Tämä viestiketju on meidän versiomme naapurin Kahvipirtistä.
Täällä voimme jutustaa, kehua, arvioida, motkottaa, muistella...ihan mitä tahansa.
Toivon tämän olevan sellainen yleisketju johon kuka tahansa voi tulla rupattelemaan mistä tahansa asiasta. Jos ja kun ei löydy jutulle asiaketjua, silloin voi tulla Pystybaariin, ottaa jotain tai olla ottamatta, rupattaa jotain ja jatkaa sitten matkaa.
Pystybaari
171
5692
Vastaukset
- Miettiskä
Voiko olla tyhmempää "viihdeohjelmaa" kuin tämä Huuma?
Lällyt juontajat ja olematon viihtyminen.- Joopa joo
tästä Huumasta.Huomenna sitten katsellaan Seela Sellaa,ompa vaan niitä parhaimpia näyttelijöitä.
- Atolfia
tuosta Huumasta. Olen inhonnut sitä siitä asti, kun se alkoi. Onneksi ei ole pakko katsoa.
Ärsyttää niin isot pojat kuin pienetkin. Teennäistä touhua. - Pelle1Peloton
Atolfia kirjoitti:
tuosta Huumasta. Olen inhonnut sitä siitä asti, kun se alkoi. Onneksi ei ole pakko katsoa.
Ärsyttää niin isot pojat kuin pienetkin. Teennäistä touhua."Jatko-aika" oli sentään hyvä viihdeohjelma, ja radion puolella tuo "Kankkulan Kaivolla" ja Aune Alatuuhosen "Kesämökin Gramofooni"
Kummallista kyllä, jos nyt näkee pätkän "Jatko-aikaa", ei se enää tunnu miltään. Ajat ovat muuttuneet, mutta niin olemme mekin!
Huumaa en kyllä viitsi katsoa. Mieluummin menen "Pystybaariin" ja otan kunnon moukun ja paljon "Olivia" sekaan. "Koolla" ei niinkään ole väliä. - OliviaKoo
Pelle1Peloton kirjoitti:
"Jatko-aika" oli sentään hyvä viihdeohjelma, ja radion puolella tuo "Kankkulan Kaivolla" ja Aune Alatuuhosen "Kesämökin Gramofooni"
Kummallista kyllä, jos nyt näkee pätkän "Jatko-aikaa", ei se enää tunnu miltään. Ajat ovat muuttuneet, mutta niin olemme mekin!
Huumaa en kyllä viitsi katsoa. Mieluummin menen "Pystybaariin" ja otan kunnon moukun ja paljon "Olivia" sekaan. "Koolla" ei niinkään ole väliä.Taidat kaivata taas kotipullaani, kun siellä niin lepertelet. Nyt ei ole kuin vähän mansikkatäytteistä bostonkakkua jäljellä, pakastin on sulatusvaiheessa ja annan sen huilata vähän aikaa.
Mutta moukun voin kyllä kanssasi ottaa, valkoviiniä tai lasillinen viskiä Pommacin tai Gingeralen kanssa.
Hölykynkölökyn! - Pelle1Peloton
OliviaKoo kirjoitti:
Taidat kaivata taas kotipullaani, kun siellä niin lepertelet. Nyt ei ole kuin vähän mansikkatäytteistä bostonkakkua jäljellä, pakastin on sulatusvaiheessa ja annan sen huilata vähän aikaa.
Mutta moukun voin kyllä kanssasi ottaa, valkoviiniä tai lasillinen viskiä Pommacin tai Gingeralen kanssa.
Hölykynkölökyn!Ei sen pullan nyt ole niin väliä, kunhan sen moukun saan paljojen Olivien kanssa.
Ja tiäteski sää otat sen Kingerkalen siihen sivulle.
- Klara*
Nauhoitin viikolla Teenmalta Maria Jotunin novelleihin perustuvan elokuvan Kun on tunteet.
Katsoin sen tänään iltapäivällä ja itkin ja nauroin Emmi Jurkan suoritusta Hilda Hussona.
Minusta se on helmi suomalaisessa elokuvassa.
Paras parhaista. - King Kale ek
kun lauantainakin nukuttaa jo klo 21. Mutta minkäs mahtaa - aamuvirkku, illantorkku.
Hyvää yötä. - KristaTee
Ukko meni nukkumaan aikaisin (oli metsätöissä koko päivän) ja nyt istun tässä yksin. Yritin katsella James Bondia, mutta se on nähty jo kolme kertaa eikä neljäs innosta. Lukea voisi, touhuta leikekirjan kanssa, neuloa, kirjoittaa kirjeitä (minä todella vielä niitä kirjoitan), mutta kun ei huvita.
- lukija59
ohjelma tarjontaa pääsiäisen ajalle.
Surkeeta.
Samoja vanhoja leffoja ja kanavia on nyt vaikka antas loput pelatusarmeijaan.
Itse lainasin hyviä kirjoja ja välillä notkun täällä koneella.
Nyt on loistava keli , eikun ulos notkumaan;)) - Joopa joo
lukija59 kirjoitti:
ohjelma tarjontaa pääsiäisen ajalle.
Surkeeta.
Samoja vanhoja leffoja ja kanavia on nyt vaikka antas loput pelatusarmeijaan.
Itse lainasin hyviä kirjoja ja välillä notkun täällä koneella.
Nyt on loistava keli , eikun ulos notkumaan;))juuri sen Seela Sellan dokumentin,kyllä on mahtava näyttelijä!Saman aikaisesti surffailin kolmosella,sielläkin oli katsottavaa mainos TV:n vanhoja pätkiä,näyttää olevan vuodet tehneet tehtävänsä muillekin.Selailin tätä ketjua,ja huomasin jonkun kirjoittelevan aika ilkeästi.Saakohan näin kirjoittava henkilö siitä jotain nautintoa?Vähän tästä nyt tuli tälläinen rönsyilevä töherrys.
- OliviaKoo ek
Joopa joo kirjoitti:
juuri sen Seela Sellan dokumentin,kyllä on mahtava näyttelijä!Saman aikaisesti surffailin kolmosella,sielläkin oli katsottavaa mainos TV:n vanhoja pätkiä,näyttää olevan vuodet tehneet tehtävänsä muillekin.Selailin tätä ketjua,ja huomasin jonkun kirjoittelevan aika ilkeästi.Saakohan näin kirjoittava henkilö siitä jotain nautintoa?Vähän tästä nyt tuli tälläinen rönsyilevä töherrys.
Olen samaa mieltä, upea näyttelijätär.
Olen kerran keskustellut hänen kanssaan puhelimessa (Fonecta Finderistä löysin numeron) eräästä runosta ja hän oli tavattoman ystävällinen ja pahoitteli kovasti, kun ei voinut auttaa.
Seela Sellassa on karismaa, sellaista, joka on myötäsyntyistä, sitä ei voi opetella. - Atolfia
OliviaKoo ek kirjoitti:
Olen kerran keskustellut hänen kanssaan puhelimessa (Fonecta Finderistä löysin numeron) eräästä runosta ja hän oli tavattoman ystävällinen ja pahoitteli kovasti, kun ei voinut auttaa.
Seela Sellassa on karismaa, sellaista, joka on myötäsyntyistä, sitä ei voi opetella.Nauroin ja hieman itkinkin katsoessani tuota ohjelmaa. Hänellä on todella lahja näyttelemiseen
tai ei sitä voi näyttelemiseksi sanoa. Hän esittää elämää.
TV 2:lla oli myös tunnin verran hengellisiä lauluja. Oli niitäkin mukava kuunnella hieman erikoisella tavalla esitettynä. Laulelin mukana. - Klara*
Atolfia kirjoitti:
Nauroin ja hieman itkinkin katsoessani tuota ohjelmaa. Hänellä on todella lahja näyttelemiseen
tai ei sitä voi näyttelemiseksi sanoa. Hän esittää elämää.
TV 2:lla oli myös tunnin verran hengellisiä lauluja. Oli niitäkin mukava kuunnella hieman erikoisella tavalla esitettynä. Laulelin mukana.Pikkuisen ihan nolotti, kun itku hyrähti välillä Seela Sellaa katsellessa.
Häntä minä kutsuisin teatterimme Grand Old Ladyksi. - Pelle1Peloton
OliviaKoo ek kirjoitti:
Seela Sellassa on karismaa, sellaista, joka on myötäsyntyistä, sitä ei voi opetella.Tosi hieno ja monipuolinen on tämä Seela. Katsoin dokumentin. Valitettavasti rupesin melkein voimaan pahoin, kun tuo Jouko Turkan naama vilahteli samassa ohjelmassa.
- Maisakaisa
Nuarempi porukka voi olla pystybaarissa, ei heillä niin jalat väsy.
Kahvipirtissä on hyvät tuolit ja pöydillä ihan pöytäliinat, niistä vanhempi väki tykkää.
Sopii varmaan käydä molemmissa? - Tuoksuvattu. ilm. rek.
Hämärään herättyäni olen ehtinyt mietiskellä kuinka eri tavalla elämä meitä kohtelee ja millaisia aamuja se meille tarjoaa.
Aamuihini on nyt muutaman päivän ajan kuulunut pienen 4 vuotiaan ilonen huuto;" Mummi, olen herännyt, tule halimaan minua." Nautin näistä aamuista ja päivistä joissa tuo elämäni valopilkku on mukana. Tunnen että minulla on jokin tehtävä elämässäni kun ohjaan ja opastan häntä kuten kaikkia noita jälkipolveni pieniä ja isompiakin kun he ohjeitani pyytävät.
Oli vaihe jossa ei huomisellani ollut mitään merkitystä, tunsin olevani pystyyn kuivunut puu joka vain otti vastaan myrskyt ja tuulet, osaamatta itse antaa tai saada iloa.
Olen tutustunut ihmisiin joiden huomisista on kadonnut toivo. Masennus ja elämän merkityksettömyys on vallannut mielen ja sen masennuksen keskellä ei ole voimia nousta aamulla ylös, pillerillä voi jatkaa unta kun ei uskalla herätä, pilleri auttaa kun pelkää nukahtaa luonnollisesti.
Olen tuntenut suunnatonta iloa kun koko yön keskusteltuani olen huomannut toisen vapautumisen, huomannut kuinka iloisiakin asioita tulee mieleen kun ihminen saa purkaa pahaa oloansa pois puhumalla.
Kun itse vajosin vuosia sitten toivottomuuteeni tulin tänne palstoille, kirjoitin tuskaani ja epätoivoani lukemattomiin ruutuvihkoihin, kirjoitin tänne niitä tuntemuksia joita mielessä liikkui, tai verhosin ne sanoihini sanomatta oikeastaan mitään. Todellisessa elämässä olin yksin. Pelkäsin kohdata ihmistä, koska tunsin olevani niin alhaalla. Voin sanoa etten kadu sitä aikaa kun täällä aktiivisti olin mukana. Sain ihania ystäviä, sain voimaa kun minua kuunneltiin ja pidettiin muiden vartaisena.
On kuitenkin ihmisiä jotka eivät täällä mukana ole, eivät löydä kirjoittamisen kanavaa purkautuakseen ajatusten padosta ulos. Lisäksi ilmapiiri on ajoittain niin kireä.... ja ymmärrän kun joku kirjoittaa minulle sanoen ettei uskalla mennä mukaan.
Itsekehusta huolimatta sanon että olen kyennyt nostamaan masentuneen katsomaan huomiseen, puhumattoman puhumaan omista ajatuksistansa ja yksinäisyyteen vajoavan ottamaan yhteyttä silloinkin kun se tuntuu vaikealle. Onneksi minulla on huomisiini uutta toivoa, haluan nähdä tämän pikkumiehen kasvavan ja kokevan elämää avoimin mielin, tulevaisuuteen uskoen.
Toivoisin monen yksinäisen löytävän täältä ymmärrystä ja tukea, uskaltavan olla oma itsensä muiden mukana.
Rauhallista mieltä Pääsiäiseen kaikille toivotta Kipa.- OliviaKoo ek
Olipa mukavaa, että pistäydyit täälläkin.
Minä ole aina ihaillut sinun tapaasi ja taitoasi pistää ajatukset lauseen muotoon ja vielä niin, että lukemaansa on helppo ymmrtää.
Olen jo kerran sanonut, että kaikille sitä lahjaa ei ole suotu ja nyt sanon toisen kerran. Kertaus on opintojen äiti;)
Aurinkoa päivääsi ja sydämeesi. - OliviaKoo ek
OliviaKoo ek kirjoitti:
Olipa mukavaa, että pistäydyit täälläkin.
Minä ole aina ihaillut sinun tapaasi ja taitoasi pistää ajatukset lauseen muotoon ja vielä niin, että lukemaansa on helppo ymmrtää.
Olen jo kerran sanonut, että kaikille sitä lahjaa ei ole suotu ja nyt sanon toisen kerran. Kertaus on opintojen äiti;)
Aurinkoa päivääsi ja sydämeesi.formuloita katsomaan Maxilta, viikon kohokohta!
- Yksinäinen vaimo
Mies katsoo vaan formulaa, tänäkin aamuna kolme tuntia. Ja kaikki muut urheilut lisäksi,eikös sitä tule koko päivä. Mitä tekee vaimoparka. Ei aina jaksa lukea, töllöttää toista tv:tä ja ulkonakin on koiranilma.
Taidan lämmittää saunan ja ottaa hömpsyt.- otan osaa.
Pelkkä äänimaailma formuloissa sietämisen äärirajoilla.
Ja koko se arvomaailma, täysin vastakkainen
omille, vihreille arvoilleni. - @@@@
otan osaa. kirjoitti:
Pelkkä äänimaailma formuloissa sietämisen äärirajoilla.
Ja koko se arvomaailma, täysin vastakkainen
omille, vihreille arvoilleni.:D
-Miksi nainen menee naimisiin?
-Koska on niin yksinäinen.
-Miksi nainen eroaa?
:DD - golf-leski
@@@@ kirjoitti:
:D
-Miksi nainen menee naimisiin?
-Miksi nainen eroaa?
:DDgolf-kentät ovat aukeamassa, ja sen jälkeen en ukkoani enää kotona näe.
- @@@@
golf-leski kirjoitti:
golf-kentät ovat aukeamassa, ja sen jälkeen en ukkoani enää kotona näe.
Tekee hyvää sielulle, sydämelle, keholle! @@@@
- pikkuserkku
golf-leski kirjoitti:
golf-kentät ovat aukeamassa, ja sen jälkeen en ukkoani enää kotona näe.
Maila sopii mainiosti naisenkin käteen.
Suosittelen! - vaikken golfleski
@@@@ kirjoitti:
Tekee hyvää sielulle, sydämelle, keholle! @@@@
olekaan, oli niiiiiin ihanasti sanottu, että alko värisemään.......
- Anna*
pikkuserkku kirjoitti:
Maila sopii mainiosti naisenkin käteen.
Suosittelen!Kun nyt kerta pystybaarissa ollaan, niin kyselenpä teiltä "sinkku"naisilta, mikseipä "sinkku"miehiltäkin. Vieläkö te odotatte kohtaavanne kumppanin, sellaisen sielun puolikkaan? Kesä on sellaista aikaa, jolloin voisi jossain turuilla ja toreilla tulla joku vastaan. Talviharrastuksissa on yleensä omina ryhminään naiset ja omina miehet, kieliryhmissä varsinkin.
Minä oikein kadehdin sellaisia nuorisoryhmiä, jotka jossain kahvilassa kokoontuvat isoina ryhminä keskustelemaan. Maalla ei ole kuin olutpaikat, joissa....kuuluu örinää vain. - paljon hellyyttä
Anna* kirjoitti:
Kun nyt kerta pystybaarissa ollaan, niin kyselenpä teiltä "sinkku"naisilta, mikseipä "sinkku"miehiltäkin. Vieläkö te odotatte kohtaavanne kumppanin, sellaisen sielun puolikkaan? Kesä on sellaista aikaa, jolloin voisi jossain turuilla ja toreilla tulla joku vastaan. Talviharrastuksissa on yleensä omina ryhminään naiset ja omina miehet, kieliryhmissä varsinkin.
Minä oikein kadehdin sellaisia nuorisoryhmiä, jotka jossain kahvilassa kokoontuvat isoina ryhminä keskustelemaan. Maalla ei ole kuin olutpaikat, joissa....kuuluu örinää vain.Pari päivää ollut taas ikävä miehen kosketusta, kainaloa, läheisyyttä, keskustelukumppania. Olen 50 ja ollut yksin jo muutaman vuoden. Ei mitään yhden illan tai yön juttuja, ne eivät sovi minulle. Enkä tarkoituksella etsi ketään, en osaa, enkä halua. Negatiivinen olen, enkä jaksa uskoa että vielä jonain päivänä....
Sydän pakahtuu välillä yksinäisyydetä. - OliviaKoo
Anna* kirjoitti:
Kun nyt kerta pystybaarissa ollaan, niin kyselenpä teiltä "sinkku"naisilta, mikseipä "sinkku"miehiltäkin. Vieläkö te odotatte kohtaavanne kumppanin, sellaisen sielun puolikkaan? Kesä on sellaista aikaa, jolloin voisi jossain turuilla ja toreilla tulla joku vastaan. Talviharrastuksissa on yleensä omina ryhminään naiset ja omina miehet, kieliryhmissä varsinkin.
Minä oikein kadehdin sellaisia nuorisoryhmiä, jotka jossain kahvilassa kokoontuvat isoina ryhminä keskustelemaan. Maalla ei ole kuin olutpaikat, joissa....kuuluu örinää vain.Minun viimeisetä seurustelusuhteestani on kulunut kymmenen vuotta, enkä varmasti osaisi enää edes seurustella.
Olen tottunut olemaan oma herrani, tekemään tahtoni mukaan, menemään ja tulemaan vapaasti enkä usko, että ihan vähällä tätä muuhun vaihtaisin.
Koskaan ei pidä sanoa "ei koskaan", mutta niin tarkkaan itseni tunnen, että voisin ihan hyvin sanoa: ei koskaan.
Ihan totta, en kaipaa kumppania. - Kingkale
OliviaKoo kirjoitti:
Minun viimeisetä seurustelusuhteestani on kulunut kymmenen vuotta, enkä varmasti osaisi enää edes seurustella.
Olen tottunut olemaan oma herrani, tekemään tahtoni mukaan, menemään ja tulemaan vapaasti enkä usko, että ihan vähällä tätä muuhun vaihtaisin.
Koskaan ei pidä sanoa "ei koskaan", mutta niin tarkkaan itseni tunnen, että voisin ihan hyvin sanoa: ei koskaan.
Ihan totta, en kaipaa kumppania.En tiedä, pystynkö enää nousemaan tästä jaloilleni, sellaisen iskun olen saanut vasten kasvojani. Enkö ole merkinnyt Sinulle mitään? Ovatko rakkauteni, matkani, lahjani olleet Sinulle tyhjää?
Saat miehen kyyneliin... - OliviaKoo
Kingkale kirjoitti:
En tiedä, pystynkö enää nousemaan tästä jaloilleni, sellaisen iskun olen saanut vasten kasvojani. Enkö ole merkinnyt Sinulle mitään? Ovatko rakkauteni, matkani, lahjani olleet Sinulle tyhjää?
Saat miehen kyyneliin...En minä sinua unohtanut, mutta kaikkea ei voi sanoa julkisesti.
Kyllä minä tiedän, mikä minä sinulle on ja mikä on sinulle se toinen...Niinpä. - Yksin mutten yksinäinen
Anna* kirjoitti:
Minä oikein kadehdin sellaisia nuorisoryhmiä, jotka jossain kahvilassa kokoontuvat isoina ryhminä keskustelemaan. Maalla ei ole kuin olutpaikat, joissa....kuuluu örinää vain.Onnellinen olen näinkin yksikseni,en usko että voisin elää kovin avioliiton omaisessa suhteessa enää.Olen ollut n.8v.yksin ja tottunut omaan oloon,en ole tilivelvollinen menoistani tai tuloistani kellekkään.Ehkä tilanne voisi olla toinen jos tosiaan rakastuisi "jalat alta tyylillä"..mutta en usko että sellainen mies enää elämääni tulee..mutta kesä tulossa, en sano ettei koskaan..mutta epäilen,olen liian jalat maassa olevaa tyyppiä.
- toiset
Yksin mutten yksinäinen kirjoitti:
Onnellinen olen näinkin yksikseni,en usko että voisin elää kovin avioliiton omaisessa suhteessa enää.Olen ollut n.8v.yksin ja tottunut omaan oloon,en ole tilivelvollinen menoistani tai tuloistani kellekkään.Ehkä tilanne voisi olla toinen jos tosiaan rakastuisi "jalat alta tyylillä"..mutta en usko että sellainen mies enää elämääni tulee..mutta kesä tulossa, en sano ettei koskaan..mutta epäilen,olen liian jalat maassa olevaa tyyppiä.
siiderit! Olen samaa mieltä kanssasi, mukavaa olla näin, kun ei ole kellekään tilivelvollinen. Jatketaan jutustelua, mie voin tarjota seuraavat!
- Hitto.
Kingkale kirjoitti:
En tiedä, pystynkö enää nousemaan tästä jaloilleni, sellaisen iskun olen saanut vasten kasvojani. Enkö ole merkinnyt Sinulle mitään? Ovatko rakkauteni, matkani, lahjani olleet Sinulle tyhjää?
Saat miehen kyyneliin...En paremmin taida sanoa.
- Joopa joo
Pistäydyimpä drinkille kun niin pitkästyttää!!
- Anna*
Kyllä tämä kevät jotenkin vielä kutkuttaa. Jos ei muuten, niin automainoksia on seurattava, josko nyt vaihtaisi sen 10 vuotta vanhan auton.
Kesällä olis niin mukava hurauttaa punaisella uuden karhealla autolla kohti pohjoista. - KristaTee
Ans ku mietin. 34 km lähimpään drinkkipaikkaan. Menisinkö autolla ja tulisin takaisin taksilla? Tai vaikka taksilla molempiin suuntiin? Hmm ... se taitaa olla parempi vaihtoehto, ei jää auto heitteille ties kenen ryövättäväksi. Tai jos en sittenkään ...
- Hattu ensimmäisessä
KristaTee kirjoitti:
Ans ku mietin. 34 km lähimpään drinkkipaikkaan. Menisinkö autolla ja tulisin takaisin taksilla? Tai vaikka taksilla molempiin suuntiin? Hmm ... se taitaa olla parempi vaihtoehto, ei jää auto heitteille ties kenen ryövättäväksi. Tai jos en sittenkään ...
itte keskimmäisessä
ja takki kolmannessa!
- vanha miljuuna
niin kuin Uuno sanoisi. Miljoona markkaa on paljon, paljon enemmän kuin 170 000 euroa. Sellainen summa meni tänään ja rapiat päälle. Tulinko köyhemmäksi? Ehkä, mutta sain mukavan asunnon :))
- Miettiskä
olisit saanut monta jodlaavaa matikkakoiraa.
Taisit tehdä väärän valinnan. - ihan oikea
Miettiskä kirjoitti:
olisit saanut monta jodlaavaa matikkakoiraa.
Taisit tehdä väärän valinnan.valinta, ei kaduta pätkääkään. Siinä on asuntoa loppuiäksi. Ei portaita, hyvin pääsee rollaattorillakin kulkemaan.
- Mummu-65v.
ihan oikea kirjoitti:
valinta, ei kaduta pätkääkään. Siinä on asuntoa loppuiäksi. Ei portaita, hyvin pääsee rollaattorillakin kulkemaan.
olkoon onnelliselle uuden asunnon omistajalle!
- Nimetön
Mummu-65v. kirjoitti:
olkoon onnelliselle uuden asunnon omistajalle!
Mieltä lämmittää onnittelut.
- marjapensas evk
Mukavan baarin olet pystyyn pistänyt.
Se sitten otti ja loppui "Taivaan tulet" sarjakin eilen:( löytyykö täältä baarista, muita sitä seuranneita?- Joopa joo
Kyllä löytyy.Oikein odotin keskiviikkoa ja Taivaan tulia.Pitkästä aikaa hyvää draamaa ja niin realistista.Pohjosessa ei olla niin tiukka pipoisia kuin etelässä,siellä otetaan lunkisti elämä.Tarkotan nyt esimerkiksi virkavaltaa.Lisää tälläistä,niin kehtaa maksella tv.luvankin.
- Anna*
Kolme jaksoa näin siitä ja harmittaa että muut jäi näkemättä. Oli ilo katsoa ja kuunnella sitä murretta. Kuuntelin Kari Väänäsen juttelua elämästään radio 1:ltä myös kymmenen jälkeen ja nukahdin vietävä sentään siihen kesken kaiken.
- marjapensas evk
Joopa joo kirjoitti:
Kyllä löytyy.Oikein odotin keskiviikkoa ja Taivaan tulia.Pitkästä aikaa hyvää draamaa ja niin realistista.Pohjosessa ei olla niin tiukka pipoisia kuin etelässä,siellä otetaan lunkisti elämä.Tarkotan nyt esimerkiksi virkavaltaa.Lisää tälläistä,niin kehtaa maksella tv.luvankin.
Tykkäsin kovasti, hyvin tehty ja hyvät näyttelijä suoritukset.
Suomalaista draamaa parhaimmillaan. - marjapensas evk
Anna* kirjoitti:
Kolme jaksoa näin siitä ja harmittaa että muut jäi näkemättä. Oli ilo katsoa ja kuunnella sitä murretta. Kuuntelin Kari Väänäsen juttelua elämästään radio 1:ltä myös kymmenen jälkeen ja nukahdin vietävä sentään siihen kesken kaiken.
mutta toivotaan, että, se tulee pian uusintana.
Lohdutukseksi kuitenkin sanoisin, että onhan meillä kuitenkin nämä torstai illat ja "Kotikatu".
- DancingMatilda
Tanssandinpahan minäkin tänne kurkkaamaan.
Ja nyt tanssin tieheni. - Marje
Minäkin tulin P.Baariin , en puhunut , join lonkun ja lähdin pois
- Kingkale ek
yhden pitkän ja huurteisen ja miettiä tänään vietettyä ihanaa päivää Olivian kanssa.
- Anna*
Kingkale ek kirjoitti:
yhden pitkän ja huurteisen ja miettiä tänään vietettyä ihanaa päivää Olivian kanssa.
Arvatkaa, että on kevyt mieli, kun sain taas tehdyksi tarrat parille sadalle osoitteelle. Joka vuosi opettelen uudestaan. Sen kunniaksi loput valkoviinit pullosta!
- Netti-Ilona
Minulla ei ole valittamista, päinvastoin, elämä hymyilee. Joskus ajattelen, olenko ansainnut tätä kaikkea hyvää, mitä minulla on.
Kaunista huomenta kaikille!
Minullakaan ei ole valittamista, tällä hetkellä menee ihan hyvin. Huomisesta ei koskaan tiedä.
Jokainen ihminen on onnensa ansainnut. Kunpa vain muistaisimme ja osaisimme arvostaa, ettei kaikki ole itsestään selvää.
Tulee upea päivä ;)- viivi-karoliina
Iloa ja aurinkoa sinulle,kyllä olet onnesi ansainnut,nauti..Sekin on jo onnea että huomaa miten hyvin on asiat,eikä vertaa itseään muihin,on onnellinen siitä omasta elämästään.Minäkin olen onnellinen monesta asiasta ja kiitollinen,minulla on terveet lapset,yksi ihana lapsenlapsi ja ystävät.
- viivi-karoliina
Otan yhden kahvin,viineriäkin tekisi mieli,mutta kun vanhaan kesäkolttuunkin pitäisi sopia.Avaavat pian tuon rantalavan ja tykkään tuosta tanssista kun "hullu puurosta" ja pitäähän joka tanssilavalla olla edes yksi "ruusu" siellä seinälläkin.Lopputulos on en ota viineriä,illalla vois viinilasin käydä nauttimassa,jos olisi porukkaakin enempi,nyt on aika hiljaista..
- Kingkale
Eräässä Soilikkeen aloittamassa viestiketjussa puhutaan minusta kovin kielteisesti. Luulen, että yksi ja sama nikittä kirjoitteleva ihminen on kaiken takana.
En todellakaan ole vielä 60-70 välillä, mutta onko täällä olo kiellettyä, jos on 10 vuotta nuorempi?Viihdyn tällä palstalla, ihmiset ovat mukavia - enimmäkseen ja tutuiksi ollaan tultu.
En pyydä anteeksi olemassaoloani, enkä suostu kenenkään heittopussiksi! Teen kuten haluan!
Eräs psykologi on sanonut, että kannattaa mennä vähintään kerran päivässä peilin eteen, nostaa rinta kaarelle ja leuka pystyyn ja toistaa useaan kertaan:
MINÄ OLEN MINÄ JA KELPAAN KYLLÄ.- OliviaKoo
Älä sinä Kingkale sellaisista välitä. kateellisten juttuja ne ovat. Arkureita ja pelkureita, niin täällä kuin live-elämässäkin.
Moni haluaisi olla kaltaisesi (en sano, missä asiassa), mutta kun rahkeet eivät riitä. Siitä se kateus syntyy. Pikkusieluisuutta.
Minulla on ollut tosi mukava päivä. Olen aamusta asti pyllistellyt puutarhassa, haravoinut ja siivonnut kukkapenkkejä.
Yksi vähemmän iloinen yllätys sieltä paljastui: jänis on nakertanut puolet tulppaaneista maata myöten. Saa nähdä, vieläkö jaksavat kasvaa ja kukkia.
Haravointi jatkuu huomenna toisessa pihassa. - Mummu-65v.
Erehdyin tässä päivänä muutamana naapuripalstalle kun tämä oli puoli päivää jumissa ja täällä on kuulkaa vielä kilttiä siihen verrattuna.
Siellä tuli sellaista tekstiä, että huusin sheriffiä avuksi, vaikka täällä olen sitä "mollannut".
Siellä annettiin ymmärtää, että "kakarat" saavat pysyä omassa porukassaan.
Tiedän hyvin, että olen vähän aralla alueella, mutta täytyi vaan saada purkaa ne traumat kun silloin tuli.
Siiderit tuli juotua tässä selitellessä, nyt kiitän ja kumarran ja poistun takavasemmalle! - tarkemmin
Olitteko molemmat potilaina ?
- Vaari oikeasti
Mummu-65v. kirjoitti:
Erehdyin tässä päivänä muutamana naapuripalstalle kun tämä oli puoli päivää jumissa ja täällä on kuulkaa vielä kilttiä siihen verrattuna.
Siellä tuli sellaista tekstiä, että huusin sheriffiä avuksi, vaikka täällä olen sitä "mollannut".
Tiedän hyvin, että olen vähän aralla alueella, mutta täytyi vaan saada purkaa ne traumat kun silloin tuli.
Siiderit tuli juotua tässä selitellessä, nyt kiitän ja kumarran ja poistun takavasemmalle!Sinäkö se sitten olitkin joka seriffiä kaipailit.
Nyt Nassesetä on hyvin vihainen ! Menit vielä ja joit kaikki siiderit yksinäsi!!! - Pelle1Peloton
Mummu-65v. kirjoitti:
Siiderit tuli juotua tässä selitellessä, nyt kiitän ja kumarran ja poistun takavasemmalle!Juu, olin sielä minäkin kanssasi samoihin aikoihin. Rankkaa oli juttu. Yks miniaivoinen moninikki tuonkin Kinkalenkin haukkui niin pahaks', ettei täkäläiset haukut sen rinnalla mitään.
Mutta siinäpähän räksyttäävät.
Oman erikoiseni minäkin tässä nappasin olivien kera, kun viimeinkin sisään pääsin.
Tervemenoa terasseille viikonloppuna! - Mummu-65v.
Pelle1Peloton kirjoitti:
Juu, olin sielä minäkin kanssasi samoihin aikoihin. Rankkaa oli juttu. Yks miniaivoinen moninikki tuonkin Kinkalenkin haukkui niin pahaks', ettei täkäläiset haukut sen rinnalla mitään.
Oman erikoiseni minäkin tässä nappasin olivien kera, kun viimeinkin sisään pääsin.
Tervemenoa terasseille viikonloppuna!Terassit ovat niin monen kymmenen kilometrin päässä, että täytyy olla täällä pystybaarissa vaan - taitaa tulla halvemmaksikin, köyhä eläkeläinen kun olen.
- Kingkale ek
tarkemmin kirjoitti:
Olitteko molemmat potilaina ?
voisi nauraakin, mutta tämä ei täyttänyt vaatimuksia. Kiitos vain yrityksestä.
- Pelle.
Pelle1Peloton kirjoitti:
Juu, olin sielä minäkin kanssasi samoihin aikoihin. Rankkaa oli juttu. Yks miniaivoinen moninikki tuonkin Kinkalenkin haukkui niin pahaks', ettei täkäläiset haukut sen rinnalla mitään.
Tervemenoa terasseille viikonloppuna!Kyseisessä viestiketjussa en nähnyt ainuttakaan viestiäsi.Vai oletko moninikki?
tirkistelijäkö sitten. Väität toista ja teet toista. Taisi sittenkin viestit kovasti kiinnostaa.
"Annetaan vain kaikkien kirjoitella, ja luetaan ne, jotka kiinnostavat. Eikö niin?"
HV, eli Hyvää Vappua!
toivoo PellePeloton, 66v - Pelle1Peloton
Pelle. kirjoitti:
Kyseisessä viestiketjussa en nähnyt ainuttakaan viestiäsi.Vai oletko moninikki?
tirkistelijäkö sitten. Väität toista ja teet toista. Taisi sittenkin viestit kovasti kiinnostaa.
"Annetaan vain kaikkien kirjoitella, ja luetaan ne, jotka kiinnostavat. Eikö niin?"
HV, eli Hyvää Vappua!
toivoo PellePeloton, 66vTuohon en nyt osaa sanoa juuri mitään. Kyllä siellä räksytystäsi lueskelin. Se ei liene kiellettyä? Vastauksia en viitsinyt sinne luettavaksesi jättää. Ei ollut sen arvoista keskustelua.
