Hän veti Scrpionsin "Still loving you" tai jotain sinnesuntänne. Kuunnelkaapa kun aito Klaus Meine vetää sen. Voi Ari-parkaa! Pikkupoika yrittää aikuisten miesten osastoon. Lapsen äänellä lauletaan lasten lauluja, ei heviä.
Annalla sen sijaan upea ääni ja upea tulkinta.
Lopetetaan Ari-pelleily
8
322
Vastaukset
- aaaaaaaaaaaariiiiiiiiiiii
Lopeta itse!! Ari on voittaja - upea ääni ja paras laulaja tässä kisassa!!
- heaven_of_heavy
voi voi voi, vertaa aria annaan, eiköhän jotraan eroa sentään synny! massateinit, äänestäkää annaa, mutta missä onkaa suomalainen fiksu hevikansa? älkää jääkö sohvalle makaamaan, vaan kännykkä käteen, ja äänestäkää aria, että suomelle saadaan hyvä maine!
- tulkita, yeah
No tässä olen just eri mieltä. Kun mä todella inhoan sitä saksahevibändiä ja niiden musiikkia, mutta mitä tapahtui kun A. Koivunen vetäisi heidän biisinsä.... I loved it!!!!
- White Dove
En mäkään mikään Skorpparifani ole ollut, mutta nyt kyllä varmaan rupean taas enemmän kuuntelemaan.
Kilven hemmot sano muuten haastattelussa, että Arin Kilpiesityksen jälkeen oli käynnit heidänkin nettisivuillaan lisääntyneet.
Ari lisää hevindiggausta maassamme. Jeesss!! (itseasiassa mä en hirveesti hevistä välittänyt aikaisemmin, enemmän tosta alternativesta ja grungesta, joten Arin ansioksi on tämä mun uusi hevikiinnostuskin laskettava)
- ari voittaa
mutta Arilla ei ole lapsen ääni
- Niin se vaan on...
PÄSSI!!!! Sää rupeat vertaileen jotain, vasta uransa alussa olevaa laulajaa ja parikymmentä vuotta maailman tähtenä ollutta laulajaa!? Yrität sää niinkun tollasella lauseella tehdä itestäs jotenkin ammatti-ihmistä? Voi helvetti... Sitäpaitsi, toi Arin veto oli parempi kun Meinen ykskään live veto.
- sanoa Annastakin
Yhtälailla Annakin astui liian suuriin saappaisiin laulamalla Fallingin ja I Love Rock'n'Rollin, sillä alkuperäisversiot ovat aivan omaa luokkaansa. Annan "tulkinta" kyseisistä skibaleista jäi todella vaisuksi, eikä tytön ääni jaksanut edes kunnolla kantaa musiikin yli. Jos lapsen äänellä lauletaan kerran lastenlauluja, miksei Anna ole sitten nauhoittanut uutta Teletappien tunnaria? Kysynpä vaan.
- harmiksesi
harmiksesi Ari voitti Idolsin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773