Miten pystyn vaihtamaan maan ja alueen, kun haluaisin ne vaihtaa? kertokaa!!... esim. minulla on nyt englanti ja alue on london, mutta haluaisin vaihtaa ne suomi ja kymenlaakso...
Vaihto
8
760
Vastaukset
- .,.,.
kaudenvaihteessa kauden loputtua voi vaihtaa aluetta, tosta maan vaihdosta en osaa sanoa.. ehkä kantsii kysyy tätä jossai hattrickin omassa konffissa niin luulen että sieltä löytyy enemmän managereita ketkä tietävät paremmin tästä asiasta..
mutta luulen et toi maan vahtaminen ei oo kovin simppeliä tai mahdollista koska pelaat jo tietyssä sarjassa englannissa niin eihän siitä voi vaihtaa eri sarjaan eri maahan?? Maatahan ei voi vaihtaa, koska englannissa jo pelaat. Ja jos konffiin lähdet kyselemään niin menetät joukkueen. Se kun on kiellettyä pelata maassa, jossa itse ei ole. Ellet sitten oikeasti asu englannissa.
- sampu90
Niin mutta minulla ei ole vielä joukkuetta, ja sähläsin sen maan kanssa vähän... enkä asu englannissa. Niin en pysty siis enää vaihtamaan maata ja aluetta tai poistamaan itseäni tuolta ja tehdä kirjautumisen uudelleen ?? vastauksia kiitos.. :D
- Striper
Tee uusi joukkue. Paitsi jos olet pitkällä. Mutta voithan kaupata joukkueesi huippupelaajat halvalla, noin 50 eurolla toiselle joukkueellesi. :)
- sampu90
mutta kun minulla ei ole vielä koko joukkuetta, aloitin pelaamisen tänään vasta. pystynkö siis vaihtamaan niitä maata ja aluetta?
- Nimetön
sampu90 kirjoitti:
mutta kun minulla ei ole vielä koko joukkuetta, aloitin pelaamisen tänään vasta. pystynkö siis vaihtamaan niitä maata ja aluetta?
SAA****N TUMPELO
- 2,5 v takana.
Haet helvetti uutta joukkuetta ja annat sen englantiin haetun kuolla omiaan.
Tossa ei todellakaan ole mitään ongelmaa. HT:ssä NOPEIMMAT asiat tapahtuvat viikossa, kaikki millä on mitään merkitystä kestää vähintään 2-3kk.- sampu90
okei, annetaan kuolla sinne. kiitosta vaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450