Minkä ikäisenä

koliikki alkaa

Taitaa olla tyhmä kysymys mut millon syntymän jälkeen koliikki-itkut alkaa jos on alkaakseen? Onko mitään ensioireita kuten pieniä vatsanväänteitä, useita pieruja tai muuta..? Olisin happy vastauksista. Mulla nyt viikon ikäinen tyttö ja pelkään et alkaa itkut... kovasti pieruja ja tuntuu kädellä kyljessä et menee ilmakuplia..eihän enteile mitään...?

2

1736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annette*

Vähän yli 3-viikkoisena alkoi, ja loppui 4 kuukauden iässä!

• Anneli 33

Se on vaan hyvä jos pieruina ilma tulee pois. Meidän pojat on olleet kovia pieruttaa ja samalla se helpottaa oloa.

Iltaisin on ollut esikoisella kovaakin vääntöä vatsassa mikä pistää itkemään ja siihen hankin koliikkituttipullon, Rela tippoja sekä vaihdoin Tuttelin Semperiin. Auttaa myös kun pitää sylissä vauvaa pystyasennossa tai nostaa olkapäälle makaamaan.

Osaksi olen koko ajan imettänyt mutta kun maito ei riitä olen joutunut näitä vippaskonsteja kokeilemaan. Pienet iltaväännöt ei ole koliikkia ja suuri osa vauvojen iltaitkua on nälkää (normaali syöttöväli 4h mutta iltaisin 1h) sekä pientä vatsavääntöä.

Tsemppiä ja hyvin se menee..:)

Anneli

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1341
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33