Kolme viimeistä riviäsi ovat lainausta jostain aikaisemmasta viestistäni, ja pitävät paikkansa edelleenkin.
Räksyttele Sinä vain edelleenkin, mutta olisi kiva jos panisit saman nimimerkin kaikkiin juttuihisi, niin tietäisi kuka räksyttää, ja kenelle jättää vastaamatta. ;) - Mummu-65v.
Pelle1Peloton kirjoitti:
Tuohon en nyt osaa sanoa juuri mitään. Kyllä siellä räksytystäsi lueskelin. Se ei liene kiellettyä? Vastauksia en viitsinyt sinne luettavaksesi jättää. Ei ollut sen arvoista keskustelua.
Kolme viimeistä riviäsi ovat lainausta jostain aikaisemmasta viestistäni, ja pitävät paikkansa edelleenkin.
Räksyttele Sinä vain edelleenkin, mutta olisi kiva jos panisit saman nimimerkin kaikkiin juttuihisi, niin tietäisi kuka räksyttää, ja kenelle jättää vastaamatta. ;)Tuli poikettua baariin heti aamulla, kovin on hiljaista, kaikilla on puuhansa.
Leipomaan minäkin aion ruveta.
Sanoisin vain, että kaduttaa minuakin kun siellä jatkoin, mutta osaanpa tulevaisuudessa ajatella mihin kirjoitan.
Minulla on oikeestikkin sellainen paha tapa, että sanon ensin ja ajattelen sitten vasta.
Hyvät päivän jatkot kaikille!
- katriina64
Olen kulkenut aivan kuin silmälaput silmillä, sillä vasta nyt huomasin, että tälläinen meikäläiselle sopiva paikka on avattu.
Täällä voi pistäytyä ottamassa vaikkapa iltapäiväsiiderin, sen vähähiilarisen, missä on vain 0,2 prosenttia hiilihydraatteja. Voi tavata tuttuja, ja tutustua tuntemattomiin.
Todella hyvä idea OliviaKoo!- ihme ja kumma
Pistäydyimpä taas ohimennessä .Otan vaan lasin tuoremehua.Täällä kun saa itkeä,nauraa,iloita ja surra,mutta ei nyt itketä eikä naurata kun vaan ihmetyttää.Olen vasta vähän aikaa ollut mukana näissä geimeissä,niin en millään ymmärrä noita poistoja.Jos vain vähän astut jonkun vaki nikin varpaille,niin jo lennät taivaan tuuliin.Eikä kyse ole rivouksista eikä halventamisesta
- ovat
ihme ja kumma kirjoitti:
Pistäydyimpä taas ohimennessä .Otan vaan lasin tuoremehua.Täällä kun saa itkeä,nauraa,iloita ja surra,mutta ei nyt itketä eikä naurata kun vaan ihmetyttää.Olen vasta vähän aikaa ollut mukana näissä geimeissä,niin en millään ymmärrä noita poistoja.Jos vain vähän astut jonkun vaki nikin varpaille,niin jo lennät taivaan tuuliin.Eikä kyse ole rivouksista eikä halventamisesta
selvät. Ne on luettavissa.Käy ne lävitse niin tiedät mistä voit keskustella. Palstat ovat siisteytyneet huomattavasti vuoden parin aikana. Nyt tosin jotkin yrittävät tehdä tästäkin palstasta satuosastoa. Meillä on Kahvipirtti johon voi vallan mainiosti mennä vituaali kahville ja toimiva murreketju. Tarvitsemme yhden palstan vanhuksille asialliseen mielipide vaihtoon.
Piste. - OliviaKoo
ovat kirjoitti:
selvät. Ne on luettavissa.Käy ne lävitse niin tiedät mistä voit keskustella. Palstat ovat siisteytyneet huomattavasti vuoden parin aikana. Nyt tosin jotkin yrittävät tehdä tästäkin palstasta satuosastoa. Meillä on Kahvipirtti johon voi vallan mainiosti mennä vituaali kahville ja toimiva murreketju. Tarvitsemme yhden palstan vanhuksille asialliseen mielipide vaihtoon.
Piste."Meillä on toimiva Kahvipirtti..." Miksi et sinä Kahvipirtin osakas mene sinne pirttiin, vaan tulet tänne kertaamaan sääntöjä?
Puhukaa palstallanne sitä "asiaa" ja nauttikaa kahvia ja puhukaa murteella, me emme häiritse teitä, älä sinäkään tule meitä häiritsemään.
Kun pysymme "omilla" palstoillamme, ei tule ristiriitoja. - Ihme ja kumma
OliviaKoo kirjoitti:
"Meillä on toimiva Kahvipirtti..." Miksi et sinä Kahvipirtin osakas mene sinne pirttiin, vaan tulet tänne kertaamaan sääntöjä?
Puhukaa palstallanne sitä "asiaa" ja nauttikaa kahvia ja puhukaa murteella, me emme häiritse teitä, älä sinäkään tule meitä häiritsemään.
Kun pysymme "omilla" palstoillamme, ei tule ristiriitoja.Kysyn Sinulta kohteliaasti OliviaKoo tarkoititko minua?
- tässä sitten
OliviaKoo kirjoitti:
"Meillä on toimiva Kahvipirtti..." Miksi et sinä Kahvipirtin osakas mene sinne pirttiin, vaan tulet tänne kertaamaan sääntöjä?
Kun pysymme "omilla" palstoillamme, ei tule ristiriitoja.Tosiaankin jonkinlaisesta palstan valtauksesta kysymys? Ymmärtäisin asian jos vielä maltaisitte pysytellä yhdessä ketjussa. Mutta ei ! Täytetään saduilla koko palsta. Niin ei todellakaan ole tarkoitus. Tapauksenne hipoo jo viestitoiminnan häirinttää.
- tänne
tässä sitten kirjoitti:
Tosiaankin jonkinlaisesta palstan valtauksesta kysymys? Ymmärtäisin asian jos vielä maltaisitte pysytellä yhdessä ketjussa. Mutta ei ! Täytetään saduilla koko palsta. Niin ei todellakaan ole tarkoitus. Tapauksenne hipoo jo viestitoiminnan häirinttää.
ketjuja - alhaalta putoaa sitä myöten pois kun uusia tulee.
Selitäppäs miten se valtaus tapahtuu!
Laita itsellesi uusi aloitus ja sillä selvä.
Ja miten niin häiritään? - OliviaKoo
Ihme ja kumma kirjoitti:
Kysyn Sinulta kohteliaasti OliviaKoo tarkoititko minua?
Viesti ei ollut sinulle, huomaat kyllä, kun tarkemmin katsot. Viesti oli sille, joka vastasi sinulle.
Uudelle palstahäirikölle. - OliviaKoo
Sinä kun olet myös näitä puutarhaihmisiä, niin onko teillä päin jänikset syöneet tulppaanin ja/tai krookusten varsia?
Meillä, keskellä kaupunkia loikkii yksi tai useampi city-jänis ja järsii puutarhoissa kevään ensimmäisiä merkkejä.
Naapuri kertoi, että jossain heidän pihansa perällä oli jänis tehnyt viisi poikasta ja varis oli ehtinyt tappaa niistä kaksi ennenkuin hän huomasi. Kertoi keränneensä kolme vielä elävää poikasta helmaansa ja vieneensä ne jonnekin kauemmas pusikkoon. Emojänis oli koko ajan seurannut perässä. Perhe oli päässyt turvaan. - Surusilmä
mutta vain joillekin. Ei tänne kaikki mahdu kuitenkaan.
- Netti-Ilona
tässä sitten kirjoitti:
Tosiaankin jonkinlaisesta palstan valtauksesta kysymys? Ymmärtäisin asian jos vielä maltaisitte pysytellä yhdessä ketjussa. Mutta ei ! Täytetään saduilla koko palsta. Niin ei todellakaan ole tarkoitus. Tapauksenne hipoo jo viestitoiminnan häirinttää.
huumorintajuttomia ihmisiä, poistakaa kiristävä panta otsalta ja nauttikaa elämästä. Vai häirinttää :)
- Anna*
OliviaKoo kirjoitti:
Sinä kun olet myös näitä puutarhaihmisiä, niin onko teillä päin jänikset syöneet tulppaanin ja/tai krookusten varsia?
Meillä, keskellä kaupunkia loikkii yksi tai useampi city-jänis ja järsii puutarhoissa kevään ensimmäisiä merkkejä.
Naapuri kertoi, että jossain heidän pihansa perällä oli jänis tehnyt viisi poikasta ja varis oli ehtinyt tappaa niistä kaksi ennenkuin hän huomasi. Kertoi keränneensä kolme vielä elävää poikasta helmaansa ja vieneensä ne jonnekin kauemmas pusikkoon. Emojänis oli koko ajan seurannut perässä. Perhe oli päässyt turvaan.Kerroitpa hellyttävän jutun naapurisi jäniksistä. Luonto on toisilla tosi lähellä. Minä toivon vain, ettei tähän kerrostalon pihaan pulut pesiytyisi, en oikein tykkää niistä. Oravat ja pikkulinnut ovat tervetulleita, varikset ja harakat eivät kysy edes lupaa. Jäniksiä käy öisin ainakin talviaikaan, koska jälkiä näkyy rinteessä.
- Ihme ja kumma
OliviaKoo kirjoitti:
Viesti ei ollut sinulle, huomaat kyllä, kun tarkemmin katsot. Viesti oli sille, joka vastasi sinulle.
Uudelle palstahäirikölle.Kiitos OliviaKoo.Näin aloittelijalle on tämä kaikki uutta.Mutta kun olen yksinäinen ihminen ja vasta hankittu tietokone niin on tänne mukava kirjoitella.Täältä baarista löytää aina mukavaa juttuseuraa.Kiva on seurailla näitä ketjuja,joskus käy keskustelu niin kiivaana,että kipunat sinkoilee.Olen katsellut noita paikkakunta ketjuja ja niissä kyllä käytetään sellasta kieltä,että ihan hävettää.Kiitos vaan seurasta,nyt poistun tulen sitten taas limsalle,kun siltä tuntuu.
- Anna*
Surusilmä kirjoitti:
mutta vain joillekin. Ei tänne kaikki mahdu kuitenkaan.
Kyllä tänne mahtuu. Toiset tulee ja toiset menee, eikö se ole niin elävässäkin elämässä.
- OliviaKoo
Anna* kirjoitti:
Kerroitpa hellyttävän jutun naapurisi jäniksistä. Luonto on toisilla tosi lähellä. Minä toivon vain, ettei tähän kerrostalon pihaan pulut pesiytyisi, en oikein tykkää niistä. Oravat ja pikkulinnut ovat tervetulleita, varikset ja harakat eivät kysy edes lupaa. Jäniksiä käy öisin ainakin talviaikaan, koska jälkiä näkyy rinteessä.
Tämä asia tapahtui ihan keskikaupungilla, asun keskustassa ja naapurin rouva kertoi, että tämä jänis-juttu tapahtui heidän pihallaan, siis viereisen kerrostalon pihalla.
Sehän tässä niin ihmeellistä onkin. - Surusilmä
Anna* kirjoitti:
Kyllä tänne mahtuu. Toiset tulee ja toiset menee, eikö se ole niin elävässäkin elämässä.
mutta kun joutuu tulemaan ja menemään ihan yksin. Ei väliä sillä mitä sanoo tai tekee, kukaan ei kuitenkaan välitä. Ei edes virtuaalisesti. Jokainen kaipaa joskus hieman huomiota. Saada pienen hetken loistaa.
- katriina64
OliviaKoo kirjoitti:
Naapuri kertoi, että jossain heidän pihansa perällä oli jänis tehnyt viisi poikasta ja varis oli ehtinyt tappaa niistä kaksi ennenkuin hän huomasi. Kertoi keränneensä kolme vielä elävää poikasta helmaansa ja vieneensä ne jonnekin kauemmas pusikkoon. Emojänis oli koko ajan seurannut perässä. Perhe oli päässyt turvaan.Meillä kun tuo nelijalkainen, karvainen perheenjäsenemme käyskentelee pihapiirissä, niin jänikset jotenkin karttavat puutarhaamme. Aikaisemmin kun ei ollut koiraa, niin omenapuun alaoksat oli syöty aina siltä korkeudelta asti, mihin pupu ylti kahdella jalallaan seisten.
Sillloin laitettiin katsikaverkkoa omenapuiden ympärille, alimpien oksien leveydelle saakka.
Myyrätkään eivät ole tänä talvena kyntäneet nurmikkoa, niinkuin edellis vuosina. Yksi ainut pieni keko on takapihalla.
Nyt se siis meillä viherpeukaloilla taas alkaa, -piha ja puutarhakausi!
On ihanaa nähdä maasta nousevan kaikkea "jännää", sillä unohdan usein, mitä edellis syksynä istutin, varsinkin kukkasipuleissa.
- Wivi
unilääkkeistä eroon. Kertokaa, miten se tapahtuu 12 vuoden yhtäjaksoisen käytön jälkeen.
- OliviaKoo
Oletpa vaikean asian edessä. Arvelen, että nyt sinun olisi viisainta keskustella lääkärisi kanssa, hän voi varmaan parhaiten neuvoa sinua.
Helppoa se ei uskoakseni tule olemaan, riippuvuus on jo niin vahva.
Mutta oikealla tiellä olet ja toivon, että onnistut tavoitteessasi. - Surusilmä
taitaa olla, jos olet syönyt nukahtamislääkkeitä. En väitä että se on helppoa, mutta luulisin että on helpompaa. Söin niitä noin 5 vuotta ja eroon pääseminen vei puoli vuotta, monta itkua ja unetonta yötä, mutta se onnistui.
- ole kokemusta
Surusilmä kirjoitti:
taitaa olla, jos olet syönyt nukahtamislääkkeitä. En väitä että se on helppoa, mutta luulisin että on helpompaa. Söin niitä noin 5 vuotta ja eroon pääseminen vei puoli vuotta, monta itkua ja unetonta yötä, mutta se onnistui.
Luulisin sen olevan yhtä vaikeata kuin tupakasta eroon pääseminen.
Erittäin koville sekin otti. Jouduin perehtymään mm teosofiaan. Opin ymmärtämään kehoni olevan temppelin jota minun ei ollut lupa saastuttaa. Sen kanssa on selvittävä elämän läpi. Ei lääkäreiden saarnoista apua ollut.
- Mummu-65v.
Tämä Pystybaari näkyy pian muuttavan kakkossivulle, joten pidä huoli sen jatkuvuudesta, ettei kukaan "varasta" ideaasi.
Täällä on ollut kiva poiketa, joten toivottavasti jatkat baarin pitoa.- OliviaKoo ek
ja tietysti muutkin, niin mikä ettei, jatketaan vaan.
Minusta on ihan mukava tällainen yleisketju, eihän aina voi eikä tarvitsekaan yhtä ajatusta varten avata uutta ketjua.
Olisko joku muu nimi ketjupaikalle parempi vai onko tämä hyvä? Ajattelin, että jos tuo "baari" karkoittaa jokun kirjoittajan.
Mukavaa päivää kaikille, lähdenpä tästä talkooharavointihommiin.
Ihanaa, auringon paistetta, raitista ilmaa ja mukavaa seuraa talkoissa.
Voiko parempaa enää pyytää? Onko edes mitään
parempaa tähän aikaan kevättä? - Kingkale ek
OliviaKoo ek kirjoitti:
Minusta on ihan mukava tällainen yleisketju, eihän aina voi eikä tarvitsekaan yhtä ajatusta varten avata uutta ketjua.
Olisko joku muu nimi ketjupaikalle parempi vai onko tämä hyvä? Ajattelin, että jos tuo "baari" karkoittaa jokun kirjoittajan.
parempaa tähän aikaan kevättä?harvaointitalkoissa. Toivottelee Kingi.
- Joopa joo
OliviaKoo ek kirjoitti:
parempaa tähän aikaan kevättä?laittaa nimeksi hienosti Taverna,vaika Juttu Taverna olis vähän niinkuin kansainvälistä meininkiä,kun kerta ollaan EU:sa.Voidaanhan järjestää nimikilpailu.Ensimmäinen palkinto iloa,valoa ja suvaitsevaisuutta.
- Pelle1Peloton
OliviaKoo ek kirjoitti:
parempaa tähän aikaan kevättä?Kyllä minusta "Pystybaari" on ihan hyvä nimi. Älä sitä miksikään muuta.
On se kansainvälinenkin. Suomessa tosin melko nuori vielä.
Se oli jotain 1960-lukua, kun silloisessa kotikaupungissani Jyväskylässä ensimäinen avattiin erään hotellin aulaan. Oli suuri ihme. Sai heti kansansuosion ja lempinimen "Parkin Penan pikalataamo". Sattuuko joku muistamaan?
Kannatan nykyistä nimeä, ehdottomasti! - marjapensas
OliviaKoo ek kirjoitti:
parempaa tähän aikaan kevättä?Kuten mummu 65v sanoi,
Jatka baarin pitoa seuraavalla sivulla.
Olis kuitenkin yksi pieni toivomus, voisitko mitenkään järjestää ulkopuolelle muutama pöytä?
Nyt kun kesäkin on tulossa, mikä ihana tunne aamulenkin jälkeen, tulla nauttimaan kupponen kahvia,
auringon paisteessa ja turisemaan tuttavien kanssa? - OliviaKoo
marjapensas kirjoitti:
Kuten mummu 65v sanoi,
Jatka baarin pitoa seuraavalla sivulla.
Olis kuitenkin yksi pieni toivomus, voisitko mitenkään järjestää ulkopuolelle muutama pöytä?
Nyt kun kesäkin on tulossa, mikä ihana tunne aamulenkin jälkeen, tulla nauttimaan kupponen kahvia,
auringon paisteessa ja turisemaan tuttavien kanssa?Tottahan terassi täytyy järjestää, kun ilmatkin ovat näin suotuisat.
Mutta aitaus tulee ympärille, että tiedämme, mikä niistä monista terasseista on nimenomaan Pystybaarin terassi.
Ja ilmapiirisuositus(vaatimus) on jo terassin portilla, vai mitä?
Eiköhän oteta toiset? - marjapensas
OliviaKoo kirjoitti:
Tottahan terassi täytyy järjestää, kun ilmatkin ovat näin suotuisat.
Mutta aitaus tulee ympärille, että tiedämme, mikä niistä monista terasseista on nimenomaan Pystybaarin terassi.
Ja ilmapiirisuositus(vaatimus) on jo terassin portilla, vai mitä?
Eiköhän oteta toiset?Otetaan vaan, Skål meilläpäin, eihän haittaa tämä "murre"?
- sukunimi L-kirjaimella?
Pelle1Peloton kirjoitti:
Kyllä minusta "Pystybaari" on ihan hyvä nimi. Älä sitä miksikään muuta.
On se kansainvälinenkin. Suomessa tosin melko nuori vielä.
Se oli jotain 1960-lukua, kun silloisessa kotikaupungissani Jyväskylässä ensimäinen avattiin erään hotellin aulaan. Oli suuri ihme. Sai heti kansansuosion ja lempinimen "Parkin Penan pikalataamo". Sattuuko joku muistamaan?
Kannatan nykyistä nimeä, ehdottomasti!Vaikka no, hänhän on jo 'past away',
silti murehdin, sillä hän oli kuin veli.
- Kingkale
oluen ja ehkä toisenkin. Ihana lauantai-ilta, ei kiire minnekään ja aurinko vielä paistaa...
- marjapensas
piit`kän ja huur`teisen, kiitos?
- Kingkale
Marjapensas, tulin perässäsi kun kutsu kävi.
Raskas on päivä ollut, ainakin fyysisesti.
Otin jo aikaisemmin pari huurteista, mutta vielä yksi maistuu rehkimisen jälkeen. - marjapensas
Kingkale kirjoitti:
Marjapensas, tulin perässäsi kun kutsu kävi.
Raskas on päivä ollut, ainakin fyysisesti.
Otin jo aikaisemmin pari huurteista, mutta vielä yksi maistuu rehkimisen jälkeen.ihmettele, minun hermot olis mennyt jo.
Kippis.
- OliviaKoo
Valkoviiniä lasillinen, kiitos. Haravointiurakka suoritettu loppuun, siinä sivussa vähän risusavottaa ja täällä heti toisenlainen savotta.
Tulkaa, ystävät ottamaan jotain hermoja rauhoittavaa.
Minun pinnani paloi, mutta lupaan yrittää jatkossa hillitä itseni paremmin.- Mummu-65v.
Jopas on lauantai-ilta saanut hiukan väkeä liikkeelle. Nyt on niin kaunis ilta, että täytyi lähteä liikenteeseen.
Minä en tykkää oluesta enkä viinistä, mutta yksi siideri kelpaisi - kiitos.
En ihmettele, vaikka sinun OliviaKoo pinna paloi, on täällä sen kaltaista touhua.
Aikansa kutakin, eikö se tästä joskus rauhoitu! - Kingkale ek
Mummu-65v. kirjoitti:
Jopas on lauantai-ilta saanut hiukan väkeä liikkeelle. Nyt on niin kaunis ilta, että täytyi lähteä liikenteeseen.
En ihmettele, vaikka sinun OliviaKoo pinna paloi, on täällä sen kaltaista touhua.
Aikansa kutakin, eikö se tästä joskus rauhoitu!ole pinna palanut, lähinnä nauran tälle töppöselle, joka kirjoittaa ja jauhaa samaa asiaa. Varmaan avohoidossa oleva, mutta ei välitetä hänestä.
Lotossa ei ollut kuin 3 oikein, joten lohtupilsnerin vielä otan. Kippis ja kulaus. - OliviaKoo
Mummu-65v. kirjoitti:
Aikansa kutakin, eikö se tästä joskus rauhoitu!Kaunis oli päivä, mutta ei niin kaunis ilta, kun koneen avasin. hemmetti, kun pitää välillä tulistua. Minä en ymmärrä aina kaikkea ja kaikkia.
Olkoon. Tulin suihkusta ja nyt on rento olo.
Taidan ottaa kanssasi sen siiderin, semmoisen kuivan. Otatko toisen vai joko sinulle riittää?
Eihän me vanhat...ups! Siis, emmehän me varhaisvanhat kovin paljon tarvitse...vai? - Kingkale ek
OliviaKoo kirjoitti:
Kaunis oli päivä, mutta ei niin kaunis ilta, kun koneen avasin. hemmetti, kun pitää välillä tulistua. Minä en ymmärrä aina kaikkea ja kaikkia.
Olkoon. Tulin suihkusta ja nyt on rento olo.
Taidan ottaa kanssasi sen siiderin, semmoisen kuivan. Otatko toisen vai joko sinulle riittää?
Eihän me vanhat...ups! Siis, emmehän me varhaisvanhat kovin paljon tarvitse...vai?Huomasin että tulistuit, mutta ei se mitään.
Uskotko, että minä en ole tulistunut, en vähääkään. Minua niin NAURATTAA tämä touhu, että voi hyvä luoja. Olemme puolisoni kanssa nauraneet koko illan tätä kädenvääntöä, hauskaa hupia, paremmasta ei väliä. - OliviaKoo
Kingkale ek kirjoitti:
Huomasin että tulistuit, mutta ei se mitään.
Uskotko, että minä en ole tulistunut, en vähääkään. Minua niin NAURATTAA tämä touhu, että voi hyvä luoja. Olemme puolisoni kanssa nauraneet koko illan tätä kädenvääntöä, hauskaa hupia, paremmasta ei väliä.Minä olen kai sitten tosikko, kun en tuommoista huumoria ymmärrä. Mikä hitto siinä naurattaa, kun joku solvaa muina töinään?
Tai sitten minä vain en halua sairaalle nauraa.
Suuttua kyllä haluan.
Prkl....jne sata kertaa. - Kingkale ek
Kingkale ek kirjoitti:
Huomasin että tulistuit, mutta ei se mitään.
Uskotko, että minä en ole tulistunut, en vähääkään. Minua niin NAURATTAA tämä touhu, että voi hyvä luoja. Olemme puolisoni kanssa nauraneet koko illan tätä kädenvääntöä, hauskaa hupia, paremmasta ei väliä.testi vaan oletteko
- Kingkale ek
OliviaKoo kirjoitti:
Minä olen kai sitten tosikko, kun en tuommoista huumoria ymmärrä. Mikä hitto siinä naurattaa, kun joku solvaa muina töinään?
Tai sitten minä vain en halua sairaalle nauraa.
Suuttua kyllä haluan.
Prkl....jne sata kertaa.virtuaalista. Eihän täällä olla todellisia ihmisiä vaikka ollaankin.
Minua ei kukaan oikeasti tunne, kukaan ei tiedä kuka olen, missä olen, kenen kanssa....ei mitään. Kaikki on olettamusta, jos joku luulee tietävänsä jotain.
Siksi on niin helppo nauraa, ei mitään syytä suuttua.
Hyvää yötä kaikille, nukkukaa rauhallisesti - Kingkale ek
Kingkale ek kirjoitti:
testi vaan oletteko
minun kirjoitukseni! Ja tästä lähtien kirjoitan vain rekattuna, ettei kukaan voi pilailla kustannuksellani.
- millicentti
Tämmöinen keidas keskellä erämaata.
Toisikohan kyyppari yhden oluen vai onko täällä itsepalvelu?
Lenkin jälkeen janottaa. - Mummu-65v.
Meinasin vielä poiketa yömyssylle, mutta näyttää niin hiljaiselta, että taidan hiippailla kotia kohti ja nukkumaan.
Hyvää yötä! Nukkukaa hyvin!- OliviaKoo
Joko nukuttaa? Kahvi kuumana ja tyttö nuorena, niinkö se oli, vai ilta nuorena ja siideri kylmänä?
Ota nyt näistä nykyajan kotkotuksista selvää;)
- OliviaKoo ek
Olitpa viimein paikalla, kun sinua tarvittin.
Harvoin taidat saada kiitoksia, mutta nyt saat.
Ole hyvä.- lASKURI.
Uusia viesteja kirjautnut tänään 114 todellisuudessa tarkastuksessa ainoastaan 25
- tarkkuutta
lASKURI. kirjoitti:
Uusia viesteja kirjautnut tänään 114 todellisuudessa tarkastuksessa ainoastaan 25
se on koko ketjun viestien määrä!
- myös havainnut
lASKURI. kirjoitti:
laskuri näyttää kyllä oikean uusien viestien määrän, mutta kun niitä poistetaan, laskurissa eivät poistot näy.
Ei ole siis ajan tasalla laskuri. - tuolla
myös havainnut kirjoitti:
laskuri näyttää kyllä oikean uusien viestien määrän, mutta kun niitä poistetaan, laskurissa eivät poistot näy.
Ei ole siis ajan tasalla laskuri.mistä tullaan palstalle näytetään tämän päivän viestien määrä ja aloituksen kohdalla aina ketjun kaikkien viestien määrä - tuliko vaikeasti selitettyä.
- Kingkale
saastaa ei lähtenyt tarpeeksi pois, joten ojensin auttavan käteni.
- OliviaKoo
Kyllä huomaa, nyt viimeistään, että kevät on tullut.Koiranpaskat koristavat lumen alta nousevaa nurmikkoa ja metelöivöt mölykuorot vetävät serenaadejaan ihmisten parvekkeiden alla aamuyöstä.
Jos en olisi ollut niin unenpöpperössä, kun tuo mieskuoro "huutajat" piti konserttiaan, olisi Lidlin tomaattipussi saanut uuden kodin, yksi kerrallaan olisin niitä aamupalaksi tarjoillut, tarkasti tähdäten. - Wivi
aloittaa heti uusi ketju kun tämä häviää toiselle sivulle.
Tänne on aina hyvä pienellä tekosyyllä tulla oluelle tai siiderille.- katriina64
Olen haravoinut pihaa ja nauttinut auringonpaisteisesta sunnuntaista.
Sitten muistin mukavan, rennon pystybaarin, mihin voi mennä vaikka pikkuisen risoissa farkuissa ottamaan kuivan valkkarin, tai siiderin. Niinpä tulin, ja kiva on tavata tuttuja, sekä tuntemattomiakin "baarilaisia".
- Mummu-65v.
Pyöräreissu tuli tehtyä ja totesin olevani ihan rapakunnossa, miten mahtaisi saada kuntoa kohotettua. Tuskin ainakaan sillä, että heti tulee siiderille!
Pelkäsin jo, että koko baari on siirtynyt nurkan taakse, mutta olihan se vielä täällä.
Missä mahtavat viipyä nämä formulan katsojat -
kai sille kolmossijallekin vähän kuohuvaa ottavat! Kyllä sen verran kiinnostaa, että tulokset katsoin, vaikken kisaa viitsi katsoa.
Kiitos ja hei! - KristaTee
pelkkää limua? Saahan? Nämä muut juomat eivät koskaan ole olleet kovin mieluisia.
Istuisin mielelläni hetken vaikkapa vain kuuntelemassa, tuossa näyttäisi olevan hyvä nurkkaus. Pitäisi päästä hieman hengähtämään pihasiivouksen päälle. Melkein on piha valmis.
Meilläpäin ei onneksi ole "mölyapinoita". Ainoat mölyäjät ovat kurjet, jotka selvittävät välejään vähän matkan päässä. Mutta niitähän mielellään kuuntelee.- marjapensas evk
nurkkaukseen sopii, tulisin mielelläni juomaan kupposen teetä?
Möly apinoita riittää meilläkin, kurjet ja kalalokit, no sehän kuuluu kevääseen.
Kai emäntä on järjestelemässä huomista kesäkauden avajaista?
Toivotaan ainakin, että saadaan jutustella jatkossakin, näissä merkeissä.
- Mummu-65v.
olla pian jäähyväisten aika tälle paikalle. Onneksi emäntäkin tuolla jossain oli liikkeellä, että huolehtii uudesta paikasta.
Kiitosta vaan, hauskaa ja joskus vähemmänkin hauskaa täällä on ollut.
En nyt ota mitään, ettei tule tavaksi tai jos KristaTeen seurana ne limssat ottaisin.- Anna*
Mummu-65, minäkin tulin juuri pyöräreissulta ja huokasit juuri ne tunteet kuin minä olin aikonut sanoa. Mutta kunhan tässä kuukausia taas poljetaan, niin eiköhän jalat ala pelata ja hengitys toimia.
Ottaisin pienen oluen ja tekee kauheasti mieli ruisleipää. - Pelle1Peloton
Nythän ne vasta juhlat alkaa, kun ollaan sopivasti syrjässä, niin ei tule häiriköitä huutelemaan.
- PellePeloton
Pelle1Peloton kirjoitti:
Nythän ne vasta juhlat alkaa, kun ollaan sopivasti syrjässä, niin ei tule häiriköitä huutelemaan.
Täytyypä tätä kakkos-sivun "pystyä" sitten yksin pitää pystyssä, kun ei muita näy.
Tämä viesti siksi, että tuo "uusi"-mylpyrä säilyis näkyvissä aivan kuin liikekyltti syrjäisellä kadulla baarin oven yläpuolella. Saattaahan joku yksinäinen kulkija pistäytyä. - KristaTee
PellePeloton kirjoitti:
Täytyypä tätä kakkos-sivun "pystyä" sitten yksin pitää pystyssä, kun ei muita näy.
Tämä viesti siksi, että tuo "uusi"-mylpyrä säilyis näkyvissä aivan kuin liikekyltti syrjäisellä kadulla baarin oven yläpuolella. Saattaahan joku yksinäinen kulkija pistäytyä.tästä ja päätin vilkaista. Ei ketään, aivan tyhjillään. Pellekin oli jo ehtinyt matkoihinsa. Jätin limupullon tuohon tiskille, jos vaikka joku janoinen piipahtaisi. Sopii juoda, se on juuri sinulle.
- OliviaKoo.
PellePeloton kirjoitti:
Tämä viesti siksi, että tuo "uusi"-mylpyrä säilyis näkyvissä aivan kuin liikekyltti syrjäisellä kadulla baarin oven yläpuolella. Saattaahan joku yksinäinen kulkija pistäytyä.Täällähän meidän on vaikka hyvä vähän muhinoida, kulman takana, muilta piilossa.
Kerro minulle salaisuus, kun muita ei ole kuulemassa, minäkin kerron sitten sinulle.
Eikä mitään puutarhaan tai siivoukseen liittyvää. - Pelle1Peloton
OliviaKoo. kirjoitti:
Täällähän meidän on vaikka hyvä vähän muhinoida, kulman takana, muilta piilossa.
Kerro minulle salaisuus, kun muita ei ole kuulemassa, minäkin kerron sitten sinulle.
Eikä mitään puutarhaan tai siivoukseen liittyvää.Se on sil' tapaa, että kyllä "SE" vielä mielessä on, eikä SE ole mikään pölyrätti eikä pelargonia.
Kunhan vain muistais mimmonen se on ja mitä sillä tehdään. Mutta eiköhän se vielä selviä, kun vähän kuiskutellaan.
Ja kiitos myös Sinulle Krista limpsasta. Lämmennyttä oli ja vähän väljähtynyttä, mutta hyvältä maistui kun vähän terästin.
Kerro nyt Olivia, Sinäkin, mutta ei niitä pullajuttuja. - KristaTee
Pelle1Peloton kirjoitti:
Se on sil' tapaa, että kyllä "SE" vielä mielessä on, eikä SE ole mikään pölyrätti eikä pelargonia.
Kunhan vain muistais mimmonen se on ja mitä sillä tehdään. Mutta eiköhän se vielä selviä, kun vähän kuiskutellaan.
Ja kiitos myös Sinulle Krista limpsasta. Lämmennyttä oli ja vähän väljähtynyttä, mutta hyvältä maistui kun vähän terästin.
