Nolasin itseni tänään, ja sain kaikenlisäkisi kamalan olon. ;( Olen seiskaluokkalainen tyttö ja olen ihastunut yhteen ysiluokkalaiseen poikaan. Tänään koulussa menin istumaan käytävällä pojan viereen (se oli yksin), ja sanoin: "Moi.. Mitäs sä?"
Poika tokaisi töykeästi, että mitä v*ttua se sulle kuuluu. Mulle tuli kauhee olo. Oon itkeny ja kaikkee.. Ja mä kun kuvittelin että se tykkäis musta. Oon ihan maassa. Että tämmönen maanantai. Toivottavasti muilla meni paremmin!
voih ;(
11
1027
Vastaukset
- meetwurstinakki
Joo, on ne niin pyllystä noi ysiluokkalaiset pojat, etenkin seiskaluokkalaisille tytöille. Sellaisia usein ne on. Sitä ollaan jo niin isoa, että pikku-seiskat on ihan kakaroita, vaikka jos loogisesti ajattelee, niin samaa tasoahan ne on, jos pojat kehittyy pari vuotta jäljessä. Tollasta sattuu, älä syytä siitä itseäsi. =(
No mutta kohta se poika lähtee pois, eikä sinun tarvitse enää nolostella. Ja mistäs sitä tietää, vaikka poika tulisi järkiinsä jo huomenna.. Eihän sitä koskaan tiedä.- ......
Pari vuotta jäljessä ei kyllä enää pidä piakkaansa...
siis jos jotku seiskat hyppii vielä hyppynarulla ja ujostelee pussata / puhua pojille ni lol - mie :))
...... kirjoitti:
Pari vuotta jäljessä ei kyllä enää pidä piakkaansa...
siis jos jotku seiskat hyppii vielä hyppynarulla ja ujostelee pussata / puhua pojille ni lolIte oon 18 ja hypin vieläki joka kevät hyppynarulla, enkä koe olevani mitenkään jälkeenjäänyt :P Nimittäin mun isosisko ja isovelikin hyppii mun kanssa jos tulee käymään meilläpäin keväällä :D Ujostelen myös pussata jotenka eipä tuo nyt niin hyvä määritys ollu iän / kehittyneisyyden suhteen.
En kyl itekkään sano että seiskat ois jotenki hirmu isoja ja vanhoja ja muuta. Lapsia ne on, mut aika sulosia kummiski :) Ja alkaa niissäki nuoruusiän ongelmat vaivata.. Mut kyl se mun mielestä jotakuinkin pitää paikkansa, että poijjaat on vähän "jäljessä", koska tytöt usein alkaa järkiintyä murrosiän tapahtumista ennen poikia. Ysiluokkalaisissa usein näkee parhaiten sen eron.
- Navicat
Ikäväähän se on, mutta koita piristyä. Ei tyyppi ole arvoisesi jos kohtelee noin...
Tai ehkä hänellä oli huono päivä, who knows :) - p18v
Sen ikäsiltä voi vielä tulla kaikenlaisia vastauksia riippumatta siitä, mitä ne aattelee. Se saatto vaan hätääntyä, jos sille ei tytöt yleensä juttele- ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Ite olisin sen ikäsenä voinu vastata heikkona päivänä samalla tavalla. Ne on vielä niin murrosikäsiä.
- d-d-d-d--d-d-d-
Joo ei pahal mut se on kyl ihan sun vika et meet niihin pahoihin poikiin ihastuu. kyl pitäs kaukaa huomata että tollanen tyyppi vastais tolleen.
- ihmeellistä porukkaa..
Oot vissii aikas lapsellinen tai sitten vaan täysin moraaliton tyyppi.. Kuka nyt tollee ajattelee, kun joku laittaa itsensä likoon ja menee puhumaan ihastukselleen..
Mut ketjun alottajalle: tsemppiä ja kun näät pojan älä anna tuon pahan muiston lannistaa sua.. Voihan olla että tuolla pojalla oli todellakin tosi huono päivä tjsp.
- Poikkelssooni88888999999
Siis et todellakaan nolannut itseäsi, poika vain ilmaisi, että hän on lapsellinen eikä osaa käyttäytyä toisia kohtaan kohteliaasti. Näyttipä myös millainen kusipää hän on. Siis aivan uskomaton jätkä, ihan varmana hintti!! Kukaan, ei siis kukaan heteropoika sano tolla lailla kun tuntematon mukava tyttö tulee viereen ja sanoo "moi mitä kuuluu".
Voin vaan sanoo että älä välitä, mutta tiiän että sä välität silti =.( Kannattaa ne hinttihomot jättää omaan rauhaansa ja ettiä ittelleen joku kunnollinen joka sut todella ansaitsee. On pojalla small talk hallussa! Voisi vaikka heti ryhtyä diplomaatiksi ;).
Kuten joku sanoikin, sinä et nolannut mitään. Käyttäydyit oikein hyvin. Poika tässä oli täysin käsittämätön.- aakajaaka
Mun on pakko nostaa sulle peukkua! Oli tosi rohkee veto mennä juttelemaan ihastukselle tolleen vaan (joka ilmeisesti on vähän tuntemattomampi vai...?) Jos itsekin uskaltaisi, olis se tosi hienoo. Ei sillä väliä mitä ihastus vastaa (toi oli kyllä ehkä hieman epäsoveliasta käytöstä tuolta jätkältä), sillä siinä tulee voitettua itsensä... :)
- 9lk poika.
No on kyl tosi törkee jätkä jos noin sanoo, ei tollanen tyyppi ansaitse ketään, eti vaan uus tyyppi tähtäimee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022