VINKKI

kokenut...

Niille, joita asia loukkaa:
Ottakaa kopiot paperille niistä viesteistä, jotka ovat loukkaavia. Onpahan sitten mustaa valkoisella jatkossa. Muuten on aika turhaa perätä oikeuksiaan.

Siis toimiin ennen kuin häipyvät, arjen tullen...

12

1453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • useita

kirjoituksia tältä palstalta, mutta en vielä muita kuin rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoitettuja.
      Sillä en tiedä miten saada kiikkiin sellaiset joilla on satunnainen nimimerkki?

• kokenut

ottaa. Näkyy ainakin aika milloin laitettu. Varmaan osaavat jäljittää. Voin etsiä ohjeet tuolta ohjeista, hetkonen...

• kokenut
        kokenut kirjoitti:

ottaa. Näkyy ainakin aika milloin laitettu. Varmaan osaavat jäljittää. Voin etsiä ohjeet tuolta ohjeista, hetkonen...

linkkiä, katson myös edeltävät sivut, mutta löytänette itsekin.

http://turvallisuus.suomi24.fi/eniro/

• kekenut

• kokenut

• kopioida

myös muita kirjoituksia. Asia etenee niin, että kirjoituksesta pitää tehdä ilmoitus poliisille. Jos poliisi katsoo kirjoituksen sellaiseksi, että sen tutkintaa kannattaa jatkaa, he ottavat yhteyttä suomi24:än. Sieltä poliisille annetaan kaikki kyseistä kirjoitusta koskevat tiedot, joista tärkein on IP-osoite. Jatkosta päätetään ilmeisesti poliisin kanssa. Tällaiset ohjeet olen saanut suomi24:n vastaavilta henkilöiltä.

Kopioita ei tarvita välttämättä edes viestin jäljittämiseen. Kaikki, myös poistetut, viestit ovat tallessa suomi24:n arkistoissa. Kopiot helpottavat kyllä merkittävästi kyseessä olevan viestin hakemista. Siinä näkyy tarkat ajat jne.

• piisaa

• LG333
        kopioida kirjoitti:

myös muita kirjoituksia. Asia etenee niin, että kirjoituksesta pitää tehdä ilmoitus poliisille. Jos poliisi katsoo kirjoituksen sellaiseksi, että sen tutkintaa kannattaa jatkaa, he ottavat yhteyttä suomi24:än. Sieltä poliisille annetaan kaikki kyseistä kirjoitusta koskevat tiedot, joista tärkein on IP-osoite. Jatkosta päätetään ilmeisesti poliisin kanssa. Tällaiset ohjeet olen saanut suomi24:n vastaavilta henkilöiltä.

Kopioita ei tarvita välttämättä edes viestin jäljittämiseen. Kaikki, myös poistetut, viestit ovat tallessa suomi24:n arkistoissa. Kopiot helpottavat kyllä merkittävästi kyseessä olevan viestin hakemista. Siinä näkyy tarkat ajat jne.

tuosta aloituksesta

• kopsari

• Luin ohjeet ja tunnen piston omassatunnosani. Pyydän anteeksi näin julkisesti herjoistani. Lupaan hillitä "kieleni" ja kirjoitella hyviä käytöstapoja noudattaen tästä eteenpäin.

• mahollista

kaikkien joita on loukattu hakea yhdessä oikeutta.

• valittas

porukan vetäjäksi.
        Hänku ei väsy 50 vuojessakaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3500
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2316
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe