Myynkö itseäni?(poika)

gayboy_.

Mun tuttu tai aika läheisempi ku ystävä mutta pikkasen kaukaisempi ku poikaystävä...en oikeen tiiä.. ei nyt sitten mitään homo vastaisviestejä ku sellaset voi painua perseeseen jos ei osaa muuta..eikä oo provo!

Olen 15v melkein 16 ja tapasin sellasen 21.v kundin yks kerta. Se oli sillein että ei tahdo mitään mitä en halua ja seksiähän me ei olla harrastettu. Mut nyt se on ehdottanu kolmen kuukauden jälkeen että vois maksaa mulle (***e) jos alkaisin niiku harrastmaan seksiä sen kaa ja sillei.

Kyllä mä tän tyypin tunnen, mut epäilen että haluuko homo miehet vaan nuorempia poikia seurakseen jonkin seksin takia? Mä taidan olla vaan sen fantasian toteutus. 15v teinipoika ja 21v. mies...varmaan sen joku päiväuni joka toteutuu varmaan pikkuhiljaa sillä mä olen odottanut tarpeeksi ja haluan saada sen mut saanko kokonaan jos mä olen lelu?

Saisin todellakin kolminumeroisia summia.. rahalle löytyy aina käyttöä. Sillä oli tänään 250 euroa kädessä ja heilutteli niitä ja sano että saan ne edes pienestä suihin otosta ja sitten lisää ja lisää. 250, siitä että ottasin suihin..onhan se rikas sen mä jo tiesin..
MÄ sanoin sille että jos haluu mut kokonaan ni mä olen kallis ja se sano että "sä et voi olla koskaan niin kallis että en sais sua"

Mä rakastan sitä ja me järkytettiin joskus mummotkin kadulla ku pussasin sitä ku se lähti armeijaan..

Myynkö itseni hänelle? Voisin saada lukioon kirjat ja uusia juttuja joita mä kaipaan..tällä jätkällä on jo PS3.. Leluillahan sitä lapsoset houkutellaan mut...kyse on nyt mun tunteista ja siitä että onko se oikeasti tosissaan tämän jutun takia koska maksais mulle isot summat..siis enemmän ku 250 e...köyhälle se on jo iso summa sekin...

20

2474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -rapido-

annan nyt oman (naispuolisen)näkökantani asiaan.. itselläni on samalaisia kokemuksia, nuorempana sextailin vanhojen miesten kanssa rahasta.. ja kyllä, se on itsensä myymistä, myös sinulla. sinulla on myös tällä hetkellä niin vaikea tilanne, olethan ihastunut ja rakastunutkin kyseiseen henkilöön. mutta tuntuu siltä, aivan kuten itsekin ehdotit, että hän taitaa leikitellä kanssasi. olethan häneen verrattuna huiman nuorikin! neuvoisin siis luopumaan tuosta suhteesta, se ei tee hyvää kehittyvälle itsetunnollesi.. tsemppiä! :)

• . . . .. .. . ..... . . . ...

Sinun tulee kysyä itseltäsi: Oletko valmis seksiin? Pidätkö hänestä niin paljon että haluat harrastaa seksiä hänen kanssaan? Haluaako hän olla poikaystäväsi, vai haluaako hän vain seksiä? Onko hän mielestäsi niin ihana ihminen, että antaisit ilmaiseksikin, vai tekeekö ainoastaan raha hänet mielenkiintoiseksi? Neitsyytesi on asia, jonka voi menettää vain kerran. Mieti tarkkaan haluatko antaa sen hänelle, ja muista että Itsensä myyminen on epätoivoinen teko, mutta rahalahjan saaminen poikaystävältä ihan ok.

• aloittaja_-

Luulin että pojilla on poikuus? Meneekö poikuus/neitsyys saman sukupuolen välisissä suhteissakin kun periaatteessa jos munaa ei pilluun laiteta niin eikö silti ole neitsyt?

• Aluksi ajattelin kommentoida, että tuo "itsensä myyminen on epätoivoista mutta rahalahjan saaminen ok" -väite vaikuttaa lähinnä itsensä huijaamiselta. Siinä saattaa kuitenkin olla perää. Ehkäpä seksi noin yleensäkin on ainakin jonkilaista kaupantekoa. Mutta jos näin on asia, rehellinen maksullinen seksi ei pitäisi olla NIIN paha asia.

