MITÄ SANOTTE

TEHOISTA?

Prosessorityyppi Intel Core 2 Duo
Prosessorin numero E6400
Prosessorin nopeus GHz 2,13
RAM-muistin tyyppi DDR2
RAM-muistin määrä MB 2 048
RAM-muistipaikkojen lukumäärä 4
Cache-muisti Kb 2 x 2048
Tallennuskapasiteetti GB 640
Kiintolevyn kierrosnopeus rpm 7 200
Kiintolevyn liitäntä SATA
Äänikortin tyyppi Intel® High Definition Audio 7.1
Äänikortin bittimäärä 16
Emolevylle integroitu äänikortti
Kaiuttimet
Subwoofer
Grafiikkakortin tyyppi ATI RADEON X1650 SE, Avivo
Grafiikkakortti vaihdettavissa
PCI-Express 16x liitäntä
TV ulostuloliitäntä
TV ulostuloliitännän tyyppi S-Video
TV viritin
Analoginen modeemi
ISDN-kortti
10/100 LAN-kortti
Langaton verkkokortti
Yhdistetty DVD/CD tallenin
CD-ROM lukunopeus 40x
DVD-ROM lukunopeus 16x
CD-R kirjoitusnopeus 40x
CD-RW uudelleen kirjoitusnopeus 24x
DVD R kirjoitusnopeus 12x
DVD RW uudelleen kirjoitusnopeus 4x
Diskettiasema
Muistikortinlukija
Kaukosäädin
PCI-väylien lukumäärä 3
Vapaiden PCI-väylien lukumäärä 1
PCI-Express 16x lukumäärä 1
Vapaiden PCI-Express 16x lukumäärä 0
USB 2.0 lukumäärä 6
FireWire (IEEE 1394) 2
Muut liitännät Audio/video, DVI
Langaton näppäimistö
Langaton hiiri
Käyttöjärjestelmä Microsoft Windows XP Media Center 2005 Edition
Laitteen mukana tulevat ohjelmistot Microsoft® Works 8.0, Microsoft® Internet Explorer 6.0; Microsoft® Outlook® Express; Adobe® Reader 7.0, Sonic™ DigitalMedia Plus: Sonic™ RecordNow, Sonic™ MyDVD, Sonic™ Easy Archive, Sonic™ Express Labeler; Microsoft® MovieMaker; Microsoft® Windows® Media Player ; RealPlayer ; HP Photosmart Premier ; DVD Play (drivet av Cyberlink) med Dolby Digital Playback
Korkeus cm 38,50
Leveys cm 19,20
Syvyys cm 42,00
Paino kg 14,00

5

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muttkkuu

No onhan tuossa ainakin laajennusmahdollisuuksia. Varmaan tuo Atin grafiikkakortti/näytönohjain: x1650 tulee jossain vaiheessa vaihdettavaksi.

Mutta mikä on paketin hinta?

• Että koneen(näytönohjaimen) suorituskyky uusissa peleissä ei ainakaan minua vakuuta.Omassa koneessani sama prosessori joka on 35%nopeampi kuin tuo.Tarkoitus vielä lisätä potkua että se olisi n.70% nopeampi kuin vakio €6400.
      Emolevyä olen myös pitänyt ehkä tärkeimpänä uutta hankkiessa..tuossa ei mitään mainintaa mokomasta..no..ehkä siinä ei ole mitään mainitsemisen arvoista.
      Kiintolevytilaa tuossa näyttää riittävän ja se onkin ehkä paras puoli ..no onhan tuo prosessori ihan tehokas vakionakin.Muistia on riittävästi mikä myös plussaa.Noilla tiedoilla ei paljon muuhun voi ottaa kantaa.TV-kortti?mikä, näkeekö sillä mitään?Virtalähde..mikä se on? Subwoofer..joku kaiutin?

• Preerian McLammas

sillä huonolla sellaisella saadaan pilattua muuten hyvät tavarat. Jos emossä on 800MHz:n väylät ja muisti on nopeampaa (CL4) 800MHz sekä vielä näytönohjaimena vaikka Radeon 1950 Pro tai parempi niin mylly on tosi hyvä. Oli aikaisemminkin sanottu tuossa että mainitsemasi näyttis varmaan vaihtuu aika pian.

Mikäli hinta keskusyksikölle noilla kamoilla asettuu alle 1500e niin hyvä ostos jos hyvää konetta tarvitsee. Tuo prossu kellottuu hyvillä muisteilla ja emolla paljon kalliimpien tasolle ilman että prossulle koituu hallaa tai kuormittuu liikaa. Lisäksi voi odottaa edes kohtuullista ikää tuolle jos se nyt nykykehityksessä yleensä on mahdollista. Hinta halpenee jos ei tarvitse olla joka vuosi vaihtamassa konetta.

• tahdot

tehdä ja siihne käyttää koneen audio korttia niin 24bit olisi huomattavasti parempi. Mutta kyllä tuo peleihin ja musiikin kunteluun riittä vallan mainiosti. Hyvät tehot koneessa näyttää olevan, paljonko on hinta, onko valmispaketti... mikä?

Itse tässä uutta konetta hankkimassa, en vielä mutta sitten kun rahaa on. Ei jaksa tämä nykyinen mylly vääntää musiikkisoftia kunnolla jos, vähänkin enemmän efektejä raidoilla.

Toin tahtosin kyllä uudwn windowsin lisäksi macin joka on varmasti parempi niin tekstin / krafiikan kuin musiikinkin vääntämiseen.

Pakko kuitenkin ostaa vielä yksi win paska. Onhan se Vista kokeiltava.

• Sonic...

On kirosana minulle nyt ja aina. En osta konetta jossa on Sonin tuotteita tai jos ostan niin ain ansimmäisenäö lähtee jokainen Sonicin paska roska vakoilu sotkija virus koneesta. Minulle ne ovat pahempia kun virukset ja troijalaiset. Sonicin tavara jättää koneella paskaa vitusti ja näiden pois saaminen on kiven takana lisäksi SOnic vakoilee koettaa määrätä niillä sairailla softillaan miten konetta saat käyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3257
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2096
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1816
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1341
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1231
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      435
      1088
    Aihe