Aika hassua, eikös?
Tutkikaapas joskus kakilla käynnin jälkeen sitä vessapaperia johon ootte pyyhkineen takapuolta. Tekisikö mieli hieroa sitä kulliin? Veikkaanpa että ei.
Samalla logiikalla ihmettelen, miten ketään voi kiehtoa siittimen änkeeminen sinne samaan koloon, mistä kakki tulee.
Mistä kakki poistuu
19
3686
Vastaukset
oletko 12v ku sait tollasen ahaa-elämyksen?! me kotiin kasvamaan ja jätä aikuisten jutut aikuisille...
- sun hyvät...
hyssykät sentään. Ennen anaaliseksiä ainakin meillä otetaan suolihuuhtelu, ts. puhdasta tulee eikä kakki haise. Ja viehätyksestä: miehelle peppu tuntuu mukavalle vaihtelulle ja "sisäänmenorengas" on kiihottavan tiukka. Naiselle tulee erittäin mahtavat orgasmit kun peppuun rakasteltaessa kiihottaa samalla klitorista. Se on aivan omanlaisensa upea orgasminlaji. Ja mieskin saa tavanomaista tujumman orgasmin jos häntä kiihottaa eturauhasta painelemalla aktin tai suuseksin aikana :) Miksi vaikertaa täällä jos ei peppuseksi huvita? Eihän kukaan ole pakottanut juuri sinua sitä harrastamaan, jos et siitä ajatuksenakaan pidä. Minä ja mieheni pidämme. Nam!
fiksuin ASIAAN LIITTYVÄ kommentti pitkiin aikoihin! hienoa että peppu-seksi toimii teillä! ja vielä kumminkin päin! =) onnittelen!
- Eve28
TheOne kirjoitti:
fiksuin ASIAAN LIITTYVÄ kommentti pitkiin aikoihin! hienoa että peppu-seksi toimii teillä! ja vielä kumminkin päin! =) onnittelen!
profiili sulla muuten... ;)
- hyvät hyssykät..
TheOne kirjoitti:
Kiitokset, TheOne :) Ja kyllä, peppuseksi on erittäin nautinnollista ja kuuluu luonnollisena osana minun ja armaani "ohjelmistoon". Nautimme siitä kumpikin, hyvin paljon. Toki nautimme toisistamme muutoinkin :)
En ymmärrä näitä peppuseksiä vastustavien saarnoja tällä, tai muilla vastaavilla palstoilla. Eihän kukaan, kuten todettua, pakota heitä ryhtymään b-rappuharrastajiksi. Kaiken täytyy perustua vapaaehtoisuuteen, niinhän se on.
Kukin harrastaa tavallaan ja niin kauan kuin ei loukata kenenkään ihmisarvoa ja seksi on kahden aikuisen välistä, ei kenelläkään tulisi olla nokan koputtamista.
Hyvää kevättä sinulle ja kaikille palstalla viihtyville :) hyvät hyssykät.. kirjoitti:
Kiitokset, TheOne :) Ja kyllä, peppuseksi on erittäin nautinnollista ja kuuluu luonnollisena osana minun ja armaani "ohjelmistoon". Nautimme siitä kumpikin, hyvin paljon. Toki nautimme toisistamme muutoinkin :)
En ymmärrä näitä peppuseksiä vastustavien saarnoja tällä, tai muilla vastaavilla palstoilla. Eihän kukaan, kuten todettua, pakota heitä ryhtymään b-rappuharrastajiksi. Kaiken täytyy perustua vapaaehtoisuuteen, niinhän se on.
Kukin harrastaa tavallaan ja niin kauan kuin ei loukata kenenkään ihmisarvoa ja seksi on kahden aikuisen välistä, ei kenelläkään tulisi olla nokan koputtamista.
Hyvää kevättä sinulle ja kaikille palstalla viihtyville :)totta turiset! ei muuta ku "live long and prosper" , "live and let live" ja muita kliseitä... ;)
- Steve.
Eve28 kirjoitti:
profiili sulla muuten... ;)
ylipainoa ja tatuoinnit. Jep!
- ihminen on outo eläin
Huumorinsekaisin tuntein luen näitä juttuja täällä, enkä voi olla hämmästelemättä, mitä kaikkea ihmisten päähän juolahtaa!?!
Itse suhtaudun seksiin monilta osin varsin avoimesti ja uteliaasti, mutta tätä peräsuoleen panemista en todellakaan ymmärrä. Siis itselleni on aivan sama, jos joku haluaa työntää kaluaan pas*aputkeen, mutta itselläni syntyvät mielikuvat ovat kyllä sen verran ällöttäviä, että ei tulisi kyllä mieleenkään kokeilla.
Mutta niinhän se on, että me ihmiset olemme erilaisia. TOiset saavat seksuaalista tyydytystä siitä, että esim. kuseksivat toisten päälle ja toiset sitten näistä kakkaleikeistä. Kukin tyylillään, onneksi meillä kaikilla on vapaus valita.- Määä.
Onko teille tullut mieleen että pyllyn voi myös pestä niin sisä kuin ulkopuolelta.Ei meillä ainakaan
palla pyllyyn jota ei ole pesty ja kun on pesty ei kikkeli kakkaannu. - Määä.
