Mikä maa oli , esityskappaleen nimi oli (on) fight? Muistaako kukaan esittäjää? Voipi viiä aika paljon ääniä meiän Hannalta...
Mikä se oli??
16
2414
Vastaukset
- Natalia Barbu
Laulaa Fight-kappaleen ja soittaa alussa viuluakin. Nätti tyttö voisi olla ulkonäkönsä ja hoikan vartensa puolesta myös valokuvamalli.
- FightForYourRights
Joo ääntää löytyy ku sota-ajan stalinin uruista.
Hyvä biisi ja kaunis esittäjä, top10in sakkiin(Y).
- Edelleen se Thunderstone 1.
Kantsii ehdottomasti kuunnella tää Moldovan biisi!!
- krisu81
tää on paras biisi ehdokkaiden biiseistä!melkein kuin sveitsin ehdokas viime vuonna, virolainen VANILLA NINJA. oletteko kuulleet.Huippu.tilasin levyn sveitsistä asti ja se kannatti. Parasta musiikkia mitä ikinä kuullut...mut tää tulee hyvänä kakkosena, ainakin tän biisin perusteella..
- asdjkl
krisu81 kirjoitti:
tää on paras biisi ehdokkaiden biiseistä!melkein kuin sveitsin ehdokas viime vuonna, virolainen VANILLA NINJA. oletteko kuulleet.Huippu.tilasin levyn sveitsistä asti ja se kannatti. Parasta musiikkia mitä ikinä kuullut...mut tää tulee hyvänä kakkosena, ainakin tän biisin perusteella..
Mun piti ostaa Ninjoilta 3 levyä ku kävin Virossa. Älyttömän hyviä! loput kappaleet sitte netistä.. niihi ei vaan kyllästy..
- _Jess_
Tämän on pakko mennä finaaliin. Moldovan kappale on tosi hyvä, tarttuva, alkaa laulattaa ja hyvännäköinen esiintyjä. Tämä ottaa paljon pisteitä miehiltä! Eiks niin?
- Miiikkulaine
Moldova tulee voittamaan nämä kisat.
Laulajatar todella upea ja muutenkin niin niin hyvä kappale ettei toista. Ja huippu lauluääni tolla Moldovan tytöllä- vedonlyöjä
biisi ja laulajakin vielä. Kerroinkin vielä hyvä niinkuin Lordilla aikoinaan. Taidanpa betata 5ke tähän.
- Miiikkulaene
Mun suosikkini meni jatkoon. Mahtavaa Natalia, ansaitset voiton. Natalia Barbu on paras!
- Fight!^^
.. Moldovan edustusbiisi, jonka esittää Natalia Barbu. ;) Voi todellakin voittaa..
- *Energy*
On loistava kappale :).. äänestettyäkin tuli.. upee puku muuten!
- Tuning-Car
*Energy* kirjoitti:
On loistava kappale :).. äänestettyäkin tuli.. upee puku muuten!
..Se voittaa euroviisut, asunsa ja biisinsä perusteella. Täydellinen biisi ja Loistava esiintymisasu.. ;)
- Entäs jatko
Helskatta alku oli niin hyvää mutta sitten läsähti koko kappale. Pikkasen enemmän eggiä jatkoon olisi ollut varma voittaja.
- polli
tää oli hyvä piisi.eka tuli mieleen et mikä linda lamppeenius piisi tää on mutta jatkoa seurasi ja oli hyvä.
- Natalian fani
Natalia on kaunis näin naisenkin makuun ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479