Mikä se oli??

Liv

Mikä maa oli , esityskappaleen nimi oli (on) fight? Muistaako kukaan esittäjää? Voipi viiä aika paljon ääniä meiän Hannalta...

16

2414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Natalia Barbu

Laulaa Fight-kappaleen ja soittaa alussa viuluakin. Nätti tyttö voisi olla ulkonäkönsä ja hoikan vartensa puolesta myös valokuvamalli.

• FightForYourRights

Joo ääntää löytyy ku sota-ajan stalinin uruista.
        Hyvä biisi ja kaunis esittäjä, top10in sakkiin(Y).

• kovasti tosi ihku se viulu. Hyvä se video. Toivon että onnistuu.

• Edelleen se Thunderstone 1.

Kantsii ehdottomasti kuunnella tää Moldovan biisi!!

• krisu81

tää on paras biisi ehdokkaiden biiseistä!melkein kuin sveitsin ehdokas viime vuonna, virolainen VANILLA NINJA. oletteko kuulleet.Huippu.tilasin levyn sveitsistä asti ja se kannatti. Parasta musiikkia mitä ikinä kuullut...mut tää tulee hyvänä kakkosena, ainakin tän biisin perusteella..

• asdjkl
        krisu81 kirjoitti:

tää on paras biisi ehdokkaiden biiseistä!melkein kuin sveitsin ehdokas viime vuonna, virolainen VANILLA NINJA. oletteko kuulleet.Huippu.tilasin levyn sveitsistä asti ja se kannatti. Parasta musiikkia mitä ikinä kuullut...mut tää tulee hyvänä kakkosena, ainakin tän biisin perusteella..

Mun piti ostaa Ninjoilta 3 levyä ku kävin Virossa. Älyttömän hyviä! loput kappaleet sitte netistä.. niihi ei vaan kyllästy..

• _Jess_

Tämän on pakko mennä finaaliin. Moldovan kappale on tosi hyvä, tarttuva, alkaa laulattaa ja hyvännäköinen esiintyjä. Tämä ottaa paljon pisteitä miehiltä! Eiks niin?

• Miiikkulaine

Moldova tulee voittamaan nämä kisat.
      Laulajatar todella upea ja muutenkin niin niin hyvä kappale ettei toista. Ja huippu lauluääni tolla Moldovan tytöllä

• vedonlyöjä

biisi ja laulajakin vielä. Kerroinkin vielä hyvä niinkuin Lordilla aikoinaan. Taidanpa betata 5ke tähän.

• Miiikkulaene

Mun suosikkini meni jatkoon. Mahtavaa Natalia, ansaitset voiton. Natalia Barbu on paras!

• Fight!^^

.. Moldovan edustusbiisi, jonka esittää Natalia Barbu. ;) Voi todellakin voittaa..

• *Energy*

On loistava kappale :).. äänestettyäkin tuli.. upee puku muuten!

• Tuning-Car
        *Energy* kirjoitti:

On loistava kappale :).. äänestettyäkin tuli.. upee puku muuten!

..Se voittaa euroviisut, asunsa ja biisinsä perusteella. Täydellinen biisi ja Loistava esiintymisasu.. ;)

• Entäs jatko

Helskatta alku oli niin hyvää mutta sitten läsähti koko kappale. Pikkasen enemmän eggiä jatkoon olisi ollut varma voittaja.

• polli

tää oli hyvä piisi.eka tuli mieleen et mikä linda lamppeenius piisi tää on mutta jatkoa seurasi ja oli hyvä.

• Natalian fani

Natalia on kaunis näin naisenkin makuun ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe