Se ois kolmastoista ja perjantai mutta raitis kuitenkin.
13.4-07 Perjantai
9
558
Vastaukset
- Cettuz!
Raittiina, hiukan on tuota taikauskoa?
- Papio1
Raitis perjantai 13. päivä. Tanssit sisätiloissa, ei ulos lainkaan. Lidel'istä haettu vichyä six päkki ...eilen.
- aahoohoo
Vaan liikkeelle sitä on lähettävä vaikka tuo päivämäärä on pahaenteinen - varotoimet on vaan muistettava.
Minullakin on vajaan kymmenen minuutin kävelymatka töihin ja siinä ajassa kerkee tapahtua vaikka sun mitä onnettomuutta - esim meteoriitti pamahtaa nuppiin ja en omista minkäänlaista kypärää minkä laittais suojaamaan kalloo.
Vaan nokkela keinon keksii. Teräskattiloista on mitä valita: on kahdella kahvalla ja yhdellä - pitää vaan peilailla kumpi malli sopii muuhun pukeutumiseen. Kaikkein paras päänsuojahan olis valurautapata vaan nyt on tyydyttävä siihen mitä kaapista löytyy.
Selvänä ja valppaana tää päivä.- KaljaKaisa
Eihän tyhjä lato kattoo kaipaa, heh heh.Sama se mulla on.
Ja muuten sydämellistä sydänviikkoa kaikille,sehän on ens viikko. - aahoohoo
KaljaKaisa kirjoitti:
Eihän tyhjä lato kattoo kaipaa, heh heh.Sama se mulla on.
Ja muuten sydämellistä sydänviikkoa kaikille,sehän on ens viikko.minäki viimein tulin. Olin vaan vähän huolissani jos kampaus menis sekasi.
Nyt alkaa vissiin hermot palata normaali olotilaan, kun tuli nukuttua parituntia iltapäivällä. Nyt vasta ymmärrän, miten sheriffi pystyy nukkuu päivällä. Kyllä tässä pikkuhiljaa herää, kun juo vain kahvia ja jäätelöä kyytipojaksi. Raitista viikonloppua kaikille jotka ovat hereillä.
- åpoi
niin täytyykö olla myös?
- aahoohoo
ensimmäinen kerta kun putosin kärryltä. Itseasiassa putosin ennen kun kerkesin edes kyytiin.
Kerro oraakkeli mitä sanoit.
- Raitis minäkin
Kyllä tässä on menny uudet vuodet, joulut, jussit vappu selvinpäin. 1v 7kk. äkkiä aika menny kun on ollu kivaa... ainaki enimmän osan aikaa. mutta vaikeat päivätkin menee paremmin kun ei ota joka vitutukseen olutta tai muuta viinaksia.. Raitista ihanaa elämää meille kaikille! en ehtiny dipoliin tänään, mutta tuleehan kesäpäivätkin vielä...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773