Eli kameran merkki on tuo nimimerkki ja yritin siirtää kuvat koneelle. Ennen se on onnistunut, välipiuha vaan kameran ja koneen välille ja kamera päälle niin ohjelma aukeaa automaattisesti. Ohjelma jolla siirrän on zoombrowser EX mutta nyt kun koitan siirtää näyttöön tulee teksti "tätä toimintoa ei voi suorittaa koska toinen ohjelmista on varattu. Aktivoi varattu ohjelma valitsemalla vaihda-painike ja korjaa ongelma" Vaikka painan sitä vaihda-painiketta ja valitsen ohjelman uudelleen niin se sama teksti tulee taas. Että mitä tässä nyt pitää tehdä että saa sen toimimaan? En tiedä miten se muka on varattu.
(Kysyin tätä jo digikamera-palstalla mutta en saanut vastauksia)
koneelle siirto
canon powershot A300
2
301
Vastaukset
- mmm
mulla asia korjaantui kun sammutin koneen ja koklasin uudestaan
kätevintä siirtää kuvat resurssienhallinnassa? Nuo "siirto-ohjelmat" tökkivät usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637