Sopimuksia satelee ja Pässi puskee uljaampana kuin koskaan.
Jatkosoppareita ovat viimeksi nakutelleet Kalle Konsti ja Antti Niemi.
Mikko Silvennoinen(SaPKon oma kasvatti) siirtyy myös ensikaudeksi Pässipaitoihin ja takoo arviolta noin 25 maalia!
SaPKo RULEZ!!!!
Tällä hetkellä:
Maalivahdit: Tuomas Lohtander ja Olli-Pekka Turtiainen
Puolustajat: Matti Tiihonen, Ville Puurtinen, Joni Kotilainen, Raine Hartus ja Antti Niemi
Hyökkääjät: Miika Piikkilä, Ilmari Ruotsalainen, Jami Miettinen, Kalle Konsti ja Mikko Silvennoinen
SaPKo 2007-2008
13
1174
Vastaukset
- Hieman, että
Millaisen pelaajan me TuToon saamme Lindlöfistä?
Joni Lindlöf on taitava tekninen pelaaja joka pystyy myös fyysiseen peliin.
Pelasi SaPKossa hyvän kauden, ajoittain pientä huolimattomuutta maalipaikoissa muutoin pisteitä olisi kertynyt enemmän.
Rasitteena ehkä se että kaveri on jäähyaltis pelaaja. Hermot joskus turhan kireällä mutta ei kuitenkaan liikaa.
Varmasti vahvistus TuTon rosteriin.
SaPKoon tulee ensi kaudeksi hyökkääjä Erik Eronen. Eronen on savonlinnalaissyntyinen kaveri 22v ja pelasi viime kauden K-Vantaan joukkueessa.
Pässi puskee taas.- Mä repesin aaaaah!
Hänhän sopii SaPKoon täysin, tuo vähän fyysisyyttä siihen ämmä laumaan hah hah hah.................
- LOtyre
Mä repesin aaaaah! kirjoitti:
Hänhän sopii SaPKoon täysin, tuo vähän fyysisyyttä siihen ämmä laumaan hah hah hah.................
SaPKo ei ole mikää ämmä lauma ole, itse olet ämmä, jos tässä joku ämmä on.
- SM-liigaa.................
LOtyre kirjoitti:
SaPKo= Suomen surkein puulaakijääkiekkojoukkue=ämmälauma=takaisin Suomisarjaanporukka eheheheheheheheh eeeeeeeeeeeh!
- Jukka
SM-liigaa................. kirjoitti:
SaPKo= Suomen surkein puulaakijääkiekkojoukkue=ämmälauma=takaisin Suomisarjaanporukka eheheheheheheheh eeeeeeeeeeeh!
SaPKo kuuluu Mestikseen, sillä sipuli. Jos se olisi ämmälauma, silloinhan ne eivät voittaisi jäähy pörssiä.
- Buahahhahhahahahahahah!
LOtyre kirjoitti:
itkettääkö taas voi voi räkänokkaa!
- ...
Turtiainen, Suomalainen ja Litmanen tekevät pian sopimuksen=)
- Jumalauta!
hävettää kattoa näitä mestiksen keskusteluja, vittu mitä paskaa...
ihmekkään ku ei mestistä arvosteta suomessa ku sitä seuraa vaan tälläset paskanjauhajat!- Vasen pakki.
paskanjauhajasta on SavoRULES...pikkupojun tasolle jäänyt luuseri.
Onneksi SaPKo sentään rulaa toisin kuin pikkuriikkiset konkkasporat.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496435Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562737Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841175
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.901160Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611103- 891090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2801084- 71985
- 229870