thriller en grym film (1974) niminen ruotsalainen elokuva hakusessa. Kuulemma itse quentin Tarantino on pitänyt elokuvaa esikuvanaan Kill Billiä ideoidessaan.
thriller en grym film
3
358
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Hyvä ja rankka leffa on kyseessä. Nuorella tytöllä on rankkaa ja se ajautuu sutenöörin verkkoon, joka tekee siitä narkkarin jotta se ois riippuvainen. Mut muija jossain vaiheessa tajuaa jutun, alkaa treenaan karatea (Kyokushinkai-tyylisuuntaa, jos ketään kiinnostaa... se on helposti havaittavissa tyyppien potkuista yms, ja ko.tyylisuunta oli 70-luvulla kai Ruåtsissa yks suosituimmista, jos ei suosituin), ampumista ja vastaavaa. Ja kostaa. Itsellä on tästä DivX-versio, mut leffaa vois kai kysellä DVD:nä Ruåtsista tai Tanskasta. (?) On se ainakin joskus jossain julkaistu, ihan leikkaamattomana.
Kyllä, tsekkasin jutun: Synapse Films on julkaissut tämän DVD:llä, leikkaamattomana. En tiedä onko loppuunmyyty, mutta kokeile tätä osoitetta: http://www.synapsefilms.com
Mutta varoituksen sana: "Thriller: en grym film" saattaa rassata päätä vähän vielä enemmän kuin nää viihteelliset Kill Billit. Se nimittäin oikeesti ON aika grym film. - nimimerkkikömiksi
Siinä näytetään oikeaa anaaliyhdyntää!
- hcfani22
Siis leikkaamattomassa versiossa näytetään yhdyntää ja anaaliyhdyntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820