Norman Virus Control - NVCOD.Exe havainnut virheen......

Joku Suomalainen

elikkäs tein virustarkkailun koneella ja siitä pari minuuttia myöhemmin kone ilmoittaa et
NVCOD.EXE on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä.

Jos juuri käsitelit tietoja, kyseiset tiedot ovat ehkä hävinneet.

Mitään normannin tiedostoja en ole poistaut (en ainakaan muista) ja käyttöoikeus vanhenee vasta 12.10.2007

Mitä V***** mä teen??? ja jos teillä on ollut samanlainen ongelma niin mitä olette tehneet??

5

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuntuu usein Norman ja Norton tuottavan ongelmia.
      Itse olen koneitten mukana tulleet kyseiset ohjelmat poistanut ja ladannut ILMAISEN ja SUOMENKIELISEN avast virustorjunnan. Ollut (kolmella) koneillani käytössä jo reilut 2 vuotta ja ei ole ongelmia ollut.
      Niin vielä...Tuota samaa herjasi viikon käytön jälkeen omalla koneellanikin...silloin poistin sen.

• uusiksi.

myös Norman on SUOMENKIELINEN. :)

• uusiksi.

Vaikea sanoa mistä tuo johtuu, itsellä Norman toiminut usean vuoden virheettä. Helpointa on asentaa Norman uusiksi, ei vie montaa minuuttia. Otat ohjelmistoavaimen ylös ja poistat lisää tai poista sovellus kautta, käynnistät koneen uudelleen ja poistat C:ltä kansion >Norman

• Joku Suomalainen

no jos minä asentasin sen uudestaan niin mistä se löytyy se ohjelmistoavain? ja käykö se ohjelmistoavain kahteen eri kertaan??

• uusiksi.
        Joku Suomalainen kirjoitti:

no jos minä asentasin sen uudestaan niin mistä se löytyy se ohjelmistoavain? ja käykö se ohjelmistoavain kahteen eri kertaan??

Sehän on sinun henkilökohtainen lisenssinumerosi, käy vaikka sata kertaa ja voi siirtää vaikka toiselle koneelle mutta ei voi tietenkään käyttää samaan aikaan monella koneella.

Ohjelmistoavain löytyy sieltä minne sen olet laittanutkin eli N-logon kautta hiiren 2.napilla ja konfigurointieditori, ole tarkka kun otat sen ylös, suosittelen kopioi toimintoa ja tallenna se jonnekin ja liitä sitten uuteen versioon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe