Omituinen vuoto seksin jälkeen?

Luonnonoikkuko

En parempaakaan otsikkoa keksinyt, eikä aiheen puolesta tuntunut sopivan melkein minnekään.

Eli, tapasin miehen jonka kanssa harrastin aivan jumalaista seksiä (harmi, ettei lisää ole näillä näkymin tulossa...), mutta jonka kanssa sattui myös pieni... kämmi. Siis, esileikkiä kesti sen nelisen tuntia ja monta kertaa olin tulossa, mutta loppuun asti en koskaan päässyt. Sitten kun käytiin tupakkatauolla ja palattiin takaisin, niin huomasin, että alushousuni olivat aivan märät - ja samoin lakanat. En ollut varmasti laskenut alleni, mutta lakanoilla oli melkeinpä ruokalautasen kokoinen märkä läntti melko hajutonta nestettä. Olen joskus kuullut, että joillain naisilla on joku rauhanen, joka pitkän kiihottumisen jälkeen voi tyhjentyä. Onko tästä nyt kyse? Sain tilanteen onneksi pelastettua, mutta vähän kyllä hävetti. Kuinka tällaisen voi välttää vastaisuudessa?

11

5252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sexylady

Kävitte tupakalla välillä..?

• Luonnonoikkuko

:D Siis, harrastimme tuota esileikkiä sen nelisen tuntia, jonka jälkeen otettiin tupakkatauko ja sitten vaihdettiin paikkaa minun kämpästäni hänen kämppäänsä. Periaatteessa otsikko siis harhaanjohtava, koska ei vielä oltu tässä vaiheessa harrastettu seksiä. Kuitenkin kun oltiin lopetettu hetkeksi tuo leikkiminen, niin tupakalta tullessa istuin sängylle ja tuo tapahtui.

• tota se

tupakka teettää!

• tikilii

ejakulaatio

• äks

tai jos pitkään sait suuseksiä mieheltä, niin alkaa sitä muitakin nesteitä erittymään naisella siihen päälle miehen suusta tulleet nesteet. Vähemmästäkin on pikkuhousut ja lakanat märkinä.

• birdy88
        äks kirjoitti:

tai jos pitkään sait suuseksiä mieheltä, niin alkaa sitä muitakin nesteitä erittymään naisella siihen päälle miehen suusta tulleet nesteet. Vähemmästäkin on pikkuhousut ja lakanat märkinä.

kuulostaisi...tiedän tuon tapahtuman kulun itsekin,enkä enää osaa edes pitää asiaa mitenkään
        outona asiaan jo niin tottuneena.Pitää vaan olla iloinen,että koemme orgasmeja,kun on olemassa tapauksia,jotka eivät tiedä koko asiasta...Emme me naiset nyt NIIN paljoa miehistä poikkea- ihmisiä molemmat yksilöt.Niin se vain on.

• Heikki.Hellämieli

Jos tähän nyt miehen mielipidettä kukaan kaipaa, niin sanotaan vanhaa mainosta lainaten: "sehän kuulosti hyvältä"

Itse ainakin koen sen vaan entistä kiihottavampana jos nainen kostumisen sijasta kastuu. Oikein märkä nainen päästää kiihkeän seksin aikana myös oikein mukavia ääniä..

Slurps...

Mutta kysymykseen meinasin unohtaa vastata.
      Ei omituinen vuoto, vaan osoitus seksin kiihkeydestä. Ollos huoleti ja onnellinen!

• välttää

Kannattaisi lopettaa tupakointi...

• (N)

kirkasta, neutraalin tuoksuista nestettä, oikeastaan kuin vettä. Ei sitä samaa mitä kiihottuessa erittyy. Ja sitä saattaa holahtaa kerralla reilusti, eikä hitaasti valumalla.

Kyseessä tosiaan on ns. naisen ejakulaatio, joka on todellinen olemassaoleva asia, vaikka ei kovin yleinen.

Oman kokemukseni mukaan se ei välttämättä edes suoraan liity orgasmiin, vaan saattaa tulla pelkän voimakkaan kiihotuksen seurauksena.
      Hauska juttu joka tapauksessa.

• gilda27

Onhan meitä ejakuloivia! Erittäin hauska juttu, erittäin mukavaa, ihanaa ja taivaallista, mutta se jälkipyykki vähemmän kivaa =)

• gilda27 kirjoitti:

Onhan meitä ejakuloivia! Erittäin hauska juttu, erittäin mukavaa, ihanaa ja taivaallista, mutta se jälkipyykki vähemmän kivaa =)

Tuo pitääkin hoitaa suoraan toisen suuhun, ei tule ylimääräistä pyykkipäivää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe