Miksei peikkotyttö kelpaa -.-

minemine~

Äärräyh.
POJAT JA MIEHET, puraisen kohta.
Miksi, oi miksi nykyisten kauneusihanteiden pitää olla sellaiset kuin ovat? Juu, media. Juu, jotkut vtun Voquet. Ei, en mustamaalaa ketään, jokaisella on oma maku ja näin, mutta olen kohta täysi-ikäisyyden ylittänyt, ja suhteita on takana 0, ja yhden illan juttuja nyt ei lasketa suhteiksi.

Sinällään ihmetyttää, olen mielestäni ihan ok, söpöksi haukuttu, yleensä iloinen kanssakävijä, mutta yhden ainuan kerran on ilmoitettu kiinnostusta minuun. Jotkut ystävistäni ja kavereistani ovat Diorin ja Lancomen ja ties minkä ylimpiä kannattajia, ja heille riittää sitten vientiä, öhm o_O

Tällä viestillä nyt ei sinällään mitään merkitystä ole, kunhan avauduin hetkeksi :o

10

878

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloinen Poika

Minulle ainakin ystävät on tärkeämpiä, kuin tyttöystävä. Joo oli mulla tyttöystävä, muttei enää. Joo..ja mihinkään ei o kiirettä..maailma jatkuu siunllakin.. Ja joskus se tulee kainaloon, jaksa vaan odottaa. Mun nykyinen tyttö on vaan ystävänä, jonka kanssa mesessä puhun useinkin, koulussakin jokusen kerran viikossa.. Se on tärkeä mulle, mutta ystävänä. Ja oon noita tyttöjä mesessä paljon muitakin, joita lasken korkeintaan kaveriksi..tuo yksi on ylitse muiden.

• Miesss

Peikkotytöt ovat ihania. :)

• ><><><

Peikkotyöt on ihania, mut ei suhteeseen menemisellä oo mitään kiirettä!

• Kauneusihanteet nyt ovat kautta historian olleet varsin outuoja, mutta nykyaikaisessa kauneuskäsitykseesä on sentään se hyvä puoli, että se on melko liberaali. Monenlaiset ihmiset voivat olla kauniita, eikä enää tarvitse millään viivoittimella mitata kasvonpiirteiden säännöllisyyttä.

Eivät ne ihan huonoja voi olla, jos sinuakin on haukuttu söpöksi ;).

Ja toistaalta: jos syytät ulkonäköäsi seurustelemattomuudestasi, vaikuttaa siltä, ettet näe olennaista. Anteeksi yleistys, mutta naisilla on kyllä silloin tällöin taipumus syyttää ulkonäköään (ja ulkonäkökeskeisiä miehiä), vaikka todelliset syyt olisivat aivan muualla. Ehkäpä pojat ja miehet eivät vain pidä siitä että heitä purraan?

Kyllä minäkin pidän peikkotytöistä. Kunhan ovat sisäsiistejä eivätkä pure (ainakaan kovaa).

• Menninkäinen^^

Niin, otsikostahan se kysymykseni jo näkyykin:D Itse en yleensä käytä meikkiä, ja poikaystävänikin toivoo että en käyttäisi. Siis jos peikkitytöllä tarkoitat tyttöä joka ei meikkiä käytä:) Urheilen ja käytän siistejä vaatteita, sellasia ihan normaaleja, ehkä toisinaa hopparimaisempia kuin suurin osa tytöistä noin yleensä, mutta kuitenki:DD Aamuisin mielummin nukun ja syön kuin meikkaan ja laitan hiukset! Ei herranen aika sentään, jos ei kouluunkaan voi mennä laittautumatta... Ymmärrän kyllä, että joissain asiakaspalvelutehtävissä toimivat ihmiset laittautuvat, koska se tavallaan kuuluu heidän työhönsä! Mutta että kouluun...

Kuitenkin, iloista pääsiäistä kaikille,vai pitäiskö toivottaa surullista ja sit iloista kun Jeesus nousee Taivaaseen? Äh, en tiiä näistä jutuista niin paljon:D

• sdasdasad

et oo vielä 18 ja sulla on ollut yhden illan juttuja?----------------eli mistä kiikastaa??? kyllä sulla tuntus olevan vientiä??? jos kelpaat satunaisille rakastelijoille nii luulis et kelpaat jollekki tosi tarkoituksella??:SSSSSSSSSSSSSSSSSS

• :PO

Mulle kyllä kelpais sellanen söötti peikkotyttö.. ;>

Ne vaan tuntuu olevan niin etäisiä tai "pelottavia" eikä kunnolla pääse tutustumaan, kun itse kuulun poikana vähän eri genreihin...

• Pojkkandedede

Semmonen fakta pojista (itte olen poika myös), että me ei kerrota, ilmaista tai välttämättä edes osoiteta kiinnostusta/kiinnostuksen tynkää millään tavalla, eli ollaan kuin ei mitään. Siksi meitä onkin monesti mahdoton tulkita. Moni luulee toki tietävän että "joo tolla nyt on tohon ihan selkeesti kiinnostusta", semmosista tapauksista on kokemusta ja väärässä ne on ollu :D Mutta oli kerran oikeessaki ;) . Kuitenkin, tarkoitan tässä nyt pointtina sitä, että niitä kiinnostuneita voi olla/ollut enemmän kuin tiedätkään tai osaat kuvitella, mutta aina ne katsekontaktitkaan eivät mitään merkkaa. Tsemppiä sulle kuitenki, kyllä sä jonkun löydät vielä halusit tai et, mutta muista ettet ota mitään stressiä tuosta =) .

• supreme.

Peikkotytöt kelpaa kyllä minulle, mutta eivät horot jotka ovat harrastaneet irtosuhteita.

• piZZ4L11ZaX(?)

paskat mulle mitään vientiä oo ollu, vaikka kuinka tykkään viimeisimmistä muotiräteistä. Mä vaan tykkään niistä. Ei se mistä mä tykkään, kerro sitä että minkälainen oon luonteeltani. INHOAN RYYPPÄÄMISTÄ JA JUOMISTA! Eikös nuo asiat liitetä yleensä näihin muodista pitäviin nuoriin naisiin, miksikäs niitä sanotaankaan, pissaliisoiksi tai teiniXeiksi. Moni monesti yllättyy, kun saa tietää minkälainen oikeasti olen. Vähän taiteilijaluonne, ei siinä muuta... Ei siis ne vaatemieltymykset kerro ihmisen luonnetta voi hyvänen aika! Itse en ikinä lähte ihmisiä katsomaan siltä puolelta, minkälaiset vaatteet heillä on: tiedän vaan vaatteiden perusteella minkälaisista vaatteista he tykkäävät :D
      Kaveripiireissäni on kyllä tällaisia ´samoja´ muodista tykkääviä, ´pissiksiä´, ja on kaikenlaista muutakin: ulkomaalaisia, lesboja, fruittareita, hevareita, boheemityyppejä jne, ja kaikki ovat mahtavia ihmisiä, huolimatta heidän vaatetuksestaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7250
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3418
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      158
      1719
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      318
      1682
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      249
      1217
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe