, joita on paljon eri ikäluokissa, mihin itsekin kuulun pitää Arin tulkinnoista kovasti. Pelkona oli lehtijuttu, jossa Arin väitettiin haukkuvan Remua, veisi Arin hautaan. Väärinkäsitys Arin onneksi. Remu & Hurriganes forever!

• Roadrunner

Ari-fanit, miettikääpäs asiaa. Remu on hoitanut puolet elämästään (noin suunnilleen) Hurriganesia, asiaankuuluvaa bisnestä, kitaristienvaihteluita, keikkamyyntiä ja elämäänsä, Ari voittaa Idolssin ja siinä se. Kumpi onkaan siis parempi? NO REMU! Muistakaa maalaisjärki, vaikka makuasioista ei sinänsä voikaan kiistellä. Silti Hurriganes on maailman paras ja ehdoton legenda. Ari on pieni tähdenlento, tosin tuskin Arin kohdalla voi mistään tähdestä puhua. Remu on aito persoona!

• break

Anna sanoi jo eilisessä ohjelmassa että hän on jo itsensä voittanut.Antaa Arin voittaa millä konsteilla hyvänsä.Anna saa olla ylpeä itsestään ja pääsee varmaan levyttämään ilman voittoa,tsemppiä molemmille!!!!!!

• asiaa.....

niin joku sanoi et tämä on pop kisa,, mites viime vuosi esim. voitajat vetää tyyliin iskelmää.. haloo....
      menkää edelleen itseenne
      tämä on laulukisa eli voittaa hyvällä lauluäänellä ja ammattimaisella lava esiintymisellä ne on ne hyvän artistin ominaisuudet ja siinä menee ari täysin ylivoimaisesti annasta ohi,,,
      ja lisätäkseni vielä että poppia ja iskelmää tulee jo ovista ja ikkunoita joten vaihtelu tekee terää...ARI VOITTOON!!!!!!

• eräs mummeli

Paras laulaja kisoissa jo alusta alkaen.
      Äänestin soittamalla ja niin monin muukin....enkä huijannut ketään. Äänestin
      lahjakasta ja upeaäänistä artistia ja se mielestäni riittää kisan voittoon, kun on laulukilpailu kyseessä.

• elämä.

VOI ELÄMÄ:D :D eihän tätä lukiessa voi kun nauraa!!:D:D haloo, suomi ON hevikansaa. Ja kuule, yleensäkin hevikansa on tunnettu rehellisyydestään. että näin. äläs nyt viljele salaliittoteorioita.:D

• PASKAT SULLE!!!

HAISTA PASKA KUKA LIENETKI....EI OO KENENKÄÄ MUUN VIKA JOS ET SATU TYKKÄÄ ARISTA...ÄLÄ EPÄILE ENNENKU OOT AJATELLU LOPPPUUU....TOIHAN ON IHAN SIKAMAISTA.!!!

• heavy33

Kukaan hevari ei vaivaudu laittamaan centtiäkään likoon jonkun IDOLS kilpailun takia, eikä ainakaan Ari Koivusen takia, joka ei edes osaa laulaa heviä. Kunnon hevareita ei vois vähempää kiinnostaa, miten jossain IDOLS kilpailussa käy. Eiköhän ne äänestäjät oo jotain pentuja ja pissiksiä, ketkä haluaa vähän kapinoida. Itsekin kuullut tutuilta ja työkavereilta, että Ari on kova suosikki heidän lapsilleen.. about 5-10 vuotiaita.. heh. Kaikki aikuiset ois tykänneet enemmän jostain Kristianista, Panusta tai Kristiinasta... Näin se vaan menee.. Ja edelleenkin Arin ääni ei vaan riitä Hevin laulamiseen..

• Täde

ei mitään väliä.

Arin ääni on ihana, se vei mukanaan tähän Idols-hassutukseen.

Lasken kyllä itseni, ainakin ikäni puolesta, aikuiseksi, ja äänestänyt olen Aria. Soittamalla, ei tekstiviestinä. :-)

• sfaojgoeig

Arilla on vähän omanlainen käsityksensä "hevistä." Sukkahousurockia se laulaa. Ja oikeissa hevipiireissä Aria kyllä suorastaan halveksutaan.. Ei todellakaan kyllä äänestetä! Ne teinit niitä on jotka äänestää sitä Aria.

• tyhmyydellenne.

Hah, Ari ei voita siksi että on hevimies vaan siksi että osaa laulaa! Naroin tälle keskustelulle. : D

• Ja nytkin , Arihan parempi

NIIIIIN? Mitä Lordista?

Ihanaa kun voitti.
      Varmasti haluttiin just Lordi sinne, ja Hyvä niin.

Ajatella jos mummot osaiskin tekstailla, huhhuh - mites ois käynykään - eikun metsäpetoa peliin ja hellurei taas zero points.

• tekstailla!

Mistä moinen, ettemme osaisi. Täytyyhän meidän seurata mihin maailma on menossa. Äänet Arille meidän porukalta. Terveisin sen porukan vanhin, osaan käyttää myös tietokonetta.

• kaikki mättö kunniaan -81-

arin kuuluukin voittaa idols niin saadaan jälleen yhteen nössö-pop kilpailuun jotain uutta ja rautaista,eikä mitään typerää suomi-humppaa! paras,eli ari voittakoon,arghh!!

• hevillä ei hävitä

etkös naurettavampaa väitettä keksinyt?

• jep.

Suomi on hevimaa. Eli täällä jyllää Iron Maidenit, Venomit jne. Ihmiset pukeutuu mustiin ja on pitkä fleda. Elämme maassa, joka on jämähtänyt 1980 luvulle. :)

• mutta ari osaa laulaa

mä en kamalasti hevi musasta tykkää, mutta äänestän aria just sen takia, kun se kuulostaa hyvältä ja paremmalta kuin anna, joka vielä kaiken lisäksi laulaa niitä biisejä jotka on enemmän mun makuun. olen vain sitä mieltä että noista kahdesta ari ansaitsee voittaa laulutaitonsa ansiosta. siitä mun mielestä kisassa on kyse...

• kyr.....piintyny

Niinkaun ku kakarat ikäl. 12v-14v saavat äänestää meille tulee tämmösiä idols ja euroviisu kappaleita.Sitten ku itse maksavat puh laskunsa äänestäköön kuten haluavat. Kaikissa kisoissa missä puhelimella saa äänestää tulee ihan uskomattomia tuloksia. Katso esim Tanssii tähtien kanssa.
      tämän vuoden idols kilpailu on ihan peestä. Kakarat esiintyy, lasten äänellä ja viel nuoremmat äänestää.

• meeee

sinuu varmaan vituttaa ihan äärettömäst, ku kerrankii voitettii euroviisut, ja kun voittaja ei ollukkaa mikää vitun kari tapio lumilapio tms...

• Ari vaan

on ihana!!Kylmät väreet meni, ku lauloi sen ekan biisin!!!!!!!!!!!!!!!
      Ostan kyllä heti levyn, ku se ilmestyy Arilta...

Lopettakaa tuo panettelu ja olkaa iloisia,että meillä on tuollainen timantti tässä maassa!

• kiipo

Jos jollain on tosiaan varaa maksaa tekstarit niin mikä ettei. Aina valitetaan salajuonesta jos oma suosikki ei pärjää. Eiköhän tässä ole kysymys laulutaidosta eikä siitä mitä laulaa. Ja jos kerran Ari vetää heviä noin hyvin suotakoon hänen sitä myös laulaa.

• gfddfdf

että kukaan itseään kunnioittava hevimies äänestäisi . Ihan vakavasti kukaan ei varmaan edes katso koko ohjelmaa. Minäkin tuli kirjottaa tänne kun näin jonkun wannabee pehmohevarin naaman tuossa etusivulla.

• nightlessnight

tuskimpa siis tämä ns. hevikansakaan salaliittoa ole järjestänyt, vaan kyse voisi enemmänkin olla siinä, että Suomen kansa on vihdoinkin alkanut ymmärtää hyvän musiikin päälle. sitäpaitsi, Arin suosio voi johtua myös siitä, että Arinlaisia laulajia ei normaalisti tuollaisissa kisoissa nähdä (olipa se heviä tai ei). Anna edustaa enemmän suurtavaltavirtaa kuin vähemmistövaltavirtoja (esim. hevikansa) ja siksi voisi sanoa että Anna kuuluu massatuotanto pop-muusikoihin. Arissa on enemmän särmää ja ulottuvuutta kuin Annassa. hevillä voittoon sanon minä!

• pop-anna<3

Minun mielestäni Aria ei ole äänestetty epäreiluilla menetelmillä vaan minusta tuntuu, että kun hevi on nyt niin muotia niin kaikki menee muodin mukana, eli silloin äänestävät Aria vaikka eivät tykkäisikään.
      Mielestäni Anna on silti paljon sopivampi idols voittajaksi. Kyseessähän on pop-idolin etsintä? Eihän kansa ymmärtäisi että sinne mennään iskelmääkään laulamaan?

• Laiho

Epäilen samaa, tosin itse en juuri muodin mukana kulje. Heavyä olen kuunnellut jo monta vuotta, joten...

Näitä heavyn "kuuntelijoitahan" on nyt niin helvetisti, ettei sitä edes tajua.

Itse tosin toivoisin Arin voittavan. Vaikka en kyllä ymmärrä mitä järkeä on enää tapella aiheesta, kun kummatkin kuitenkin levyn julkaisevat. Ei siinä enää sillä tavalla ainakaan minulle ole merkitystä kumpi näistä voittaa.

Kotisohvalta kuitenkin Aria kannatetaan.

• moivaan :)

hahahahha ootko vähä tyhmä

• o9o

Kyseessä ei todellakaan ole mikään salajuoni, yleisö vaan äänestää parasta. Arilla on mielenkiintoisin persoona ja uskomaton ääni. Häntä on ilo katsoa ja kuunnella.

Parasta torstain ohjelmassa oli, että vihdoinkin siitä piipittäjä-Kristiinasta päästiin eroon. :D

• Laiho

Siinä mitään salajuonta ole...
      Heavy vaan yksinkertasesti kiinnostaa ihmisiä.

Ja sitten on kasoittain näitä jonkinsortin teinipissiksiä, jotka ns. "kuuntelevat" heavyä. En tiedä onko se sitten joku into esittää kuuntelevansa heavyä ja antaa äänensä heavylle, mutta niin se vain on. Tunnen itsekin (valitettavasti) muutaman pissistytön jotka innoissaan kehuvat äänestävänsä Aria ja kuuntelevansa tiesmitä In flamesia, yms. vaikkeivat ole kyseisen bändin musiikkia kuulleetkaan.

• skepeli

hei uuno missä määritellää et idols on pop kisa ja sitä paitsi euroviisut on sävellyskilpailu

• tuleva hevari?

Ei kai se pelkkää hevikansaa, tämä äänestysmahdollisuus koske. Sitä paitsi Ari on sulattanut monen muunkin sydämen kuin hevarin, itseni mukaan lukien. Kateellisen panettelua.

• Arilla on Villunki Peliä ma...

Arilla on ilmeisesti monia ihalijoita. mutta ei yksi ihminen ole niin hyvä että puolet suomesta äänestää Häntä! Anna On yksinkertaisesti vain Paras! Tästä en Tingi!

• Laiho

Kaikilla omat mielipiteensä, mutta jos puolet suomesta Aria äänestää, niin sitten äänestää.
        Ihan hyvin se voisi olla mahdollista.

Minä kyllä kannatan Aria :D

• molemmat hyviä

Molemmat on hyviä laulajia. Annalla on tosi upee ääni, mutta jännittää nyt liikaa ja se kuuluu äänestä. Arilla on kans hieno ääni ja uskon että hän voittaa. Oikeestaan se ois ihan hyväkin, kun ikää on enemmän ja Annallahan oli opiskelut vielä kesken.
        Vielä tosta ylimielisyydestä ja mistä lie pissisjutuista. Turha kenenkään on ruveta syyttelemään tolleen ketään, varsinkaan kun ei tunne noita ihmisiä!

• OIKEASTI

Siis onhan toi oikeesti totta. Arin ääni on kai oikeesti hyvä, mut entä sit muutaman vuoden päästä ku äänenmurros tapahtuu? Oikeesti ainoo hyvä oli ehkä panu vai mikä olikaan? En muista ku en oo niin paljoo katellu. Arin olis pitäny pudota jo aikoja sitten. Noussu jo nyt joku idols menestys päähän

• Mummi 51v.

Arihan on "jo" 22v. ei hänelle tule enää mitään äänenmurrosta, Arihan on ISO-A eikä mikään beibi ;0)

• Idols-Fani

Eihän Sillä Ole Väliä Vaikka Lähettäisi Koneella 100.000 Viestii Se On Vaan Fanien "rakkautta" Aria Kohtaan!!

