Perjantai 20.4.2007

Papio1

Raitis perjantai päivä tänään.

6

700

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raitis perjantai!

• Cettuz!

Raittiina.

• aahoohoo

"Jotkut ne juovat kluk-kluk-kluk,kluk-kluk-kluk,kluk-kluk-kluk.
      Jotkut ne juovat kluk-kluk-kluk,
      koko päivän.

Arja se selvänä tepsuttaa,tepsuttaa,tepsuttaa.
      Arja se selvänä tepsuttaa,
      koko päivän."

• Hienoa Arja, kun on niin iloinen mieli. Tänään tuli postista vähemmän iloinen uutinen, meinaavat laitta eläkkeelle. Olen jo 37-vuotta ollut samassa puljussa, armeijan jälkeen menin töihin, eikä ole tarvinnut vaihtaa työpakkaa . Raittius jatkuu siitä huolimatta.

• aahoohoo
        Lema kirjoitti:

Hienoa Arja, kun on niin iloinen mieli. Tänään tuli postista vähemmän iloinen uutinen, meinaavat laitta eläkkeelle. Olen jo 37-vuotta ollut samassa puljussa, armeijan jälkeen menin töihin, eikä ole tarvinnut vaihtaa työpakkaa . Raittius jatkuu siitä huolimatta.

Minulla nykyisin on melkein aina iloinen ja tasapainoinen mieli. Meikä on onnellinen - nyt vihdoin kun puol vuosisataa on ensin onnellisuuskäyrä vetäny siksakkia yhtä tiuhaan kun se maanjäristyksiä mittaavan vempeleen piirturi - mikä seismo -jotain se kone on.

Elämä muuttu ihan toisen laiseks kun etin työn jossa viikkotunteja on n 26. Mulle se riittää ja on hieno tunne töistä tultua kun ei oo rättiväsyny ja tietää että seuraavanaki päivänä jaksaa mennä takasi duuniin.

Uskon että jos tuntee itensä terveeks niin saattaa eläkkeellejääminen tuntuu vähän ku jäis tyhjän päälle, mutta optimisti huomaa että nythän sitä on maailma auki ja levällään tehä mitä tahtoo.

• Robinson Cruseo

raittiina, jos se suostuu olemaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4259
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      852
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe