olisiko ruoka-aineallergiaa? Mietin mitä olen syönyt, olen karkkilakossa, imelänkorvikkeena syönyt kuivattuja taateleita. Voisiko johtua niistä tai jostain muusta, olisiko vinkkejä?
Sormien välejä kutittaa
7
4041
Vastaukset
- minullakin,
sormenvälit myös kuivat ja hilseilee. Taateleita en tosin syö ;-)
- ruusunmarja
syyhypunkki. ainakin yksi oire on sormien välien kutina mutta yleensä kutiaa joka paikasta. apteekista saa helposti lääkkeet, muistaakseni ilman reseptiäkin.
- voisipa olla
Syyhypunkki, moni ei sitä enää tunnista, mutta tarkastuta terkkarissa.
- voi tänä päivänä saada?
Tuskin on sama elukka, joka koiraeläimissä aiheuttaa kapia, koska sehän ei ihmisessä viihdy.
Onko ihmisillä oma syyhypunkki? - Atoopikko
voi tänä päivänä saada? kirjoitti:
Tuskin on sama elukka, joka koiraeläimissä aiheuttaa kapia, koska sehän ei ihmisessä viihdy.
Onko ihmisillä oma syyhypunkki?On ihmisellä oma syyhypunkki. Itse atoopikkona kyllä arvelisin, että kyse on käsi-ihottumasta, alkaa yleensä sormien välistä pienillä kutiavilla vesirakkuloilla. Vältä jonkin aikaa hajusteellisia voiteita, pesuaineita, hiusgeelejä yms, joiden kanssa iho joutuu kosketuksiin. Apteekista Sibicorttia ilman reseptiä. Seuraile tilannetta. Jos olisi syyhypunkki, kutinaa olisi kai muuallakin...
- ruusunmarja
vaikka likaisista petivaatteista, tai jos on ollut samassa sängyssä kuin joku jolla se on.., mutta jos kutinaa ei ole muualla, se on varmaan jotain muuta. kannattaa kysyä apteekista.. ja muistaakseni lääkkeet saa helposti ilman reseptiäkin..
- sitrukset
pois kokonaan pariksi viikoksi, vältä myös tuotteita jotka sisältävät sitruunahappoa tms. Kannattaa lukea tuoteseloste todella tarkkaan. Esim. ananaslimsa sisältää appelsiinimehua jne. Itselläni tuo auttoi ainaisen ihottuman hoidossa niin ettei ole enää lääkärille tarvinnut valitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647