• sakari23

ari voitaa kukaan sitä voita kun voitto porsentti 100

• pownz

Suomihan on hevi kansaa muutenkin, ari on laulanut ylivoimaisesti parhaiten koko finaalissa. Annakin on mukana vain ja ainoastaan noiden tietokoneelta lähetettyjen viestien takia :D Itse en edes katsoisi koko idolssia, mutta kun huomasin että siellähän lauletaan kunnon biisejä (kristian & ari), niin pakko on ollut katsoa ja joka kerta 1 ääni arille ;)

• tämä ari

kiinnostaa muita kuin alle rippikouluikäisiä tyttöjä ja homoja.

• ...rules!

Olen 40-vuotias hevimimmi!! Ja olen koko ajan äänestänyt Aria. Heavy lives forever!! YEAH!

• koskapa

äänestää saa jo ennenkuin kukaan on lurauttanut värssyäkään. Tässä formaatissa äänestetään siis suosituinta esiintyjää, ei parasta laulajaa.

• jatkoon ihan kuin muissakin

vaaleissa, en missään nimessä olis aria valinnu jatkoon, jos kerran on oikea hevi maailman runkkauksen kohde niin kyllä sen olis ajan myotä joku reijo makunen huomannut ja lykännyt parin tonnin sopparin käteen, kotia kasvamaan sanoisin minä, kumoikin nykyisistä ehdokkaista.

• Silja.

vaikka tykkään heavystäkin,
      tosin Lordia en kuuntele,
      ellei ole pakko.

• Leerit

Vai hevareiden salajuoni. Luulisin että myös popparit osaa saman tempun, lähettää tuhansia viestejä koneella. Eli tasoissa ollaan. Sitäpaitsi Ari määrää.

• jips

kyllä taitaa nyt olla kateellisen panettelua... saman verranhan se viestien lähettäminen maksaa ku soittaminenki..ja vaatihan ser vaivan kirjoittaa viestin.. ja voitko olla siitä nyt niin varma kumpi voittaa.. vaikka ite kyllä toivon että ari voittaa, koska siinä on sitä jotakin idoliksi!!!! se vaan puree kansaan...

• Hevi-Hobittitar

Onhan tuo Ari nyt sata kertaa parempi kuin pikku Anna. Kyllä Annalla on nätti ääni josta saa vaikka mitä kun tekee sen eteen kovasti töitä ja onhan hän POP, mutta miksi idoli ei voisi olla Hevi-artisti?
      Ari on näyttänyt että osaa laulaa muutakin kun vain heviä, eli miksi luopua tyylistään?!
      Antaa pojan laulaa sitä mistä tykkää, hevillä voittoon!!

• Siiis

Onko pakko ruikuttaa sua tietenkin nyt vaa harmittaa ku Kristiina tippu tai sit taas ruikutetaan ruikuttamisen ilosta.Antaa ihmisten äänestää jos haluavat mitä pahaa siinä on?Itse en ole vielä äänestänyt enkä tied vielä kunnolla tulenko edes äänestämään.Ihmiset,ihmiset...

• nojoojoo..

Minusta.. Annan ääni on tosiaan pelkkää määkimistä.. ei se laula sillee niiku jotku hyvät laulajat.. Näyttää kyllä kauniilta yms. Mut Ei oo ääni o.k. Ja Ari.. Kaikki sanoo että voittaispa toi, mut mää kyllä teen itsarin jos se voittaa!! Ääni on hevi laulajan.. Ja eikö idols ole kuitenkin enemmän pop-tyylinen?? Ja vaikkaan että Arilla voi melko varmasti nousta joku neste päähän.. Sen tyylinen kaveri kun on.. Että tämän vuoden idols-kisa on kyllä ollu aika alakanttiin.. Kunpa ei kumpikaan voittais.. :/

• xD xD

10.000 x 0.85€ = 8500€

Kuka maksaa 8500€ siitä että Ari voittaa?:D

Järki käteen hei-

• Ihan sama

Ollu ihan sama kuka sie kiekuu sen jälkeen kun railio tippu pois... Ainut ääni jonka annoin koko kisan aikana oli antille ja sekin vain sen takia et oli ainut esiintyjä siitä ryhmästä joka ei vetäny lässyn lässyn biisiä. Noh mielipiteet on kuin persreikä eli jokasella on omansa ja muitten oma haisee. Arista sen verran että myönnän vanhana hevarina odottaneeni maidenin biisiä mutta pettyneeni lavaesitykseen aivan täysin. Ääntä kaverilta kyl löytyy.

• jaa

Enpä nyt tuosta salajuonesta tiiä. Eiköhän se ari leytyssopparin saa myös ilman sitä.

• metalunion

Siitä huolimatta totuus on edelleen tuolla ulkona.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe