Sinkun leima.

Joo ajattelin tässä kysäistä muilta yksinäisiltä semmoista että oletteko huomanneet sellaisa että esim. joku kavereistanne joka seurustelee niin saa helposti naisseuraa kun taas sellainen joka ei seurustele? Itse kun olen tällainen ikisinkku niin olen huomannut tällaista esim. kun ollaan poikaporukalla jossain niin yleensä naiset menevät juttusille sellaisen kanssa joka seurustelee ja sellaisen seura taas ei kiinnota piirun vertaa joka ei seurustele. Eräs kaverikin ihmettelee tuota asiaa että hänellä on niin paljon vientiä ja jopa kaveriporukan sisällä eräs tyttö tunnusti tälle kaverille että on ollut kiinnostunut hänestä jo pitkään mutta ei ole sanonut tätä koska hän seurustelee. Sitten esim minä joka on sinkku niin ei kiinnosta naisia yhtään siinä mielessä, vaikkakin muuten mukavia puhuu ja kehuvat mukavaksi ja kiltiksi jne. Mutta siihen se sitten jääkin. Todellakin tuntuu että otsaan on lyöty joku leima että naiset tietää ettei tuon kanssa kannata alkaa mitään. Eli ne jotka seurustelee niin heillä on suosio naisten keskuudessa.

8

1437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • supersinkku-

mä tiedän paljonkin "sinkkuja" jotka osaa pokata. toki "varanneisuus" on etu naismarkkinoilla, mutta myös sinkku voi menestyä jos on hyvä peluri.

ite oon ollu 2 vuotta sinkku ja takana jotain kymmenkunta panoa, eli aina ei onnistu, mut aina joskus sitten taas onnistuu...

• Mix van der Guls

eli kyse ei ole välttämättä siitä, että nimenomaan varattu kiinnostaa vaan siitä, että toiset vaan vetävät toista sukupuolta enemmän puoleensa.

• ne sano

et kaikki hyvät on aina varattuja?

• kiribati

Jospa onkin niin, että ne kaverit seurustelevat nimenomaan siksi, että heillä on vientiä naisten keskuudessa...

• Mies näkökulma

Lähinnä tapaukset ovat herättäneet sääliä, koska niihin liittyy usein varatussa roikkumista, eräänlaista pettämistä tai muuten vain päätöntä ihmissuhde koheltamista, (molempien tai pelkästään toisen osalta). Olisihan se ajatuksena kiva jos jokainen nainen lankeisi polville.

• sinkkuli*

Olen miettinyt kanssa tota juttuu. .Itekin miettinyt miksi just tuo varattu mies on hirveen puoleensa vetävä.

Syy

1) Mies antaa olettaa, että on kiinnostunut naisesta. Tälläisii oloja/aavistuksia olen kokenut itse. Ei voi olla huomaamatta, vai mitä tytöt?

2) Johtuu naisesta. Nainen ajattelee, että kun tuo mies on niin kauan seurustellut, niin se varmasti tietää naisen salat parempi.

:D

Uskon, että löydät sen tytön vielä :)

Porukasta tuli mieleen yks niksi. Tytöthän haluaa huomiota.. Yks vinkki olisi vaikka jutella mukavia tai jotain mieleenkiintoista porukalle, mutta niin, että käännät selkäsi sille tyttölle tai jotenkin olet etäinen. Leiki, ettet ole huomaavinankaan häntä ja kun hän jossain vaiheessa sitten haluaa sun huomiosi (puhuu jotenkin, kysyy..saattaa tehtä mitä vain, että huomaisit hänet.. älä heti anna periksi), niin käännä sitten vasta kasvosi hänen päin ja juttele, hymyillen. Tää oli varmaankin utopiasta ja ehkä toimiikin vain diivoihin :D

• hukkapalatar

itse olin seurustellesani kuin mikäkin vamppi, kaikki miehet oli baarissa kimpussa, jopa silloinkin kun oma mies oli mukana!
      Erottuani kaikki muuttui. Vaikka menin heti baariin samoissa vermeissä ja yhtä hehkeänä kuin silloin ennenkin, niin kukaan ei katsonut päinkään..
      Lopulta en enää jaksanut mennä baareihin ollenkaan koska lopputulos oli aina sama..
      Ja tässä sitä vaan on monta vuotta vierähtänyt ihan yksin, vaikka silloin varattuna miehet hääri ympärilläni riesaksi asti..
      Että kyllä siinä joku juju tosiaan on, varattu on vaan jostain syystä mielenkiintoisempi kuin "hukkapätkä", eihän työnhaussakaan suosita työttömiä vaan mieluiten otetaan sellainen jolla jo on työpaikka!

• kugsdf

Pistäs nimettömään joskus sormus kun meet baariin ja ohimennen vaikka pyörittelet sitä niin saattaa tapahtua ihmeitä :P katos kun tuolla nimettömässä olevassa sormuksessa on niin paljon maagisia voimia että et uskoisikaan heheh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe