Hmmm... Hjaphmmm.. hm Jaa jaa... Hmmmmmm!
HMM HM HMMM
12
408
Vastaukset
hmmm.vikaa...hmm.on hmmm...
- hmmm...tjaa...hmmm
oo onnellinen...hmmmm....vain pensapumppu... oma pumppu...hmmmm...
hmmm...tjaa...hmmm kirjoitti:
oo onnellinen...hmmmm....vain pensapumppu... oma pumppu...hmmmm...
hmm..tankki,tjaa..tyhjä..hmmmm..jaajaa..hmmm...
- hmmm...tjaa...
jussi383 kirjoitti:
hmm..tankki,tjaa..tyhjä..hmmmm..jaajaa..hmmm...
tankki...tjaa...hmmm...tyhjä....hmmm...vai niin...hmmm....takki tyhjä...hmmm...tjaaa...
hmmm...tjaa... kirjoitti:
tankki...tjaa...hmmm...tyhjä....hmmm...vai niin...hmmm....takki tyhjä...hmmm...tjaaa...
justhmmm.se.hmmmmm...tjaa...joo...
aattelet samoin kuin mä mut mä välillä mjaaa siihen väliin...
- kielibasa
onko tässä henkan ja maukan kevätmainos kyseessä.. mutta sisältö paljastuikin varsin syvälliseksi filoosifoimisesi :-)
- kägöne
harvemmin täällä nähtyä älynystyröiden hierontaa, syvällistä vilosofiaa
- kielibasa
kägöne kirjoitti:
harvemmin täällä nähtyä älynystyröiden hierontaa, syvällistä vilosofiaa
oikeen kunnon hierontaa... jotta nystyrät vaan roikaa...:-)
- miukuli22
Erittäin hyvin päätelty ajatelma...
..juuhhh..mitähän??..hmmm... hmmmjuu mmm jooo.. HEUREKA..kotletteja...
hmmm.....ahaa! ja toisaalta ahaa! hmm? Yhym. Muuten olisin taipuvainen olemaan samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154