Pääsiäinen lähestyy ja alkaa pääsiäisloma! Siitä huolimatta raitis kiirastorstai, mämmiä en syö!
5.4-07 Torstai
6
485
Vastaukset
- Papio1
Raitis torstai tänään.
- Cettuz!
torstaita raittiina.
- veska58
lukea päivän nimen väärin.Sehän olikin kiiras-
torstai eikä kiirustorstai.Meinaan vaan kun olin
jo ennen kaheksaa vääntämässä fillarilla pitkin
kylänraittia.Mutta vaan Esson kahvin voimalla,
muuta juotavaa en tänäänkään siihen tarvinnu.
Raitista kiirAstorstaita vaan kaikille! - goodman
hyvät selvät torstait sekä lähestyvät piäsiäiset kaikille.....
Mahtavat kelit täällä napapiirin pohjoispuolella, hanki on niin luja että kestää kävellä missä vain. Pääsiäinen menee kotinurkilla pyöriessä, ei huvita lähteä ruuhkaiseen liikenteeseen. Melkein kaikkien autojen suunta on pohjoinen, kyllä tällä ilmalla passaa tunturissa olla. Raittiina meinasin oleskella nämä pyhät. Raitista ja Rauhalista Pääsiäistä Kaikille. Muistakaa olla kiltisti.
- salmiakkipippurikaramell
Toivotaan, että tämä lomakin menisi vain munia ja mämmiä syöden ilman alkoholia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763