minulla on muutama taulu jotka on maalannut Urho Meronen (vene) ja Irja Kiikka (maisema) ja haluaisin tietää enemmän näistä maalareista joten onko jollakin tietoa. Catrin kyselee
taulu maalarit
5
3972
Vastaukset
- Kiikka24
Mun Mummo oli Irja Kiikka ja se maalasi maisemia ja kukka asetelmia yli 4o vuotta
- catrin
minulla on 3kpl irja kiikan maalamia tauluja ja olisin utelias kuika paljon niitä on maailmalla minusta ne on kauniita ja tykkään kovasti kiitos kun vastasit olen myös pahollani mummosi pois menosta ystävällisin terveisin Anja granlund
spakbacken
74194 knivsta
Swerige
- Haahka1951
Minäkin näin mahtavan kauniin Irja Kiikan tekemän taulun sukulaisellani.
- Anonyymi
Ostin vasta urho merosen puutaulun se puhutteli no oli kassalla, toinenkin henkilö ihasteltiin hänellä myös saman ihmisen tekemä isompi puutaulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820