Tää on vähän niinku sarjaa "muna opettaa kanaa"
Sannan 6v iltarukous:-Muista Jeesus siunata kaikkia...juoppojaki.
Valot sammutettu ja hyvät yöt sanottu:-Miks Jeesus saa valvoa,mutta mä en?
-Voittaako Jeesus möröt vaikka se on näkymätön?
Sanna katselee kuvaa,jossa lapset on Jeesuksen sylissä.-Mä oon kans tollanen opetuslapsi...
Olin kerran unohtanut askartelumaalit työpöydälle.Niinpä oli illalla nukkekodin makuuhuoneen seinässä maalattuna iso kultainen risti...
Katseltiin Sannan vauva-albumia.Yhdessä kuvassa täti oli tullut katsomaan Sannaa ja tuonut vihreän vauvapipon.Isoveli oli saanut karkkia.Siitä nousi kauhea meteli.Että isovelille toi karkkia eikä hänelle.Isille piti sitte soittaa heti ja kertoa kauhea vääryys...
Sannan rakkaudentunnus isille puhelimessa:-mä rakastan sua yhtä paljo kuin kuinka pitkä matka on mumman ja paapan lua ja takasin...
kun pikku Myy ja Jeesus oli uimassa....
3
1538
Vastaukset
- pipi
Aika uskonnollinen lapsi, hassu :D
- kylakauppias
Ihana lapsi ja kuulee miten elätte hyvässä ja turvallisessa perheessä Jeesuksen varjeluksessa. Enkeleitä teille edelleen !!!
- maatsi
Sattuipa meidän perheessä, kun itse olin vielä ala- asteella ja veljeni vielä päiväkoti- ikäinen: Illalla äiti "nukutti" meitä ja luettiin porukalla iltarukous jne.. Äiti oli jo aiemmin keksinyt sellaisen säännön (jotta saisi minut vain hiljaiseksi) että iltarukouksen jälkeen ei saa enää puhua mistään muusta, kuin korkeintaan Jumalaan liittyvistä asioista..
Noh, minä olin kysäissyt, että mitenkäs se äippäseni on, onko se Jeesus meidän herramme (niinkuin vaan pitkittääkseni nukkumaan menoa) ja äitin kerkeämättä edes vastata oli pikkuveljeni (joka rakastaa karkkia ja makeaa yli kaiken!) ponkaissut istumaan ja huutanut, että "MITÄ, SAAKO ---- MUKA JOTAIN HERKKUA!!??) Ja nauruksihan se oli mennyt.. "Ei, ei ---- saa, etkä sinäkään saa mitään herkkua enää nyt.." :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890