olisko kellään tietoa mistä kannattaisi alkaa kyselemään peräsinvartta. tuli hätäpäissään revittyä vaijeri ohjaus huitulan kuuseen ja muutettua hytrauliikalle ohjaus. kyseessä fiskari.
niin ja minun pitää kaiketi sorvauttaa/jyrsityttää ruoteliin jonkinlainen kiila ura, eikait se muuten siinä kiinni pysy? tai olisko peräti jollakin valokuvaa vaikka oma tekemästä toimivasta patentista niin näkisi mallia.
Peräsinvarsi
1
296
Vastaukset
kirjoituksellaan??
Mitä tarkoitat "ruotelilla" ???
jos tarkoitat jotain pyöreää akselia esim.peräsinakselia niin siihen saat hyvin helposti kiinni jonkin tyyppisen puristusholkin, joko kartiolla tai "hydrauliikalla" toimivan ja tähän holkin laippaan voit kiinnittää sitten melkein mitä haluat, vaikka peräsimen varaojaus pinnan, tai haluamasi "hytrauliikan" toimilaitteen.
Mitään kiilauria eikä akselin työstöjä ei tarvita, samoin kuin ei mitään patenttejakaan koska lienee noilla holkkien valmistajilla on valmiiksi haetut omat patenttinsa.
Käyhän kyselemässä koneliikkeistä ja mittaa ensin akselin halkaisijasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164