Perjantaina oli meidän paikkakunnan uskovaisten kotikokous,ja siellä sain illan aikana puhutuksi kielillä.Mulla on ollut kuulema noi kielet jo pitemmän ajan,mutta vasta nyt sain puhutuksi niilä.Haluan rohkaista Jeesuksen omia käyttämään kieliä,ne kun rakentaa uskovaa,itse koin siunaavan yöunen.Niin nyt tosin vielä on sellaista lapsenmongerusta,mutta harjoitellu tekee mestarin siinäkin.
SAIN KIELET.
7
627
Vastaukset
- joukem
Mahtavaa ja ihanaa! Olet saanut lahjoista parhaimman. Kuuntele nyt rukouksesi jälkeen mitä Herralla on sinulle varattuna. Kielet ja kuuntelu!
- juunatan
Eikös se profetoimisen lahja ole arvokkain armon jälkeen =)
- frihet
Ole rukouksessa ja käytä rukous-kammiossasi tuota arvokasta lahjaasi, siksihän se sinulle on annettu, että voisit vahvistua uskossasi, kiva kun kerroit, että Jeesus on sinua tullakin tavalla siunannut.
- Krusifiksu
Onneksi olkoon, se on todella mahtava varustus uskovan rukouselämää ajatellen; käytä, käytä, käytä sitä ja rohkaise myös muita, jotka eivät vielä ole sitä saaneet, pyytämään sitä Jumalalta... SIUNAUSTA!
- lasten
DVD-levyt. Katsokaa ja kuunnelkaa mitä kieltä se on.
että vasta nyt pääsit kunnolla yhteisösi jäseneksi opittuasi mongertamaan?
- M@k3
Nokkimisjärjestyksessä?
Oliko sen arvoista vetää aivokemiat sekaisin?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864