Uskonnot ovat ihmiskunnan suurin rikos ja kristillisyys on aate, joka aikaa myöten unohtuu.
Kansa vihaa jo nyt kirkollisveroja ja sukupuolten välistä karsinointia seurakunnissa.
Raamattu on toiselta nimeltään Valheiden kirja, soveltuu keräyspaperiksi, jos irroittaa kannet. Sisältö on täyttä roskaa.
Pääsiäinen on täysin tarpeeton juhla. Se perustuu virheellisiin tietoihin ja se lopetettaisiin, mikäli kauppiaat eivät haluaisi myydä mämmiä ja muuta paskaa.
Rikollinen juhla
4
954
Vastaukset
- Maisteri
Tarkastaja N, protestoi ja kieltäydy pitämästä palkallisia joulu- ja pääsiäislomia ja loppiais- ja helatorstain vapaita protestiksi kristinuskolle. Pysy töissä tai pidä em. vapaat palkattomana. muutenhan valitukseltasi menee pohja pois.
- 330
yksi sana: perinne
Uskonto ei sinällään ole mielestäni rikos mutta sen varjolla tehdään paljon pahaa.Voisi ajatella niin, että on helpompi elää jos uskoo. Uskoo johonkin mitä ei voi nähdä tai koskettaa? Eläköön se ero meissä ihmisissä.
Mitä siihen mämmiin tulee se on rukiista valmistettu herkku ei siis paskaa.- ..................
monista eri syistä. Kristityt juhlivat Pääsiäisenä jeesuksen kuolemaa ja sitä edeltäneitä tapahtumia.
Noidaksi pukeutuneet virpojat ovat taysin Pakanallista perinettä.
Pääsiäisestä ja sen historiasta lisää täällä:
http://www.nic.funet.fi/~magi/metsola/arkisto/juhlat/ostara/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440