Eli kameran merkki on tuo nimimerkki ja yritin siirtää kuvat koneelle. Ennen se on onnistunut, välipiuha vaan kameran ja koneen välille ja kamera päälle niin ohjelma aukeaa automaattisesti. Ohjelma jolla siirrän on zoombrowser EX mutta nyt kun koitan siirtää näyttöön tulee teksti "tätä toimintoa ei voi suorittaa koska toinen ohjelmista on varattu. Aktivoi varattu ohjelma valitsemalla vaihda-painike ja korjaa ongelma" Vaikka painan sitä vaihda-painiketta ja valitsen ohjelman uudelleen niin se sama teksti tulee taas. Että mitä tässä nyt pitää tehdä että saa sen toimimaan? En tiedä miten se muka on varattu.
(Kysyin tätä jo digikamera-palstalla mutta en saanut vastauksia)
koneelle siirto
canon powershot A300
2
298
Vastaukset
- mmm
mulla asia korjaantui kun sammutin koneen ja koklasin uudestaan
kätevintä siirtää kuvat resurssienhallinnassa? Nuo "siirto-ohjelmat" tökkivät usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864