Ja se neitsyys on vähän ylikohkattu instituutio. Monille siitä eroon pääseminen tuo turhia paineita; joitakin taas kaduttaa se, kun siitä tuli luovuttua. Siis riippumatta siitä mitä teet olet aina väärässä ;). Helpompaa olisi, jos moisesta käsitteestä pikkuhiljaa luovuttaisiin (missä protestantit ovat toki vähän edistyneet). Ensivaikutelma on tärkeä, mutta ei se nyt NIIN tärkeä ole.

Aloittajalle: En rupea moralisoimaan mitään. Jos kuitenkin suosut, uskoisin, että kokemus ei ole kovinkaan miellyttävä. Mutta kyllä sillä tuntipalkoille pääsee. Harva huorakaan nyt tuollaisia korvauksia saa.

Prostituoitujen tuntipalkka on muuten isompi kuin varmaan millään muulla alalla. Siis olettaen, että kyseessä on "reilun kaupan" huoraaminen.

• dgtr

No, jos kerran jo valmiiksi haluat hänen kanssaan seksiä ja tunnet tämän miehen hyvin niin miksi ei? Mielestäni tuossa ei ole mitään pahaa. Varsinkaan, kun oikeasti HALUAT muutenkin seksiä hänen kanssaan ja kuten sanoit, rakastat häntä. Ainahan raha kelpaa.

• Jeesus

Kyl sä sit myyt ittees, mut mitä pahaa siinä muka sit on jos ite pidät siitä ja tunnet sen tyypin ja haluisit harrastaa seksiä sen kanssa nii jos se nyt herranen aika tarjoo rahaa nii ota ihmees! Se on sun FuckBuddy!

• sfdssdffds

Tuo mieshän on pedofiili. Ei se edes saisi seurustella 15v:n kanssa. Ilmoitin tästä poliisille. Juttua ollaan seuraamassa.

• aloittaja._

Niiku sanoin en ole edes varma mtiä tästä tulee ja voihan olla että emme edes seurustele oikeasti vaan ttä on jotai pikku leikkiä.

Niin ja en usko että poliisi alkaa edes tutkia tälläistä, purshkahdin nauruun kun luin viestisi.
        Kaikenlisäksi vaikka he saisivat olinpaikkani selväksi niin kunikamuani he eivät löydä. Ja onhan mulla 21.v velikin joten se varmaan riemastuis jos poliisi tunkis kotiovelle "nuusitsä veljees rahasta?" hah..

Aika säälittävää tuo poliisilla uhkailu joka ei toimi.

• ---

eihän seurustelekaan?
        ja vaikka poliisisetä haistaisi kirjoittajan
        ip-osoitteen isolla nenällään, ei taida kyseistä
        21-vuotiasta niin helpolla löytyäkään.
        ja mitään lainvastaistahan ei käytännössä ole vielä
        tapahtunut?

ulkopuolisen käsitykseni asiasta.

• aloittaja:_
        --- kirjoitti:

eihän seurustelekaan?
        ja vaikka poliisisetä haistaisi kirjoittajan
        ip-osoitteen isolla nenällään, ei taida kyseistä
        21-vuotiasta niin helpolla löytyäkään.
        ja mitään lainvastaistahan ei käytännössä ole vielä
        tapahtunut?

ulkopuolisen käsitykseni asiasta.

Vain yks pikku vaivaton pusu mummojen edessä kadulla jonka vois laittaa ranskalaisen tervehdyksen piikkiin eli me vaan intohimoisesti suutelimme "ystävä mielessä" "hyvästiksi".

Ei kukaan voi selvittää häntä niin helpolla kun tosiaan tunnen monta 20 vuotiasta miestä joita tapailen (siis en siinä mielessä) viikottain joten yhtäsuuri todennäköisyys on että panen toista kaveriani (yeah I have older friends) poliisien näkökulmasta. Nojaa voihan ne ihmetellä miks mä pyörien itseäni 5-6 vuotta vanhempien miesten seurassa.

• hyvä homo, että...

oletko valmis menettämään viimeisetkin miehuutesi rippeet aletumall (mies)huoraksi? Etko tuntisi alentuvuuden tunnetta antamalla itseäsi rahasta. Itsekunnioitus olisi kaikille hyväksi, jopa teidänlaiselli.

Ja jos kerran seurustelette, niin aika outu suhede kun rahalla yrittää seksiä saada. Jos se sua oikeesti rakastaa plalap lalaplaa, nii kyllä se ny vittu jaksais odottaa että oot valmis.

Vaikutta siltä että olet vain viihdyke ja ei jaksa odottaa, joten maksaa siitä, että saa haluamansa ja dumbbaa sut. Mieti ja kosketa itseäsi.

• IsinPrinsessa

On varmaan aika houkuttelevaa ottaa rahaa vastaan seksistä, jota ilmeisesti haluaisit/tulisit haluamaan muutenkin. Minusta sinun pitäisi kieltäytyä rahasta ja kysyä jätkältä haluaako hän vakavaa suhdetta vai leikitteleekö hän vain kanssasi. Jos vastaus on vakava suhde pitäisi sinun ehdottomasti kieltäytyä rahasta ja alkaa miettiä oletko valmis tähän suhteeseen 100%? Jos hän haluaa kuitenkin vain leikitellä, en usko että teillä on tulevaisuutta ja että teidän ei kannattaisi enää jatkaa leikittelyänne. Siinä murtuvat varsinkin sinun sydämesi ja koska olet noin nuori (no joo itse olen samanikäinen..)niin se ei varmasti ole hyväksi tuleville suhteillesi.

Onnea valinnallesi, mikä se sitten tulee olemaankaan!

• |burzum|

Jos 250e lievittää viikon kivut, kun se korkkaa sun ahteris, niin siitä vaan.

• tosimies

Homoseksuaalisessa sukupuoliyhdynnässä on 18v suojaikäraja. Hanki tyttöystävä!

• fdfdof
        tosimies kirjoitti:

Homoseksuaalisessa sukupuoliyhdynnässä on 18v suojaikäraja. Hanki tyttöystävä!

"Homoseksuaalisessa sukupuoliyhdynnässä on 18v suojaikäraja."

Nykyään ikäraja on kyllä aivan sama kuin heteroseksuaalisessa yhdynnässäkin.

• tirlan

vaikka itse en tiedäkään mitä ajatella homosuhteista, niin olen sitä mieltä että harrastatte sitä sitten kun molemmista tuntuu siltä, jos tosissaan tykkäät hänestä et vastaanota rahaa tuollaisesta. Vaikka itselläsi kuinka huonosti menisi noin tilastollisesti.

Kannattaa kuitenkin harkita kaikki, sillä tyyppihän on kuitenkin melkoisesti sua vanhempi? Ja hoitaa koko suhdetta niin että kummastakaan ei ala tuntua epämiellyttävältä.

• gayboy-91

Ei iällä ole merkitystä, mielummin mä toteutan jonkun muun fantasiat 200% kuin 50% jonkun mielihyvän.

Niin ja se on jo tapahtunut. SIIS SE!

• gayboy-91 kirjoitti:

Ei iällä ole merkitystä, mielummin mä toteutan jonkun muun fantasiat 200% kuin 50% jonkun mielihyvän.

Niin ja se on jo tapahtunut. SIIS SE!

Antoko rahaa?

• aloittaja
        PikkuNäätä kirjoitti:

Antoko rahaa?

500 puhtaana käteen...halpaa rahaa. Eikä edes kaduta..Ollan tavattu sen jälkeenkin mut ei ehkä niin himokkaasti. Mitä sitten jos on ikäeroa 6 vuotta? Meillä on hauskaa ja pidetään samoista asioista...kohta lähetään leffaan.

• pieni.ehka.viisaskin

Et todellakaan myy itseäsi! Olen jo monille sanonut, oma ruumis on aarre, aarre joka jaetaan vain yhden kanssa - sen oikean.
      Itsensä myyminen on epäviisasta, sillä sellaisen asian peruminen ei yksinkertaisesti onnistu!
      Jos myöhemmin kadut, mitään ei ole tehtävissä ja muisto seuraa sinua hautaan!

Unohda moiset!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3123
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1120
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      76
      1046
    Aihe