Moro..
Millainen mesta tuo kyseinen rafla?
Kannattaako poiketa?
Manhattan Steakhouse..
9
2853
Vastaukset
- ei jaksa keksiä...
Kerran käyny pihivit vetämässä ja kyllähän hyvvee oli. Ja sillon ainaski ihan hyvään hintaan 2x pihivit pari kymppiä.
- dgsdggg
Muutaman kerran olen käynyt ja joka kerta olen ollut tyytyväinen. Hinta-laatusuhde on kohdallaan.
- suosittelen
Samaa mieltä! Lehtipihvi ainakin on mahtava ja maksaa kympin verran. Isot annokset ja ruuan saa nopeasti, ainakin Tampereella.
- poikkea.....
itäkeskuksen ravintolassa, hyi......
- tod...
ruoka ei ole mistään kotoisin ja näin ollen ylihintaista laatuunsa nähden.
Ehkä korkeintaan poikaporukassa, joka ei kaipaa ruolta muuta kuin, että lautasella on ranskalaisia ja possua - mutta yhtään mitään muuta on turha odottaa. - Steak House
Manhattanista saa edullista laatulihaa, jos pihveistä tykkää niin sinne mars!
- taxfreestea
aika vakava rikosepäily:
http://m.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/poliisi-ravintolaketjua-epaillaan-yli-miljoonan-veronkierrosta/5516520 - donald99
yhtiön johto on tänään tuomittu veropetoksista vankeuteen. mikäli hs-uutinen aiemmin viikolla pitää paikkansa, heille on määrätty veronkorotus. tämä estää KAIKEN MUUN RANGAISTUKSEN ko. asiassa. tuomari ja syyttäjä ovat syyllistyneet tahalliseen ja tuottamukselliseen virkarikokseen.
- verojonne
Yhtiön saamalla veronkorotuksella ei ole merkitystä ne bis in idemin kanssa, koska yhtiötä ei tuomita veropetoksesta vaan osakas. Osakkaan saama veronkorotus kyllä estäisi rikosoikeudellisen sanktion, mutta siitä ei tässä ole kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657