Onko Mikkelissä ns. oikean klubimusan ystäviä? Tuntuu, että kaikki on vaan jotain suomipoppityyppejä ja muka parhaimmissakin baareissa soitetaan puol vuotta vanhoja kappaleita...Itse rakastan dance-, house-, elektronista musaa, ja ois kiva tuntee samanhenkisiä ihmisiä. Löytyykö Mikkelistä..?
HouseDanceElektro??
10
975
Vastaukset
- jo --
tämä suomipop ja hevi-ilmiö. Ei tajuta monipuolisen musiikin päälle mitään. Mitä kovempaa sen parempaa... hahhah.
Wau! Onko näinkin pienellä paikkakunnalla muitakin, jotka mielummin kuuntelee dancea kuin jotain suomipoppia ja rockia? =)
- bailu:)
keletana kirjoitti:
Wau! Onko näinkin pienellä paikkakunnalla muitakin, jotka mielummin kuuntelee dancea kuin jotain suomipoppia ja rockia? =)
Joo kyllä oon:) Mutta piti muuttaa Helsinkiin
- ...
voi kyllä on ..ja itseasiassa toissapäivänä mietin että miksei mikkelissä ole yhtään oikeeta clubia kaikki nää mestat on aivan samanlaisia ei yhessäkään oikeeta kunnon biletysmusiikkia
- mikkelissä
Useimmilla ravintoloilla kun ei ole varaa soittaa muita kuin päivän hittejä.. Pelkäävät varmaan, että menettävät puolet asiakkaista? Voi kyllä olla, ettei puhdas klubimusapaikka Mikkelissä kannattaisi, varsinkin jos biisit suurelle yleisölle täysin ufoa.
- ...
mikkelissä kirjoitti:
Useimmilla ravintoloilla kun ei ole varaa soittaa muita kuin päivän hittejä.. Pelkäävät varmaan, että menettävät puolet asiakkaista? Voi kyllä olla, ettei puhdas klubimusapaikka Mikkelissä kannattaisi, varsinkin jos biisit suurelle yleisölle täysin ufoa.
mutta voisha sitä kokeilla vaikka joku clubi ilta tai jotai.. ei ne siinä paljon menettäis..?
- Sensation Black
... kirjoitti:
mutta voisha sitä kokeilla vaikka joku clubi ilta tai jotai.. ei ne siinä paljon menettäis..?
Voi olla, että olen tositosi vanha, mutta muinoin Mikkelissä asuessani tällaisia klubi-iltoja järjestettiin koeluontoisesti KingCreolessa (muistaakseni kerran viikossa), tosin ajoitus ei ehkä ollut paras mahdollinen; keskellä viikkoa ja alkuillasta. Itse kävin lähinnä kuuntelemassa, fiilistelemässä, kun kerrankin sai asiallista musiikkia pään täyteen. Pari siideriä siinä ja kun bileet loppu kymmeneltä, nii Stoppariin (rest in peace) jatkamaan eurohumpalla.
Kerran olen myös vieraillut ZicZacissa, jossa muutama (en-muista-minkänimisiä) DJ soittelee ja hienot jutut kaikki tehty niin tunnelman luomiseksi ja varmaan ollu paarille ihan ilmainen keikka.. ja kuppila tyhjillään. Saattoi vituttaa omistajaa, eikä varmaan enää ikinäikinä aio järjestää samanlaista. Eihän se persnetolla kannata.
Tuo jonkun mainitsema Proteus Vaakunassa herätti hilpeyttä, muistan kyseisen illan kuin eilisen.. Oli siinä Mikkelin pissiksillä tosiaan nieleskelemistä, kun oli pukeuduttu.. :D Mutta ihanata oli. Ja olihan siellä porukkaa. Tosin ainahan siellä joka tapauksessa on.
Minäkin muutin Helsinkiin, parempi näin. Saa mitä haluaa. Ja Tukholma se vasta.. SINNE hetiäkkiä kaikki! :)
Miten muuten.. Sensation Black, anyone?
- TeKKno
Onhan siellä tälläkin vuosituhannella ollut "dance-klubi", Purppura nimeltään. Oli SOK:n lafka, pikku-Stoppari klubimusiikille. Kyllä siellä klubi-iltoja järjestettiin säännöllisesti, mutta se taidetaan enemmänkin muistaa ilmaisista juomalipuistaan kuin teknobileistään. Vuosituhannen vaihteessa oli UG-bileitä tiuhaan tahtiin Siilolla, mutta sitten oli joku vitun punk-rock tapahtuma, jossa ne hajoitti paikat...
- Selvväähätää
Soitelkaa siellä Helsingissä vaan. Suuri yleisö tykkää kuunnella rockia ja heviä. Ei meitä kiinnosta teidän houset ja muut undergroundit.. Mikkelissä ei ole riittävästi teidän henkistä porukkaa. Pitäisikö siis ravintoloitsijoiden persnetolla saada teille kulttuuria?
Meitä ei vaan paska musa kiinnosta, te ajattelette samion "meistä". Mut kumpia on enemmän? - se olla pittää
Selvväähätää kirjoitti:
Soitelkaa siellä Helsingissä vaan. Suuri yleisö tykkää kuunnella rockia ja heviä. Ei meitä kiinnosta teidän houset ja muut undergroundit.. Mikkelissä ei ole riittävästi teidän henkistä porukkaa. Pitäisikö siis ravintoloitsijoiden persnetolla saada teille kulttuuria?
Meitä ei vaan paska musa kiinnosta, te ajattelette samion "meistä". Mut kumpia on enemmän?Oho mikä ketju. Siis täällä on muitakin housen ystäviä kuin mä. Niin se on, että ei riitä konemusakööriä clubi-illaksi eli eipä kannattane baareille. Ja jos järjestetään jotain, keskellä viikkoa ei työssäkäyvät oikein voi lähtee kupille ja viikonloppuna taas perus listamusa kannattaa. Kesällä viritellään oman biitsipileet jonnekki. Levynpyörittäjiä löytyy kyllä, järkkäämiskysymys vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144