Ajattelin aloitella harrastuksen uudelleen ja siksi kysynkin, onko etikettien keräilijöille omaa forumia olemassa netissä? Varhaisaikuisuudessa (noin 8 vuotta sitten) harrastus jäi ja nyt olisi aika alkaa elvyttämään hieman reilun 700 etiketin kokoelmaa uusiin voimiin.
Olutetiketit
5
955
Vastaukset
- tuskin löytyy
Itse olen ainakin pärjännyt hyvin ilman foorumeita. Itsellä on kerättynä suomalaisia olutetikettejä viimemisen 15 vuoden ajalta. Ulkomaalaiset etiketit on hallussa mahdollisimman monesta Suomeen tuodusta oluesta, ja lisäksi muistoja on tallessa matkoilta mm. Saksasta, Itävallasta, Italiasta ja Latviasta.
Ja lisää on tulossa..- etiketit
saa kuivumaan mahdollisimman suoriksi?
etiketit kirjoitti:
saa kuivumaan mahdollisimman suoriksi?
Itse käytän tässä seuraavaa tekniikkaa;
Ensin painelen pehmeällä pyyhkeellä etiketit nihkeiksi (ei liian kuiviksi, etiketti alkaa taipua rullalle) ja asetan ne sen jälkeen kahden nukkaantumattoman liinan väliin, mieluiten siten, että liinoja on taiteltu pari kertaa.
Sitten laitan ne kahden avaamattoman puhelinluettelopaketin väliin. (Paketteja kun kertyy, kiitos typerän kilpailuttamisidean, jonka ansiosta meille tulee kaksin verroin niitä :D)
Pakettien muovi estää kansien "kupruuntumisen" imeytyvästä nesteestä. Ja mitä enemmän lisäpainoa päällä, sen parempi. Puhelinluettelot voi tietysti omalla järjellä korvata jollain muulla :D
Tietysti voit käyttää myös ainakin Suomalaisesta kirjakaupasta saatavaa puun lehtien ym. kuivaamiseen tarkoitettua puulevy-"painoa".
- yhdysolut
Moi!
Olen itse keräillyt suom,oluetikettejä.Haluisin vaihdella vanhoja etikettej.
T KIMI PUH 0405022778
E-MAIL;kimpe35@hotmail.com - YHDYSOLUT
Moi!
Kerään todella vanhoja suomalaisia olutetikettejä
Löytykkö vaihtoa?
e.u-mail:kim.lindberg40@gmail.com
T KIM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595