Otin tiistaina tatuoinnin ja olen rasvaillut sitä päivisin noin joka kolmas tunti. Nyt olen huomannut että jostain kohtaa tatuoinnista missä pitäisi olla mustaa näkyykin aivan aavistuksen omaa ihoa alta. Rasvaanko liikaa ja se vie värit vai voikohan vika olla jossain muualla?
Oma nahka näkyy alta...
3
754
Vastaukset
- -Traa-
Veikkaisin että tatuoija on ehkä tehnyt hutaisten (?) ja ihoa on jäänyt tatuoimatta. Mene käymään paikan päällä ja pyydä lisää väriä.
Joskus niin käy, että väriä lähtee paranemisen aikana. Omalla kohdallakin on käynyt näin, jokaisen ruumis kun toimii eri lailla. Rasvaat ja huolehdit vaan loppuun asti ihan normaalisti ja sitten menet sinne tatuointiliikkeeseen kyselemään lisää väriä.
- Polly25
Lukaisin aiemmpia keskusteluja koskien tätä paikkaa missä olin käynyt niin joku kirjoitti, että hänellä oli ihan samanlaisia viivamaisia kohtia missä ei ole väriä ja sama tyyppi tehnyt tatskat sille ja mulle. Liekö sitten tämän hepun trademark jättää viivoja keskelle tatuointia, missä pitäisi olla mustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706