hei
tuli pari viikkoa sitten päivityskehoitus ja tietenkin sen heti suoritin tämän jälkeen kun läppärin avaan niin hetken päästä tulee tämä:
Järjestelmä DLL USER 32, DLL ON UUDELLEENKIRJOITETTU MUISTISSA, SOVELLUS EI TOIMI ASIANMUKAISESTI DLL C/ WINDOWS SYSTEM 32/HHCTRL.OXC UUDELLEEN SIJOITETTIIN, KOSKA SE KÄYTTI MUISTIALUETTA JOKA ON VARATTU, OTA YHTEYS OHJELMAN TOIMITTAJAAN.
Nyt en ymmärrä, mihin otan yhteyttä, ja tuntuu että on myös tämän takia vaikea päästä verkkoon on wlam yhteys langaton ja elisan kaapelimodeemi vai onko vika käyttäjässä.. mikä olis hyvä systeemi tohon langattomaan kun koko ajan saa repiä piuhoja irti myös ennen tätä ilmoitusta, meillä on joku thomsonnin kaapeli purkki ja siihen yhdistetty buffalo langatonta systeemiä varten ja mun mielestä ei ole toimiva systeemi..
outo viesti, järjestelmä DLL...
5
456
Vastaukset
- tuo taas
http://www.cert.fi/tietoturvanyt/2007/04/P_4.html
Langattomista en tajua yhtään miitään. - ,.,.,.,
outo tällä palstalla, selailepa jonnekin viikon takaisiin viesteihin.
tämä ole se kuuluisa Win-päivitys...Siihen löytyypi korjaus, kun menet Update-sivulle.
- timi
käskit mennä sinne update sivustolle, kävin, eli saisiko rautalangasta väännettynä miten saan apua ddl on uudelleenkirjoitettu...
- Jep2
Viikon-parin takaisessa Ms-päivityksessä oli virhe, joka sotki monen koneen, myös minulla.
Korjauspäivitys auttoi.
Lataa alla olevasta linkistä korjauspäivitys.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=fi&FamilyID=74ad4188-3131-429c-8fcb-f7b3b0fd3d86
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864