Kerro nyt Olivia, Sinäkin, mutta ei niitä pullajuttuja.kelpasi. Katselin jo eilen, että joku oli käynyt, mutta en oikein tiennyt ketkä. Nikit olivat hieman outoja. Vaan pääasia on, että limu ei mennyt hukkaan. Lupaan etten hiisku kenellekään käynnistänne.
- Mummu-65v.
KristaTee kirjoitti:
kelpasi. Katselin jo eilen, että joku oli käynyt, mutta en oikein tiennyt ketkä. Nikit olivat hieman outoja. Vaan pääasia on, että limu ei mennyt hukkaan. Lupaan etten hiisku kenellekään käynnistänne.
Ilmankos tuolla ykkössivulla on niin hiljaista, kun täällä vaan nurkan takana....Ties mitä....
Aina voi täälläkin tulla yllätetyksi, joten olkaapa ihmisiksi! Eikös "vanhat mummut" ole joka paikassa nokka pitkänä kurkkimassa?
Jaa että limua vaan - uskokoon ken haluaa.
Ulkona on muuten niin pahuksen kylmä tuuli, että oli hyvä syy tulla "tuppaan", mutta siinäpä niitä lämpimiä ilmoja ihmeteltiin. - OliviaKoo
Pelle1Peloton kirjoitti:
Se on sil' tapaa, että kyllä "SE" vielä mielessä on, eikä SE ole mikään pölyrätti eikä pelargonia.
Kerro nyt Olivia, Sinäkin, mutta ei niitä pullajuttuja.kun on noita salaisuuksia niin paljon eikä aina voi kuitenkaan luottaa siihen, ettei joku kuitenkin lipsauta niitä eteenpäin.
En ole aito blondi, vaan autan luontoa.
Nyt se on sanottu! Mutta jos yhdellekään sielulle kerrot, on kaveruus katkolla. Lupaatko olla kertomatta? - Pelle1Peloton
OliviaKoo kirjoitti:
kun on noita salaisuuksia niin paljon eikä aina voi kuitenkaan luottaa siihen, ettei joku kuitenkin lipsauta niitä eteenpäin.
En ole aito blondi, vaan autan luontoa.
Nyt se on sanottu! Mutta jos yhdellekään sielulle kerrot, on kaveruus katkolla. Lupaatko olla kertomatta?...kautta kiven ja kannon, etten koskaan kerro kenellekkään että "OLIVIA EI OLEKKAAN OIKEESTI PLONDI"
Ja tule vain sinäkin Mummu 64v pitkine nokkines tänne, niin vaikka vähän halittas lämpimiksemme! - OliviaKoo
Pelle1Peloton kirjoitti:
...kautta kiven ja kannon, etten koskaan kerro kenellekkään että "OLIVIA EI OLEKKAAN OIKEESTI PLONDI"
Ja tule vain sinäkin Mummu 64v pitkine nokkines tänne, niin vaikka vähän halittas lämpimiksemme!kun tietää voivansa luottaa. Sitä on nykyisin niin harvassa sellaisia, jotka osaavat pitää salaisuuden.
Minä annan sinulle, Pelle,....hm, arvoa. - Pelle1Peloton
OliviaKoo kirjoitti:
kun tietää voivansa luottaa. Sitä on nykyisin niin harvassa sellaisia, jotka osaavat pitää salaisuuden.
Minä annan sinulle, Pelle,....hm, arvoa.Arvoako vain...annat, Olivia? No, mutta hyvä niin; saatuahan se on se arvokin.
Silti salaisuutesi pysyy, kuin myös se, mitä et antanut. ;) - KristaTee
Mummu-65v. kirjoitti:
Ilmankos tuolla ykkössivulla on niin hiljaista, kun täällä vaan nurkan takana....Ties mitä....
Aina voi täälläkin tulla yllätetyksi, joten olkaapa ihmisiksi! Eikös "vanhat mummut" ole joka paikassa nokka pitkänä kurkkimassa?
Jaa että limua vaan - uskokoon ken haluaa.
Ulkona on muuten niin pahuksen kylmä tuuli, että oli hyvä syy tulla "tuppaan", mutta siinäpä niitä lämpimiä ilmoja ihmeteltiin.limua oli!
Kylmä on tänäänkin ja sumuakin vielä. Viivyn hetken ja lähden sitten kotia kohti. Hiljaista täällä on, tiedä sitten mitä nurkan takana .. Olen hienotunteinen, enkä mene kurkkaamaan.
että Pellekin nuorensi mua vuodella (vaan) päätin rekisteröityä ja tulin ilmoittamaan sen tänne nurkan taakse ensiksi.
Katson miltä se näyttää - kehdanneeko sitä käyttää. Vallan alkoi runoa pukkaamaan, vaikken vielä ole mitään ottanut.
Helpompaa oli tulla palstoille, kun ei tarvinnut mitään kirjautumisia, mutta kai se siitä...
Jos sitten saunan päälle siiderin vielä ottaisi, eikä muuta tällä kertaa!Galleriaan ei kannata mennä kurkkimaan - se on tyhjää täynnä.
Ei sitä nyt kaikkea yhdellä kertaa!- OliviaKoo
Tellastiina kirjoitti:
Galleriaan ei kannata mennä kurkkimaan - se on tyhjää täynnä.
Ei sitä nyt kaikkea yhdellä kertaa!Mummu-65v? Taidat olla. Mukavaa, että olet rekisteröitynyt, vaikka eihän sillä niin suurta väliä ole, kun aina samalla nikillä kuitenkin kirjoittaa.
Mukavaa kuitenkin. Ja kivaa. OliviaKoo kirjoitti:
Mummu-65v? Taidat olla. Mukavaa, että olet rekisteröitynyt, vaikka eihän sillä niin suurta väliä ole, kun aina samalla nikillä kuitenkin kirjoittaa.
Mukavaa kuitenkin. Ja kivaa.Näin pääsi käymään - alkoi kyllästyttämään toi kuusviis ja sitten kun täällä oikein mokaa, niin eikös sitten saa poistettua oman viestinsä ja kaiketi kaikki jälkeenkin tulleet.
- Pelle1Peloton
Vuosiko siihen vaan tuli sitä ikävähennystä? Yleensä pruukkaan kohteliaisuusvalehdella ainakin kuus vuotta. Kyllä nyt hävettää!
Mutta et ainakaan yhtään viisysin näköien ole. Jos ei tietäis, niin viisvitoseks luulis!
Ja mistäs keksitkin niin kauniin nimimerkinkin?
Äläkä sitä poisto-oikeuttas kovin ahkerasti ala käyttää. Sitä varten täällä on ihan toiset henkilöt. - OliviaKoo
Pelle1Peloton kirjoitti:
Vuosiko siihen vaan tuli sitä ikävähennystä? Yleensä pruukkaan kohteliaisuusvalehdella ainakin kuus vuotta. Kyllä nyt hävettää!
Mutta et ainakaan yhtään viisysin näköien ole. Jos ei tietäis, niin viisvitoseks luulis!
Ja mistäs keksitkin niin kauniin nimimerkinkin?
Äläkä sitä poisto-oikeuttas kovin ahkerasti ala käyttää. Sitä varten täällä on ihan toiset henkilöt.Oikein kunnon flirtti meneillään. Se onkin vaikea taitolaji.
Kunnon flirtti piristää päivää ja nostaa terveen punan poskille.
Ihan kuin nuortuisi. Koettu on. - Pelle1Peloton
OliviaKoo kirjoitti:
Oikein kunnon flirtti meneillään. Se onkin vaikea taitolaji.
Kunnon flirtti piristää päivää ja nostaa terveen punan poskille.
Ihan kuin nuortuisi. Koettu on....lämpimikseni. Älä Sinä Olivia siitä välitä.
Ja Sinunko muka nuortua tarttis. Nainen parhaimmillaan! Ei suotta sanota, että 50 täytettyään nainen alkaa olla tavoittelemisen arvoinen. Ja pikkuinen poskipuna sen kun lisää kaunistaa. - Kingkale ek
Pelle1Peloton kirjoitti:
...lämpimikseni. Älä Sinä Olivia siitä välitä.
Ja Sinunko muka nuortua tarttis. Nainen parhaimmillaan! Ei suotta sanota, että 50 täytettyään nainen alkaa olla tavoittelemisen arvoinen. Ja pikkuinen poskipuna sen kun lisää kaunistaa.flirttailee kahden naisen kanssa selkäni takana!
Ota Telamiina, minä pidän Olivian. Kingkale ek kirjoitti:
flirttailee kahden naisen kanssa selkäni takana!
Ota Telamiina, minä pidän Olivian.pahoittanut mieleni!
Kun vihdoinkin laitoin rekatun nikin, niin heti se käännetään joksikin ammukseksi.
Pelle sentään on herrasmies, vaikka en häntäkään niin todesta ota - lämmitti kuitenkin , kun kehui nikkini, sanoipa vielä, että näytän kymmentä vuotta nuoremmaltakin.
Uskaltauduin sen tähden ilmoittautumaan jopa missikisoihin. Olivialle en kuitenkaan pärjää, taitaa olla paras vetäytyä koko kisoista.
Toivottavasta selviän tästä "miinoituksesta" ilman suurempia traumoja.Kingkale ek kirjoitti:
Ota Telamiina, minä pidän Olivian.Tuli vielä mieleeni, että luuleeko kartanon omistaja niin vaan voivansa valikoida kenet kukakin ottaa.
Ei ole ajat enää kuten ennen, kun kartanon herrat piikatyttöjä vokotteli!
Etkö ole sattunut huomaamaan, että nyt on Suomessa akkavalta - mietippä sitä ;D- Pelle1Peloton
Kingkale ek kirjoitti:
Ota Telamiina, minä pidän Olivian.Älä nyt, Kingale hyvä, pikkuflirtistäni pattia ota. Sitävartenhan tänne on tulu; nurkan taakse!
Kävisit Sinäkin useammin ja pitäisit "omistasi" huolta.
Sitäpaitsi, jos niikseen tulee, on tuossa Oliviassa naista kahdellekin, niin on hersyvä ja sulonen että...! - OliviaKoo
Tellastiina kirjoitti:
Tuli vielä mieleeni, että luuleeko kartanon omistaja niin vaan voivansa valikoida kenet kukakin ottaa.
Ei ole ajat enää kuten ennen, kun kartanon herrat piikatyttöjä vokotteli!
Etkö ole sattunut huomaamaan, että nyt on Suomessa akkavalta - mietippä sitä ;DMeillä on niin pitkä yhteinen historia Kingkalen kanssa, että enpä taida päästä hänestä eroon vaikka haluaisinkin. Niin se vaan on.
Harvoin me fyysisesti tapaamme, mutta emotionaalisesti sitäkin useammin.
Enkä minä ole mikään piikatyttö, jota kartanonherra vokottelee, kyllä siinä alunperin kävi ihan toisinpäin.
Meillä sataa vettä, pilvet riippuvat naapuritalon katon reunamilla ja ilma on harmaa kuin vanhan naisen naama.
Hyyyyh! - OliviaKoo
Pelle1Peloton kirjoitti:
Älä nyt, Kingale hyvä, pikkuflirtistäni pattia ota. Sitävartenhan tänne on tulu; nurkan taakse!
Kävisit Sinäkin useammin ja pitäisit "omistasi" huolta.
Sitäpaitsi, jos niikseen tulee, on tuossa Oliviassa naista kahdellekin, niin on hersyvä ja sulonen että...!Että ihan kahdelle! Että ihan suloinen ja hersyvä!
Minä tulostan sinun viestisi ja näytän sen kaikille, joiden mielestä minä olen riidanhaluinen ja nyrpeä koukkunokka.
Nyt minulla on ihan kirjallinen todistus suloisuudestani.
Mutta en silti ota osaa seitenkymppisten missikisoihin, en halua pahoittaa toisten mieltä, enkä halua, että sinä rikastut kustannuksellani ;DDDDDDDDDDDDDD
Meninköhän liian pitkälle...? OliviaKoo kirjoitti:
Meillä on niin pitkä yhteinen historia Kingkalen kanssa, että enpä taida päästä hänestä eroon vaikka haluaisinkin. Niin se vaan on.
Harvoin me fyysisesti tapaamme, mutta emotionaalisesti sitäkin useammin.
Enkä minä ole mikään piikatyttö, jota kartanonherra vokottelee, kyllä siinä alunperin kävi ihan toisinpäin.
Meillä sataa vettä, pilvet riippuvat naapuritalon katon reunamilla ja ilma on harmaa kuin vanhan naisen naama.
Hyyyyh!Pyydän tuhannesti anteeksi, en missään tapauksessa tarkoittanut sinua sillä piikatytöllä, mutta kun kirjoitan mitä sattuu.
Itse olen aikoinani ollut piikatyttökin.
Ja ei kai sinun nyt tarvii sieltä missikisoista pois jäädä - näytetään niille mitä typyköitä täältä lähtee!
Meillä (Satakunnassa) on aamu satanut lunta ja on tosi kurja keli.- Pelle1Peloton
OliviaKoo kirjoitti:
Että ihan kahdelle! Että ihan suloinen ja hersyvä!
Minä tulostan sinun viestisi ja näytän sen kaikille, joiden mielestä minä olen riidanhaluinen ja nyrpeä koukkunokka.
Nyt minulla on ihan kirjallinen todistus suloisuudestani.
Mutta en silti ota osaa seitenkymppisten missikisoihin, en halua pahoittaa toisten mieltä, enkä halua, että sinä rikastut kustannuksellani ;DDDDDDDDDDDDDD
Meninköhän liian pitkälle...?Tai mihin asti sitten menit?
Toisaalta, jos pyllistellä tarttee, on syytä mennäkin jonkin matkaa, ettei ihan rappusille. d;)
Eipä näy paljon muitakaan kisaan ilmoittautuneita olevan. Taitaa mennä tuomarikisaksi. Toisiaan tuomitsevat. - OliviaKoo
Tellastiina kirjoitti:
Pyydän tuhannesti anteeksi, en missään tapauksessa tarkoittanut sinua sillä piikatytöllä, mutta kun kirjoitan mitä sattuu.
Itse olen aikoinani ollut piikatyttökin.
Ja ei kai sinun nyt tarvii sieltä missikisoista pois jäädä - näytetään niille mitä typyköitä täältä lähtee!
Meillä (Satakunnassa) on aamu satanut lunta ja on tosi kurja keli.Kun ei näy ilmeet kirjoitetussa viestissä eikä hymiöitä viitsi tai halua käyttää, niin tämmöistä siitä sitten syntyy.
Yrittää olla vitsikäs, eikä onnistu.
Kaikenlaisia väärinkäsityksiä ja anteeksipyyntöjä.
Lopetetaanko sellainen? Nyt me toistemme tyyliä sen verran tunnemme, että huumorintaju on tullut tutuksi. Vai onko?
Kerron jotain itsestäni, ehkä se auttaa sinua ymmärtämään minun huumoriani vähän paremmin: Lannoitin eilen kukkapenkit. Arvaatko miten?
Puhuin niiden yli naapurin miehen kanssa p***aa.
Oliko rumasti sanottu?
Samalla tavalla minä usein puhun ihan tavallistakin asiaa.
Kättä päälle? OliviaKoo kirjoitti:
Kun ei näy ilmeet kirjoitetussa viestissä eikä hymiöitä viitsi tai halua käyttää, niin tämmöistä siitä sitten syntyy.
Yrittää olla vitsikäs, eikä onnistu.
Kaikenlaisia väärinkäsityksiä ja anteeksipyyntöjä.
Lopetetaanko sellainen? Nyt me toistemme tyyliä sen verran tunnemme, että huumorintaju on tullut tutuksi. Vai onko?
Kerron jotain itsestäni, ehkä se auttaa sinua ymmärtämään minun huumoriani vähän paremmin: Lannoitin eilen kukkapenkit. Arvaatko miten?
Puhuin niiden yli naapurin miehen kanssa p***aa.
Oliko rumasti sanottu?
Samalla tavalla minä usein puhun ihan tavallistakin asiaa.
Kättä päälle?minäkään tosissani ollut - mitä tulee niihin hymiöihin, niin olen joskus käynyt tuolla "sätissä" ja siellä niitä vilkkuu pilvin pimein, ne on ärsyttäviä.
En ymmärrä koko "sätistä" mitään...
No niin - kaikki hyvin - ei enää selityksiä - elämä hymyilee.
(Se sinun Kingkalesi "miinoittelukaan" ei enää niin paljon masenna)
tänne kabinetin puolelle!
Aurinkoinen aamu on taas tullut, mutta kylmää on.
Osaapas Pelle imarrella - kiitos vaan - annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. On jonkinlainen peili seinällä ja se kertoo karun totuuden, vai ovatko peilit huonontuneet.
Joku tuolla ihmetteli, onko Pystybaarin suosio laskenut, mutta hiljaista on muuallakin - ovatko kaikki jo ulkohommissa.
Kahvit join ja taidan jatkaa matkaa päivän askareisiin, mitä välillä käyn tänne kurkkaamassa.
Päivän jatkoja!- Pelle1Peloton
Ne kun näyttää aina sen saman akan, vaikka olis itse Lumikki katsomassa. Ja pinnan alta eivät mitään näytä. Minä ainakin olen lopettanut sen peiliin vilkuilun kokonaan.
Laita vaan Tellastiina, se rohviili julkiseksi (voi, taas tuli tuo paha sana). Siitä on sekin hyöty, että näkee ketkä on käyneet kurkkimassa.
- Pelle1Peloton
...pysty sulkeutuu vkl. aikana. Pitäkää sitä nyt auki ja "uusi"-mylpyrä kirkkaana loistamassa!
sinä sitten meinaat lähteä viikonlopuksi hurvittelemaan?
On niin hiljaista etusivullakin, että vähän on syntistä olla täällä nurkan takana.- OliviaKoo
Tellastiina kirjoitti:
sinä sitten meinaat lähteä viikonlopuksi hurvittelemaan?
On niin hiljaista etusivullakin, että vähän on syntistä olla täällä nurkan takana.kun marjapensas sai liput Porin Jazzeille Paul Ankan konserttiin. En kestä sitä, en!
Koko ruutu kastuu kyyneliini.
Olen niin kateellinen, että olen vihreämpi kuin kevätnurmikko sateen jälkeen. - marjapensas
OliviaKoo kirjoitti:
kun marjapensas sai liput Porin Jazzeille Paul Ankan konserttiin. En kestä sitä, en!
Koko ruutu kastuu kyyneliini.
Olen niin kateellinen, että olen vihreämpi kuin kevätnurmikko sateen jälkeen.nyt hyvä Olivia, äläkä piiloudu salakapakkaan, johan olet liput saanut.
Siirrä nyt baarisi etusivulle, että saamme tulla aamukahville turisemaan, asiaa
tai vaikkapa, jonnin joutavia. "Pliis"
Toivottaa toinen kateudesta vihreä.
Nyt se sitten tupsahti jo seuraavakin "pysty" nurkan taakse. Kannataako tätä enää yrittää pystyssä näin kaukana?
Paljon tähänkin vielä kirjoiteltiin, Oliviakin sai täällä rauhassa itkeä
Onneksi sai sen lipun Paulin konserttiin ja on niin onnellinen!- KristaTee
iloinen Olivian puolesta. Oma naama vaan tuppaa venymään ja vihertämään.
KristaTee kirjoitti:
iloinen Olivian puolesta. Oma naama vaan tuppaa venymään ja vihertämään.
kun sinäkin löysit tänne nurkan valtaajien joukkoon!
- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
kun sinäkin löysit tänne nurkan valtaajien joukkoon!
silmä tarkkana seuraan kaikkea mitä täällä tapahtuu. Pitää olla valveutunut.
- OliviaKoo
KristaTee kirjoitti:
silmä tarkkana seuraan kaikkea mitä täällä tapahtuu. Pitää olla valveutunut.
Meillä on nyt jo kaksi "salakapakkaa", ensimmäisen nurkan takana toinen ja toisen nurkan takana vielä toinen.
Olemmeko me niin kovia ryyppyhenkilöitä, että tarvitsemme molemmat?
Joko kohta laitetaan etusivulle terassi?
Senhän voi laittaa kuka tahansa, heti, kun siltä tuntuu. OliviaKoo kirjoitti:
Meillä on nyt jo kaksi "salakapakkaa", ensimmäisen nurkan takana toinen ja toisen nurkan takana vielä toinen.
Senhän voi laittaa kuka tahansa, heti, kun siltä tuntuu.vaan minun puolestani - eihän tässä millään pysty montaa baaria pystyssä pitämään.
Kai etusivulla vielä tavataan?- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
vaan minun puolestani - eihän tässä millään pysty montaa baaria pystyssä pitämään.
Kai etusivulla vielä tavataan?hyvästit on jätettävä. Tänne on jo melko pitkä matka. Surullistahan se on, mutta jätetään vaan.
- Pelle1Peloton
OliviaKoo kirjoitti:
Senhän voi laittaa kuka tahansa, heti, kun siltä tuntuu.Terveisiä "maalta", tuolta laajakaistan ulottumattomista.
Pitäähän tämä ilotteluhuone kaiketi jo päästää sulkeutumaan.
Oikeastaan, kun ehdotin tuolla viestissä "pystyssä pitoa" tätä "nurkan taakse" pistäytymistä, tarkoitukseni oli kokeilla, miten runsaasti näennäisesti piiloon kirjoitellan, ja että olisiko tämä konsti sellaisten "etusivulle kelpaamattomien" juttujen kirjoitteluun.
Jatkuihan tuo mukavasti. En tiedä täältä mitään poistetun. Johtuneeko sitten siitä, että kakki kävijät olivat selvin päin ja jutut siveitä?
Mutta nyt etusivun menen etusivun baariin. Liekö se jo kolmas? - Tellastiina*
Pelle1Peloton kirjoitti:
Terveisiä "maalta", tuolta laajakaistan ulottumattomista.
Pitäähän tämä ilotteluhuone kaiketi jo päästää sulkeutumaan.
Oikeastaan, kun ehdotin tuolla viestissä "pystyssä pitoa" tätä "nurkan taakse" pistäytymistä, tarkoitukseni oli kokeilla, miten runsaasti näennäisesti piiloon kirjoitellan, ja että olisiko tämä konsti sellaisten "etusivulle kelpaamattomien" juttujen kirjoitteluun.
Jatkuihan tuo mukavasti. En tiedä täältä mitään poistetun. Johtuneeko sitten siitä, että kakki kävijät olivat selvin päin ja jutut siveitä?
Mutta nyt etusivun menen etusivun baariin. Liekö se jo kolmas?piruuttani silloin tällöin käynyt sytyttämässä punalampun Pystyn synnyinsijoille, mutta en tiedä miksi viestit on aina poistettu!
Ei täältä mitään ihmeellistä löydy - turha kurkkia!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134