...on varmaan tuo upea tanssija Helena Ahti-Hallberg. Siinä jää Viivit ja muut tyttöset kauas taakse. Ei mikään missityyppi, mutta aivan äärettömän upea pakkaus. Juuri hänen tyyppiset naiset vain paranevat iän myötä.
Kaikenlisäksi muistan lukeneeni jostain lehdestä hänen tunnustaneen olevansa korkkarifriikki.
SUOMEN SEKSIKKÄIN NAINEN.....
12
2372
Vastaukset
- ..mutta onneski itse saa va...
mitä seksiä on näädän näköisessä vetyperoksidi blondissa?...
Katsopa vaikka ennemmin sitä Hirvaskarin likkaa tai vaikkapa Hanna Pakarinen, Vappu Pimiä... Siinä on sarja OIKEITA erotiikkaa tihkuvia pakkauksia:)- seksikkyys..
..tuli esiin mun silmissä ekan kerran vasta viisukarsinnoissa, täydelliset piikkikorkoiset klassiset korkkarit jalassa! Mitkä nilkat! Mikä ryhti! Upeaa!
- Melkein fani
.....mutta osaa tuollainen huippuunsa trimmattu aikuinen nainen kuitenkin olla jotenkin omaa luokkaansa.
- HELVETE,
seksikkyys.. kirjoitti:
..tuli esiin mun silmissä ekan kerran vasta viisukarsinnoissa, täydelliset piikkikorkoiset klassiset korkkarit jalassa! Mitkä nilkat! Mikä ryhti! Upeaa!
mikä raato!
- ... mikä
Melkein fani kirjoitti:
.....mutta osaa tuollainen huippuunsa trimmattu aikuinen nainen kuitenkin olla jotenkin omaa luokkaansa.
R A A T O !!
- focker
Hannele on ehdottomasti YKKÖSSEKSIKKÄIN!
Hannelelle on monet runkut veivattu ja mällit lennätetty.- muhkummasta
äitistä ja toiset tyttärestä, mutta hantta on kyllä isoisoisoäiti.
Ääni on matalampi kun Ville Valolla ja hampaat kuorien alla keltasemmat kuin krapula-aamun kusi. Sitten vielä naamassa kolme purkkia bilteman pakkelia ja pintaan lyöty kaheksan purkkia hobbyväriä. No, kyllähän se tietysti kiitää...
Sonja Kailassaari ja Hanna Pakarinen
- edelleen...
R A A T O
M I K Ä
R A A T O !!!! - uneksi sinä vain
edelleen... kirjoitti:
R A A T O
M I K Ä
R A A T O !!!!No mutta sinä saatkin vain siltä kyllikiltä, joten sun mielipiteet samaa luokkaa kun vessapaperin kuvioilla pyyhkimisen jälkeen
- Fani boy
Merikukka Forssius punaisissa kontiolantsareissa yhtenä loskasena päivänä Nummelan Prismassa ostoksilla saappaat loskasta kiillellen :-) nami nami !
- voisin kuvitella..
...olevan mittavan valikoiman naisellisia korkokumppareita. On ikänsä ja tyylinsä perusteella nainen, joka ei varmaan kömpelön näköisiä Kontioita jalkaansa vedä.
Jos joku on bongannut hänet korkokumppareissa, tunnustakoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349