omalla kohdalla viidenkympin villityksen todellinen syy oli tämä: Kun ihastuin, en voinut tappaa sitä ihastusta samantien. Kohta tuli toinen, ja toinen, olit kahden , kolmen naisen loukussa. Huomio jonka sait ylitti sietokykysi. Et ollut tottunut saamaasi huomion määärään etkä osannut koskaan sanoa EI.
Se miksi näin kävi ei ollut yksin miehen syy. Oli paljon samassa elämänvaiheessa olevia naisia joilla oli yhteistä sama asia. "Onko tämä nyt kaikki tässä"
Viidenkympin villityksen todellinen syy
6
774
Vastaukset
- kaikkinainen
Mutta minä rakastin koko sydämelläni, pyyteettömästi.
- petetty
olette sellasia, minäkin annoin koko sieluni ja mies laittoi arvokkaan suhteen vaakalaudalle. Olsiko mahdollista s-postailla sinun kanssasi, ihan sen vuoksi että pääsisin tämän ylitse. En halua seuraasi, vaan haluaisin oppia ymmärtämään teidän miesten ajatuksia? Ja voisin ehkä auttaa samalla sinua.
Noinpa se käy suit sait sukkelaan, kun petturimiehesi piirteet on automaagisesti yhdistetty koko miessukua koskevaksi attribuutiksi. Yleensä on tapana ensin tutkia ja vasta sitten julistaa tuomio, mutta tämä ei ilmeisesti ole Sinun tapasi. Kiitän tästäkin vähästä.
- pettynyt sydän
olette sellasia, minäkin annoin koko sieluni ja mies laittoi arvokkaan suhteen vaakalaudalle. Olsiko mahdollista s-postailla sinun kanssasi, ihan sen vuoksi että pääsisin tämän ylitse. En halua seuraasi, vaan haluaisin oppia ymmärtämään teidän miesten ajatuksia? Ja voisin ehkä auttaa samalla sinua.
- t...
Niinhän siinä käy,kun on voita molemmin puolin leipää,ei tiedä mistä haukkaa.Lopulta käy niin,että jää lehdellä soittelemaan.
Törmäsin kerran tällaiseen hannuun,kiva ihminen,ihan ok,olin,kuin puulla päähän lyöty,jäin oikeastaan sanattomaksi,ällistyksestä,hänen itsensä sanoessa,ettei uskollisia miehiä olekaan.Yleensähän miehet,ainakin kohdalleni osuneet,kieltävät kokonaan ,olevansa uskottomia.
No,se juttu päättyi tai kuivui,miten sen nyt haluaakin ilmaista siihen.
Olen näitä villityksissään olevia tavannut omiksi tarpeikseni,olen mieluummin yksin,kuin kyynelehdin ,miehen petollisuutta. - asiasta....
iten niin miehen syy?
Pöh.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316