1.4-07 Sunnuntai

Nyt selvinpäin maate ja krapulaton herätys joskus puoliltapäivin, eli raitis sunnuntai.

8

663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goodman

eli joo, huomenta vaan, ja ilman krapulaa herätään aamuun ja raittiiseen sunnuntaihin

• aahoohoo

Voi kun tulis joku noitakööri virpomaan - viime vuonna ei käyny ketään. Näissä lähitaloissa ei oo virpomaikäsiä lapsia. Osa on liian vanhoja, osa liian pieniä vielä, mutta munat on varattu. On iso urakka jos joutuu syömään ne yksin illalla vaan eiköhän se sinnillä onnistu.

Ite oon yhen ainokaisen kerran käyny virpomassa sillon kun asuttiin mummolassa. Olin jotain viis vuotias ja mulle pistettiin joku ranstakka käteen ja tien päälle naapuriin menemään. Siellä asu vanha pariskunta ja muistan vieläki kun istuin penkin päässä niitten tuvassa kiemurtelemassa ja ujo kun olin niin en meinannu saada sanaa suustani. Istuin siellä varmaanki puol tuntii ja ne vanhukset ei kyllä auttanu minuu vauhtiin puolella sanallakaan. En muista millä ilveellä sain virpomisen suoritettuu mutta sen koomin ei oo tullu mielen viereenkään lähtee semmoselle keikalle. Onneks nykylapset on reippaampia ja rohkeempia.

Siis en lähe virpomaan tänäänkään - enkä juomaan. Vaan syömään rupeen ja sitte velliunille.

Rauhallista lepopäivää kaikille.

• aahoohoo

Suklaamunan syömiseks meni. Oi miks-oi miks minua näin rankastaan....

• Papio1

Raitis sunnuntai tänään.

• Hamara

Ei oo karpulaa ja se on jo jotain. Tänään en kryyppää ja sillä ksipuli.

• Cettuz!

Kaikille! Raittiina, ei ole aprillia!

• Sählymies

Tuli käytyä mökillä pitkästä aikaa. Kohta kyllä päiväunille..

• tänään,ja selvinpäin meni v-loppu:)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66