HARMITTAA PALSTAN PILAAMINEN

neito.kainen-2

Harmittaa, millaiseksi tämä palsta on mennyt. Täältä saa nykyään etsimällä etsiä järkeviä aloituksia ja järkeviä keskustelijoita. Yllättäen monet tutut nimet ovat kaikonneet, kun tyyli on muuttunut tällaiseksi.

Olisikohan mitään saumaa vähän miettiä sanomisia?

12

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaa....

palstalla ollaan.

• harmia piisaa

vähemmälläkin uskomme tuon yksittäistapauksen henkilövalinnasta. vois jo eccokin rauhoittua. eiköhän mennä Kuntolenkille!

• noin kaksi

henkilöä, jotka pilaavat palstan!

• joukon jatko

Jos sinä olet ensimmäinen

• ne ovat nämä kaksi henkilöä?

• Minä ideoin uuden seurapelin.

Pelin nimi; "PUTKIAJATTELU"

Peliin tarvitaan; kynä ,paperia, putki esim. wc paperin hylsy ja rasioita yhtä monta kuin pelaajia ja tietenkin ainakin yksi tietokone.
      Pelaajia; niin monta kuin saa innostumaan.

Esivalmistelua; monta paperillista inhottavia kommenteja (mieluiten yleispäteviä), joita löytyneen näiltä sivuilta, kun alkaa plaramaan. Kommentit olisi hyvä jakaa etukäteen eri pelaajille, jos pelaaminen ei tapahdu samassa huoneessa. Kommentit laitetaan raisioihin. Tehdään tyhjistä papereista liuskoja, jotka on helppo työntää putken läpi.

Pelin kulku: Valitaan aloittaja. Hän käy läpi etusivun aloitukset ja valitsee, sieltä yhden (HUOM rekisteröityneen kirjoittaman). Seuraava asia pitää hänen tehdä salaa muilta. Hän kirjoittaa valitsemastaan tekstiä mukaillen oman version, johon vääntää pienelle muutoksella nimimerkin. Teksti hänen pitää kuljettaa putken läpi ja kirjoittaa koneelle. Nyt tulevat toiset mukaan peliin. He vetävät rasiasta kommenteja, joista alkavat tehdä viestipolkuja. Tätä jatketaan niin kauan kuin mielenkiintoa riittää.

Huom. peli on testaamaton, mutta rohkeasti kokeilemaan ja kehittelemään. Minä vain ideoin.

• Kokoajan tälläkin palstalla, näinhän tämä palsta toimii.

• kerbiili62 kirjoitti:

Kokoajan tälläkin palstalla, näinhän tämä palsta toimii.

Voihan pi..katti sentään. Minulla meni tunteja, että kehittelin peliä ja luulin olevani jopa nero. Ja sinä kerrot, että se on jo keksitty.

Onneksi en ajatellet viedä sitä koneen ulkopuolelle tai voinhan myöntää ...oli minulla vähän jo suuren rahatukun kiilto silmissä. No täytyy odotella seuraavaa ideaa. Luulen kylläkin niitä tulevan kerran sadassa vuodessa.

• meyri kirjoitti:

Voihan pi..katti sentään. Minulla meni tunteja, että kehittelin peliä ja luulin olevani jopa nero. Ja sinä kerrot, että se on jo keksitty.

Onneksi en ajatellet viedä sitä koneen ulkopuolelle tai voinhan myöntää ...oli minulla vähän jo suuren rahatukun kiilto silmissä. No täytyy odotella seuraavaa ideaa. Luulen kylläkin niitä tulevan kerran sadassa vuodessa.

Tuomitsematta idean, mutta tunyui niin tutulta tätä palstaa seuratessa. Jos sinusta tuntuu, että pelille löytyy markkinarako, eikun ideanikkari kilpailuun mukaan. Eihän tuohon pitkäkään aika ole, minä hain kerran luonnon pihakivilaattoja , suoraan kiviveistämöltä. Kysyin myyjältä takuita kestävyydestä, antoi 100 vuotta, johon tokaisin, täytyy tulla sitten vaihtamaan, jos niissä kulumisen merkkejä on.

• kerbiili62 kirjoitti:

Tuomitsematta idean, mutta tunyui niin tutulta tätä palstaa seuratessa. Jos sinusta tuntuu, että pelille löytyy markkinarako, eikun ideanikkari kilpailuun mukaan. Eihän tuohon pitkäkään aika ole, minä hain kerran luonnon pihakivilaattoja , suoraan kiviveistämöltä. Kysyin myyjältä takuita kestävyydestä, antoi 100 vuotta, johon tokaisin, täytyy tulla sitten vaihtamaan, jos niissä kulumisen merkkejä on.

ajatuksiin. Eihän tälläista peliä voi viedä markkinoille vaikka pelin tekemisen kustannukset ovat minimaalliset. Tälle voisi ollakin jonkinlainen markkinarakoa, mutta pelintyyli ei ole sitä mitä arvostan eli toisten kunniottamista ja oman luovuuden käyttämistä.Onneksi tämä ei ollut oman ajatteluni tuotos ja huomasit sen.

• palstaa mikään ole

pilannut. Tämähän on täsmälleen kuin Haapavesi itse!!!

• tärkeitä yhteisiä

juttuja käsitellään.
        Miten kukkaa tietä vasuri-eskon merkityksenkään
        Haapaveden pelastajana.
        Jos ei hänen teoistaan tääll kirjotettas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3500
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2316
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe