Eli onko hyvä, että pitää koko ajan tatuointia rasvattuna? vai kannattaako sen antaa kuivuakin jonkin aikaa..? ja voiko sitä kelmua pitää enemmänkin kuin kolme päivää, tai mihin asti sitä voi pitää? siihen asti kun tatuointi rupee "kuoriutuu"? ja pitääkö sitä kuoriutumisen aikana rasvatakin myös?
kannattaako yöksi laittaa kelmu? vai pelkkää rasvaa jonkin verran..
miten kun rasva ei imeydy? itse meinaa viime yönä laitoin rasvaa jonkin verran ja aamulla sitä oli vieläkin..
Rasvauksesta
4
939
Vastaukset
Rasva ei imeydy kunnolla, niin kehottaisin rasvaamaan hieman ohuemmin tai vaihtamaan voidemerkkiä. Itsellä esim. paljon suositellut helosan ja bebanthen ei sopinu minun iholle. rasva ei kunnolla emeytynyt iholle (vaatteisiin kylläkin) ja iho oli muutenkin liian rasvaisen oloinen koko ajan. itselle osoittautui erityisen hyväksi voiteeksi ratiofarmin b-vitamiinivoide, se sai ihon tuntumaan hyvältä ja imeytyi hyvin.
Ja en itse pitäisi kelmua todellakaan useita päiviä. Minulle tatuoija suositteli pitämään kelmua vain n. 2h tatuoinnin otosta.
ja ÄLÄ missään nimessä päästä tatuointia kuivumaan,se ei tee hyvää ollenkaan kuvalle ja saattaa tehä ison ruven jonka mukana väriä lähtee. Kun rasvaa sopivasti rupea ei tule juuri ollenkaan ja kuva pysyy kaikin puolin hyvänä.Missä muuten kävit tekemässä? Kyllä tatuoijan pitäisi ohjeet antaa..
Ohuelti rasvaa, 3-5 kertaa päivässä riittää. Hyvä voide ei kuivata ihoa. Kelmu mahdollisimman nopeasti pois, ihon täytyy voida hengittää. Eikä yöksi missään tapauksessa.
Yön aikana rasva ei ehkä imeydy, jos sitä on liikaa. Laitat sopivasti, tai rasvaat kaksi ohutta kerrosta ennen nukkumista. Voit kehittää yöksi jonkin oman systeemin sitten nukkumiseen. Itse vaihdoin lakanan parin yön välein mutta nukuin vielä päivittäin vaihdetun pyyhkeen päällä, pyyhehän imee tavaraa ja on pehmeä, joten toimi mulla ainakin loistavasti.
Ja tietenkin kuvaa rasvataan vaikka rupea irtoaa. Varovasti, sillä rupea ei saa itse ottaa irti.- ssdfsdfsdfsdf
rasvaa ei tarvi muuten sitten laittaa hirveästi, ihan vähän vaan taputella et se kuva on kostea ja ''elastinen'' mut rasvaa ei tarvi olla niin paljon et se näkyy, koska sit se tatska ei pääse hyvin hengittään.
- _krisuli_
Ei kannata missään nimessä pitää sitä kelmua. Itse käytin helosania ja se oli mielestäni hyvää. Se, että rasva ei välttämättä imeydy yön aikana on ihan normaalia. Se ei tarkoita, että sitä olisi liikaa. Itse laitoin vain ohuen kerroksen, mutta se ei kaikki imeytyny koska kuva saattaa pukata rupea yms.heti, eikä se rasva välttämättä imeydy esim.rupeen... HYvin on kuvani parantunut, väriä ei ole lähtenyt ja muutaman päivän päästä ottamisesta kaikki rasvakin on aina imeytynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706