kysely ateismin syistä on poistettu täältä? Vaikka kysymys olikin luokkaa "miksi kaikki eivät usko horoskooppeihin", niin siihen oli tullut paljon hyviä vastauksia.
Miksi tuttumiehen
15
930
Vastaukset
Ateismin tieteelliset syyt eivät ehkä kuulu palstalle?
- ei-tuttumies
Ateismin "syy" on uskistumista aiheuttavien syiden, kuten aivopesun ja epäloogisuuden, puuttumista.
- Nasse.
ja poisti itse.
Ilmeisesti joku hänen lähipiiristään vinkkasi. - veikkaaja..
Nasse. kirjoitti:
ja poisti itse.
Ilmeisesti joku hänen lähipiiristään vinkkasi.sefun hyvänä "kaverina".
e-tm:[...niin siihen oli tullut paljon hyviä vastauksia.]
Tuohan tekee poiston entistä valitettavammaksi. Itse en ehtinyt nähdä yhtään tieteelliseen tutkimukseen perustuvaa vastausta.sillä kertoihan avaus niin paljon avaajastaan ollen mitä mainiointa lääkettä hihhulouitumiseen ja muuhunkin kuupan himmenemiseen.
- ???
Muistui mieleeni tarina Marilyn Monroesta. Hän oli jossakin tilanteessa sanonut:
"Muista että osoittaessasi sormella jotakuta kolme sormea osoittaa itseäsi"
Taisit nähdä nuo kolme sormea ja poistit sen jolla osoitit. - itselläsi taitaa
Nas.se kirjoitti:
sillä kertoihan avaus niin paljon avaajastaan ollen mitä mainiointa lääkettä hihhulouitumiseen ja muuhunkin kuupan himmenemiseen.
kuupa olla himmeä (hkö), kun aina olet sorsimassa toisten kuuppia, vaikka itse et käsitä oikein todellista elämää!!?? Ja et ymmärrä näköjään, mistä sen elämän oikein löytää?
Nas.se kirjoitti:
sillä kertoihan avaus niin paljon avaajastaan ollen mitä mainiointa lääkettä hihhulouitumiseen ja muuhunkin kuupan himmenemiseen.
Ettei itse vain poistanut. Aivan kuten taannoisessa ympärileikkaus keskustelussa teini aloitti itsesensuurin huomatessaan oman naurettavuutensa.
- mmm.
mikä ateistilta puuttuu. Semmoista vaan ei voi havaita, mikä puuttuu, vähän niin kuin jumalat.
Semmoinen, jolla taas on tämä geeni, uskoo sitten siihen, mikä on ympäristön uskonto.
Tuttumieskin olisi Saudi-Arabiassa tiukka muslimi. ??? kirjoitti:
Muistui mieleeni tarina Marilyn Monroesta. Hän oli jossakin tilanteessa sanonut:
"Muista että osoittaessasi sormella jotakuta kolme sormea osoittaa itseäsi"
Taisit nähdä nuo kolme sormea ja poistit sen jolla osoitit.Jos sheriffi sanoisi, miksi hän sen poisti, se tietenkin hieman vähentäisi epäilyksiä, että minä olisin sen itse poistanut. Muutoin minun on hyvin vaikea esittää mitään pitäviä todisteita valheellista syytöstäsi vastaan. Mutta eipä sinullakaan ole mitään todisteita esitettävänä.
Se, että keskustelen tästä aiheesta ja tarvittaessa voisin yrittää toistaa mahdollisimman sanatarkasti tuon viestini, tuskin saa sinua vakuuttumaan.mmm. kirjoitti:
mikä ateistilta puuttuu. Semmoista vaan ei voi havaita, mikä puuttuu, vähän niin kuin jumalat.
Semmoinen, jolla taas on tämä geeni, uskoo sitten siihen, mikä on ympäristön uskonto.
Tuttumieskin olisi Saudi-Arabiassa tiukka muslimi.Sinänsä muodollisesti kelvollinen selitys, että kyse on geenipuutoksesta. Vaatisi ehkä vielä tutkimuksellista näyttöä.
- mmm.
tuttumies kirjoitti:
Sinänsä muodollisesti kelvollinen selitys, että kyse on geenipuutoksesta. Vaatisi ehkä vielä tutkimuksellista näyttöä.
siitä on jo tehty jonkin sorttista tutkimusta.
Geeneissä sen täytyy kuitenkin olla, koska uskistuminen ei näytä olevan älyllinen prosessi, ts kukaan ei usko sen takia, että olisi argumentoinut itsensä uskoon, vaan uskoa lähinnä puolustellaan jälkikäteen järkeistämällä.
Ateismi taa on tämän ilmiön pelkkä negaatio, ts ei sitä voi tutkia.
Geeneistä ne löytyy kaikki muutkin luonteen ja käyttäytymisen piirteet, miksei siis tämä uskonnollisuuskin. - sama jolle vastasit
tuttumies kirjoitti:
Jos sheriffi sanoisi, miksi hän sen poisti, se tietenkin hieman vähentäisi epäilyksiä, että minä olisin sen itse poistanut. Muutoin minun on hyvin vaikea esittää mitään pitäviä todisteita valheellista syytöstäsi vastaan. Mutta eipä sinullakaan ole mitään todisteita esitettävänä.
Se, että keskustelen tästä aiheesta ja tarvittaessa voisin yrittää toistaa mahdollisimman sanatarkasti tuon viestini, tuskin saa sinua vakuuttumaan.perustui sille että itse olit poistanut aloitteesi. Huomasin että vastaukset olivat samantyyppisiä joita täällä tapaa näkyä.
Luulin että vastaukset tai jokin niistä saattoi keljuttaa sinua niin että itse poistit aloitteesi (koko ketjun).
Jos et itse poistanut aloitustasi peruun puheeni sillä haukuin väärää puuta.
Pyydän anteeksi. sama jolle vastasit kirjoitti:
perustui sille että itse olit poistanut aloitteesi. Huomasin että vastaukset olivat samantyyppisiä joita täällä tapaa näkyä.
Luulin että vastaukset tai jokin niistä saattoi keljuttaa sinua niin että itse poistit aloitteesi (koko ketjun).
Jos et itse poistanut aloitustasi peruun puheeni sillä haukuin väärää puuta.
Pyydän anteeksi.Anteeksipyyntösi on hyväksytty. Teki ihan rehdin vaikutuksen, vaikka oletkin "tuntematon mies" minulle. Tai nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144