Äänestin satoja kertoa

..............................

Äänestin satoja kertoja Aria. Siis koko lähetyksen ajan painelin lähetä-nappia... Ei se lasku niin väliä oo kun olen työelämässä. Onneks meitä oli muitakin niin saatiin hoidettua homma näin. Kiitos vielä kerran ja menestystä kuoma. Aamen.

11

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertaa ainakin

en luota tulokseen ku siinähän tuli video arista missä se kiitteli öö mitä helvettiä miten se tiesi että voittaa?etukäteen voittaja päätetty taas kerran!!!!

• sellanen video

varmaan sekä ari että anna oli molemmat kuvanneet valmiiksi sellaisen pienen voittajan pätkän ja sitten kun selvis että ari on voittaja niin se arin video näytettiin. turha spekuloida mitään valmista järjestelyä

• qweqwe

ettei vain olis hieman vittuuntunu vaan häviöstä ja sitte vittuillaan muille et turhaan äänestin.. kukaan ei oo käskeny sua äänestämään ääliö

• nyt ilmassa
        sellanen video kirjoitti:

varmaan sekä ari että anna oli molemmat kuvanneet valmiiksi sellaisen pienen voittajan pätkän ja sitten kun selvis että ari on voittaja niin se arin video näytettiin. turha spekuloida mitään valmista järjestelyä

vaadin rahat takas

• naista oli pakko äänestää
        qweqwe kirjoitti:

ettei vain olis hieman vittuuntunu vaan häviöstä ja sitte vittuillaan muille et turhaan äänestin.. kukaan ei oo käskeny sua äänestämään ääliö

äijät vaan saa kaiken ilmaiseksi helpolla ja taas äijä voitti huijauksella

• siellä takana.

Hallelujah!

• !!!

eri liittymiä, kun yhtä numeroa kohden rekisteröitiin vaan yksi ääni.

• äänestää paljon samasta

mut en usko tulokseen ku se video paljasti kaiken ku eihä ari muuten olis voinu ehtiä siihen jos ei olis etukäteen kuvattu eli kusetusta ja mulla meni annaan sikana rahaa turhaan!!!

• minäminävainvain
        äänestää paljon samasta kirjoitti:

mut en usko tulokseen ku se video paljasti kaiken ku eihä ari muuten olis voinu ehtiä siihen jos ei olis etukäteen kuvattu eli kusetusta ja mulla meni annaan sikana rahaa turhaan!!!

Molemmat olivat varmasti kuvanneet jo valmiiksi sellaisen videon että se voitaisiin sitten finaalissa näyttää! Jos Anna olisi voittanut, olisi häneltä varmasti samanlainen video tullut ja sitten tätä asiaa olisi käyty toisinpäin että huijausta että Anna tiesi jo etukäteen että voittaa.. Videot oli vain valmiiksi kuvattu, niinkuin kaikki muukin finaalissa hienosti järjestetty!

• jäaöjäöja

JOILLAKIN ON EDELLEEN KÄYTÖSSÄ KOTILANKAPUHELIN!!!

PYSTYIN SIIS ÄÄNESTÄMÄÄN NIIN PALJON KUIN HALUSIN HAHAHAAAA

Hankkikaa lankapuhelimet!!!

• MTV3 ei koskaan ole edes yrittänyt laskea ääniä vaan äänestyksen tulos on aina asetettu siten, että saadaan mahdollisimman paljon soittajia linjoille "äänestämään".
      Koko formaatti on luotu rahan keruuta varten ja surullisinta on, että suurin osa menee englantiin formaatin luojalle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe