Elikkäs onkos teillä jotain kätevää konstia millä saatte ruiskulla tai sprayllä maalatessanne käryt ja maalin pölyt pysymään kurissa, niin ettei ne leijaile koko huusholliin ??
ruisku/ spraymaalaus
3
822
Vastaukset
Eli, maalaat parvekkeella, kuten jotkut untuvikot tekevät, hankit kaupallisen tuotteen, tai sitten teet omin käsin sellaisen vehkeen joka imee maalikäryt pihalle. Tälläinen laite toimii samalla periaatteella kuin liesituuletin, eli imee käryt sisäänsä ja näistäkin keinoista huolimatta kuuluu käyttää naamaria kasvojensa suojana maalipölyltä, ettei käy samoin kuin eräälläkin aloittelijalla joka kuvitteli maalihumalassa olevansa parempi pienoismallintekijä kuin allekirjoittanut.
Marttyyrimallari-TTt
"The Man, The Boss"- -Kooma-
Taisitkin sitten hommata sen naamarin liian myöhään?;)
- on hyvä ostos
Kevyt suodattimia esim täältä ------->
http://www.4trendylook.com/sunlesstan_system.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329