iloittelevat rouvat

_alfredx

Olin tutun tuntuisessa asennossa polvillani odottamassa palvelustyön alkua. Kuulin välillä korkokenkien napsetta, kun tapaamisen emäntä kulki asunnossa odottaessamme vieraita saapuvaksi. Tilaisuutta hän oli kuvannut minulle “Ladies Lust” -nimikkeellä ja siksi pukenut minut asiaankuuluvasti. Silmät oli peitetty ja päälläni oli mustat lateksiset tiukat pöksyt, jotka jättivät takapuolen paljaaksi, mutta olivat kireät edestä ja nousivat reilusti vyötärön yläpuolelle. Keskivartaloni oli puettu mustaan korsettiin, jonka hän oli kiristänyt hyvin tiukalle, epämukavan tiukalle. Ranteissa minulla oli lukolliset nahkaiset rannekkeet, jotka oli kytketty toisiinsa. Nilkoissa vastaavasti lukollieset nahkapannat. Kuulemma varmuuden vuoksi. Pöksyt kiristivät etumustaani ja oloni oli hiukan hikinen. Korsettikaan ei tehnyt oloani yhtään mukavammaksi ja napinani oli kuitattu käskyllä olla hiljaa tai suuni tukittaisiin ja nyörit vedettäisiin vielä kireämmälle.

Vihdoin kuulin oven käyvän ja kaksi uutta ääntä aloitti vilkkaan keskustelun. Kuuntelin kuinka kopina lähestyi ja ympäröi minut. “Ja tälläinen huora meillä täällä kertaa.” kuulin jonkun sanovan. Mielessäni nimitin hänet rouva A:ksi. “Ihan kivan näköinen perä. Kuinkas tiukka se on?” sanoi toinen ääni. Ja hän oli sitten rouva B. Kuulin emännän äänen sanovan, että “Omien sanojensa mukaan tuo on vasta toista kertaa rouvien kyydissä.”. “Mutta sittenhän se on melkein kuin neitsyt. Toivottavasti ensimmäinen varvi osuu minulle.” kuulin A:n sanovan. “Katsotaan miten leikki kääntyy.” sanoi emäntä. Tunsin arvioivien käsien tunnustelevan vartaloani, puristelevan pakaroitani, tunkeutuen vakooni ja leikittelevän aukollani. Lopuksi sormi painautui huulilleni ja ääni käski minua nuolemaan sitä. Samaan aikaan kengänkärki tökki haaraväliäni ja siirtyi sitten painelemaan pöksyissä kovana tököttävää kaluani. Lopulta minut jätettiin rauhaan ja rouvat vetäytyivät kauemmas istumaan ja arviomaan tuloksia.

Sitten rouva A:n ääni käski “Nyt konttaat tänne neitsytlutka”. Konttasin haparoiden ääntä kohden ja kovaotteiset kädet tarttuivat minuun ja painovat suuni vasten karvaista pöheikköä. Tunsin kuinka paksut ja pehmeät jalat kietoutuivat pääni ympärille ja minun oli hieman vaikea hengittää. Ymmärsin mistä on kyse ja kieleni alkoi työskennellä epätoivoisesti. Kosteus lisääntyi ja suuni täyttyi hieman kitkerän karvaalla maulla. Puristus pääni ympärillä tiukkeni, yhtäkkiä märkä tulva täytti suuni ja kasteli kasvoni, jotka painautuivat vasteen kiimasta turpeita häpyhuulia. Lantio liikkui pienillä nykäyksillä ja ääni vaati minua nuolemaan lisää ja syvemmältä. Ilma tuntui loppuvan ennenkuin jalat lopulta hellittivät ja minut työnnettiin pois.

Huohotin hengästyneenä kun toiset kädet kävivät kiinni ja kiskoivat minut luokseen. Tällä kertaa pääni painettiin vasten kuumaa kovaa posliinia. Melkein kuin se olisi polttanut kieltäni, joka tunkeutui huulien väliin. Nuolin ja nuolin kunnes makean kuuma kosteus alkoi levitä suuhuni. Lantio liikkui nautiskelen ja kädet vetivät pääni tiukemmin ja tiukemmin vasten polttavaa lähdettä. Kieleni tuntui jo karheaksi palaneelta nahanpalalta ennenkuin kuuma lähde aukesi ja laski lämpimän sisältönsä suuhuni. Jatkoin nuolemista kunnes lantio muuttui raukeaksi ja kädet työnsivät pääni pois lähteeltä.

Maistelin vielä viimeisiä makuja kun kolmannet kädet jo kiskoivat minua palvelukseensa. Tämä lyhyen siistityn karvan peittämä syli tuntui viileältä. Kieleni löysi jo kevyessä kasteessa pehmeinä odottavat huulet, jotka aukesivat kieleni alla kuin kukka aamukasteessa. Tuskin olin saanut kieltäni liikuteltua kun lähde aukesi makeaksi virraksi kasvoilleni. Kädet eivät kuitenkaan hellittäneet vaan vaativat jatkamaan ja hetken kuluttua uusi tulvahdus täytti suuni.

Naama tahmeana ja sekaisen oloisena olin kontallani kun rouva B:n ääni kysyi. “No, mikä maistui parhaalle? Ensimmäinen, toinen vai kolmas annos?” Avasin suutani sanoakseni kun A kivahti “Ja sinä huora pidät suusi kiinni. Ei ääntäkään jos ei erikseen pyydetä. Nyökkäämällä. No?”. Nyökkäsin kahdesti. ”Ja seuraavaksi paras?” kysyi emäntä. Nyökkäsin kolmesti. Tuskin olin sen tehnyt kun rouva A:n kiukkuinen ääni sanoi ”Vai et sinä suttuinen narttu pidä mehuistani. Minä kyllä opetan sinut. Nussin sinun peräsi hajalle ja koko sen ajan kuuntelen himokasta voihkintaasi kun pyydät lisää ja lisää. Sinä anot lisää vielä silloinkin kun minulta on voimat lopussa. Silloin sinä nuolet märän vittuni puhtaaksi ja muut painavat oman osansa pikku pikku piukkaan perseeseen. Ja sitten aloitamme uudestaan kunnes olet vain märkä läntti lattialla.”

Yllätyin kevyestä potkusta joka osui suoraan haarojen väliin ja voihkaisin. Lihaisa käsi tarttui niskaani ja piti pääni alhaalla kun takapuoleeni osui sivallus. Älähdin yllätyksestä sekä kivusta. Toinen sivallus osui hieman eri suunnasta ja sitten niitä satoi paljaaseen takapuoleeni. Silmälaput poistettiin ja näin mustan kiiltävän saapaan silmieni edessä. ”Siinä oli vähän kannustusta nartulle. Ja nuolet tiesi saapasta pitkin imemään tätä leikkikaveria täällä.” kuului rouva A:n käskevä ääni.
Kieleni eteni valvovan käden alla pitkin saappaan vartta ylös kunnes saavutin isolta tuntuvan dildon, joka työnnettiin suuhuni. Näkökenttäni peittävä laaja lantio keinui hitaasti ja työnnöt ulottuivat syvemmälle ja syvemmälle. Kakistelin ja tyytyväinen ääni sanoi ”no niin syväkurkku. nauti kunnolla” ja työnnöt jatkuivat tiheämpinä. Lopulta dildo vetäytyi ulos suustani ja minut raahattiin lähellä olevalle sängylle ja pakotettiin kontalleen sen päälle. Vakooni levitettiin liukastetta ja tunsin dildon pään painautuvan reikääni vasten. ”Ja jokaisella työnnöllä haluan kuulla himokkaan nautinnollisen voihkaisun.”. Hitaasti ja vastustamattomalla voimalla se työntyi sisälleni. Liike oli pitkä ja se tuntui menevän lävitseni ja suustani pääsi pitkä ”aaaaah”. Taaksepäin liike oli melkein yhtä pitkä ja uusi työntö kirvoitti uuden äänen. Työnnön löysivät rytminsä ja tunsin kuinka kyrpäni koveni housuissa. Kiihtyvä tempo aiheutti paineen nousun ja yhtäkkiä laukesin voimalla ja siitä sisälläni runnova voima pillastui ja litistyin voihkivaksi massaksi päälläni laukkaavan painon alla. Se loppui survaisuuun, joka tuntui lävistävän minut. Makasin huohottaen paikallani kun hän vetäytyi ulos. Takapuoleen osuva sivallus hätkähdytti minut hereille ja rouvan ääni kivahti ”Ympäri siitä! Ja kuulenko minä sitä anelua?” Käännyin selälleni ja katsoin mustaan tiukkaan nahkakorsettiin puettua enemmän tukevaa hahmoa. Rinnat näyttivät puristuvan ulos kupeista ja valtava takapuoli jatkui paksuihin jalkoihin. Harteikaiden olkapäiden välissä oli neliönmuotinen pää, joka oli pitkien punaisten hiusten rajama. Kasvot olivat ilmeikkäät ja omalla tavallaan jopa kauniitkin - tasapainoiset. Vahvat kädet tarttuivat jalkoihini ja levittivät niitä auki. Livoin huuliani ja yritin huokailla ”lisää, lisää. uudestaan”. Ja sitä tuli. Kun rouva A oli lopulta tyytyväinen olin aivan lopussa ja takapuoltani särki ja kuumotti.

Talon emäntä heitti minulle kostean rätin ja käski siivoamaan peräni. Pyyhin kylmällä kostealla rätillä takapuoltani ja se tuntui hyvältä ja helpotti kuumotusta. Katselin samalla pienikokoista rouvaa, joka pyöritteli käsissään kaksipäistä dildoa ja tarkkaili minua. Hänen treenattu ja täyteläinen vartalonsa oli puettu valkoiseen korsettiin. Valkoiset sukat kiinni valkoisessa pitsein koristellussa sukkanauhaliivissä. Säännöllisissä kasvoissa eloisat silmät tummien lyhyiden hiusten alla. Jos rouva A oli uhkaava tämä oli eroottinen. Hän hymyili ja nuolaisi viettelevästi dildon päätä kävellessään luokseni. Dildo painettiin vasten etumustaani. Tunsin sen kulkevan ylös alas pitkin kaluani, joka tuntui kovettuvan. Välillä kiusaava pää liukui ylemmäs vartaloani, kiusoittelevasti pyörähteli huuliani. Sitten hän työnsi sen sisäänsä ja pyöritti lantiotaan seksikkäästi. Tunsin kuinka aloin olla kovana housuissani. Hän veti dildon ulos painaen sen uudestaan huulilleni ja pakotti sen sisään samalla kaataen minut selälleni. Tunsin kuinka toiset kädet tarttuivat päähäni ja pitivät sitä paikallaan, kun rouva B painoi dildon sisälle anukseeni. Hän ujutti toisen pään sisälleen ja hänen kuuma sylinsä painui tiukasti vasten kuumottavia pakaroitani. Hänen hidas ja nautinnollinen liikehdintänsä aiheutti sietämättömän paineen ja kuvittelin laukevani. Hätkähdin ulos nautinnostani kun toiset kädet painoivat suuhuni dildon, joka kiinnittyi näppärästi niskaani taakse kiinni. Näkökenttäni peitti mustien pitsien ympäröimä haaroväli, joka imaisi sisäänsä suussani sojottavan dildon ja painaitui kasvoilleni. En saanut ilmaa ja kiermurtelin epätoivoisesti saadakseni sitä. Turhaan. Ja sitten alkoi kasvoillani ratsastus, jota kesti ja kesti ja joka valutti päälleni tulvan, toisenkin kerran. Kun se loppui kuvittelin saavani hetken hengähdystä, mutta he vain vaihtoivat paikkoja, ja sama ralli jatkui. Kun he lopulta olivat tyytyväisiä kasvoni olivat kosteiden tulvien tahmaamat ja makasin uupuneena selän taakse sidottujen käsieni päällä. Toivoin hengähdystaukoa, mutta sitä ei tullut vaan rouva A:n pakarat peittivät näkökenttäni. Näin kun hänen kostea karvapöheikkönsä laskeutui päälleni, imaisi dildon sisäänsä ja jäi nautinnollisesti hieromaan itseään kasvoillani. Sitten hän aloitti hitaan ja pitkän ratsastuksen, joka päätyi kasvoilleni valuvaan tulvaan. Hän poisti dildon suustani ja jäi makaamaan päälleni. Makasin pakahtumaisillani hänen märkä pillunsa suuni päällä ja nuolin sen kirpeitä mehuja. Hän ohjasi kieleni toimintaa anuksessani olevalla sauvalla. Tultuaan tyytyväiseksi hän pyörähti pois päältäni ja tönäisi minut alas sängyltä. Romahdin maahan väsymyksestä tokkuraisena ja sauva luiskahti ulos takapuolestani. ”Et saanut lupaa ottaa sitä pois!” kuulin rouva B:n äänen. ”Teet vain sen mitä käsketään, etkä yhtään mitään muuta. Nyt tänne ja äkkiä.” Pungersin itseni polvilleni ja yritin nousta seisomaan, kun ääni käski. ”Stop tykkänään! Sinä konttaat.” Konttasin rouva B:n eteen ja pysähdyin odottamaan. ”Naamasi on aivan hirveässä kunnossa. Eihän tuollaista viitsi katsoa.” Samassa emäntä lähestyi ja vetäisi pääni yli kumisen hupun ja näppärästi asetteli suu ja silmäaukot kohdalleen. ”No nyt on se sotku piilossa. Ja nyt imet varpaitani” sanoi rouva B. Näin edessäni kauniisti punaisella kynsilakalla maalatut varpaat ja otin ne varovasti suuhuni. ”Minun myös” kuulin emännän äänen. Rouvat istuivat vierekkäin ja vuorotellen tarjosivat varpaitaan imettäväksi. Tunsin kuinka toisen hermostuneet jalat kevyesti naputtelivat jalkoväliäni.

Askeleet pysähtyivät taakseni ja kuulin rouva A:n äänen. ”Vieläkö te haluatte tästä leikkikalusta jotain muutakin. Teillä näyttää olevan muutakin tekemistä. Sopiiko jos otan ja vien tämän mukanani ja leikin hieman omia juttujani tällä.” ”Vie vain. Ei siitä ole enää mihinkään” kuulin rouva B:n äänen. ”No niin, sitten mentiin pikku huorani.” Hän kiinnitti kaulaani pannan ja raahasi pihalla seisovaan autoonsa. Työnnettyään minut takapenkin jalkotilaan hän heitti perään pussin, jossa oli ilmeisesti vaatteeni. Itsekseen hyräillen rouva A käynnisti auton ja peruutti ulos pihasta.

3

11835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipas hyvä, lisää kiitos.

• ihmeessä

hyvää tekstiä... dominatädit rules!

• kielenkäyttöä

näin Agricolan päivän aikoihin. Jatka ihmeessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2445
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1603
    9. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1518
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    Aihe