Määä. kirjoitti:
Onko teille tullut mieleen että pyllyn voi myös pestä niin sisä kuin ulkopuolelta.Ei meillä ainakaan
palla pyllyyn jota ei ole pesty ja kun on pesty ei kikkeli kakkaannu.Sorry näppihäiriö/kirjoitusvirhe.Palla tarkoittaa panna.Koittakaa kestää....
- hyssykät........
>>TOiset saavat seksuaalista tyydytystä siitä, että esim. kuseksivat toisten päälle ja toiset sitten näistä kakkaleikeistä.>>
Olen siis nainen ja pidän anaaliseksistä, samoin mieheni. Voin kertoa ettei kumpikaan meistä pidä kakka- tai pissileikeistä. Anaaliseksi, hyvä kirjoittaja, ei tarkoita kakkahommia, ei. Kun suoli on huuhdeltu asianmukaisesti, ei siellä ole mitään ylimääräistä eikä kakkeroosi tuoksahda. Tiedoksi vain :) Kysyisin myös että haluaisitko sinä antaa rakkaalle miehellesi (olettaen että olet nainen) suurimman mahdollisen eroottisen nautinnon? Minä ainakin haluan ja suurin nautinto miehelle (suurimmalle osalle miehistä) syntyy kun eturauhasta stimuloi sormella tai tarkoitukseen varatulla seksilelulla aktin aikana tai suuseksin antamisen yhteydessä. Tuohon eturauhaseen ei edes pääse muutoin käsiksi kuin anaalin kautta.
Oikeassa olet tuossa että kukin taaplaa tyylillään :) "TOiset saavat seksuaalista tyydytystä siitä, että esim. kuseksivat toisten päälle ja toiset sitten näistä kakkaleikeistä."
Anaaliseksillä ja ulostefetissillä on jokseenkin sama yhtäläisyys kuin suuseksillä ja virtsaleikeillä...- Never.to.anus
Alan voida huonosti jo pelkästä ajatuksesta, että pitäisi työntää heppi toisen ihmisen persuuksista sisään.
- hyssykät....
Never.to.anus kirjoitti:
Alan voida huonosti jo pelkästä ajatuksesta, että pitäisi työntää heppi toisen ihmisen persuuksista sisään.
Nimim. Never.to.anus,
Minäpä olen tullut siihen tulokseen että kaipaat anaaliseksiä, muttet uskalla, tai sitten saat jotain tyydytystä pelkästä anaaliseksistä puhumisesta, koska kovin aktiivisesti tällä palstalla viihdyt ja nimimerkkisikin on keskittynyt tähän aiheeseen ;-) Ei ole normaalia että ihminen viettäisi noin runsaasti aikaa aiheen parissa, joka häntä ei ollenkaan kiinnosta/joka häntä yököttää.
Siitä vain kokeilemaan. Suosittelen :) - ihmettelen vain
miten ihmeessä olet eksynyt tälle sivustolle kun olet noin kovasti asiaa vastaan? Vai onko se niin että ne asiasta älisee joita asia eniten kiinnostasa, eivät vain kehtaa myöntää sitä ;)
Peppuseksi on kivaa ja todella nautinnollista, elämäni parhaaseen seksikokemukseen on kuulunut molempia a- sekä b-rappua ja koin silloin jotain aivan uskomatonta. orgasmi oli kerrassaan uskomaton ja tärisin minuuttikaupalla aktin jälkeen ;) oikeissa käsissä, kun tietää voivansa luottaa toiseen on peppuseksi mielestäni äärettömän nautinnollista. ja ihan tiedoksi kuten ennen normaaliakin aktia on pesu suositeltavaa ja ainahan voi käyttää kondomia ettei saa pikku kaveriinsa mitään. Tosin en tiedä muilla mutte meillä b-rapun hommat ollut aina puhdasta hommaa, minkäänlaisia vahinkoja ei ole tapahtunut joista joskus nuorempana kuulin kauhujuttuja.
Oletkos koskaan miettinyt oksennettuasi, että voisit työntää sen munasi oksennukseen? Oksennus tosiaan tulee suusta ja sinä panet suuhun.. Eikö vain?
- Jakke.
Entäs mitä tulee pillusta kuukautisten aikana ja voihan se pimpsa olla vaikka vähän pissassa.Kuka siis viitsii painaa pissistä ja veristä pimppia,kun eihän sitä pimppiä saa mitenkään pesemällä puhtaaksi.
- Never.to.anus
Jakke. kirjoitti:
Entäs mitä tulee pillusta kuukautisten aikana ja voihan se pimpsa olla vaikka vähän pissassa.Kuka siis viitsii painaa pissistä ja veristä pimppia,kun eihän sitä pimppiä saa mitenkään pesemällä puhtaaksi.
Olipa lapsellinen kommentti.
- never..to.anus
Never.to.anus kirjoitti:
Olipa lapsellinen kommentti.
Ei se minusta ollut lapsellinen. Se mikä jollekulle on tosi kiihottavaa voi toiselle olla ihan tavallista arkipäivän seksielämää tai jopa ällöttävää. Ei X-seksipalstalla pitäisi tuomita ketään sen perusteella, että hän sattuu pitämään X-seksistä.
Jotkut suhtautuvat nuivasti seksiin kuukautisten aikana tai silloin kun nainen ei ole pessyt itseään tosi huolellisesti. Jotkut taas haluavat nimenomaan pesemätöntä pimpsaa. Seksihommat on aina makuasioita ja ns. anusseksi naisen kanssa on ainakin minun makuuni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450