Menin likan kanssa viemään sen lasit korjattaviksi,jälleen kerran ja laitoin ne pakkasen päälle,joka eteisessä,kun odotin että tyttö laittaa kengän nauhansa kiinni ja sanoin:-"Meen ulos odottamaan.Muista ottaa lasit mukaan."
Johon likka:-"Hei,ei onnistu,sähän oot mun äiti ja sun tehtävä on huolehtia musta."
Niinpä että lasten suusta sen totuuden kuulee;O))))
mun äiti
2
1411
Vastaukset
- aikuiseksi kasvanut
Heh! Samantapainen juttu oli, kun isosiskoni pienen pienenä sanoi äidilleni; tee sitä ja tätä olet minun palvelija ja robotti. Tuo nöyrin palvelija ja robotti oli jossain satukirjassa....se sitten jäi elämään, ja vielä nytkin vanha äitini muistaa ja lohkaisee johonkin väliin tuon jutun.
- blondi-72hki
kyllä useinkin kuulee mukavia lohkaisuja lasten suusta jotka muistuu vielä vuosienkin kuluttua esim.äitini muistelee usein kun nyt 9v tytär oli noin 2v ja tuli puheeksi että kuka on kenenkin äiti ja lapsi ja kun äitini sanoi että olen sen lapsi niin siihen tytär tiukkaan että:-"Eikä oo ku se mun äiti mun lapsi."
Ja kinastelivat monesti asiasta kun tyttären mielestä olin vain sen äiti eikä äitini ollut minun äiti;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696