ole korjannut satoa täällä 60 -palstalaisten keskuudessa? Vai hoidellaanko lapsenlapsia? Vai mikä lienee syynä, kun naapuripalstat ylös- ja alaspäin ovat pidemmän aikaa olleet suositumpia.
Ei kai viikatemies
16
888
Vastaukset
Älä niin ikäviä päästä mieleesikään. Kyllä edelleen hengissä ollaan, ovat ehkä jo olleet ulkotöissä niin ahkeraan, että eivät ehdi tänne.
Meillä ei ole tällä hetkellä ulkona muuta kuin lumitöitä, eilen jo välillä tuli vettäkin, mutta taas tulee lunta. Kovaa myrskyäkin lupasi lounaiseen Suomeen.
Joskus on sanottu kesän ja talven tappelevan keskenään - tämä on kai sitä.
Olen huomannut, että ovat paljon aktiivisempia tuossa kahden puolen, mistä sitten johtunee.
Itsekkin tulee joskus niihin joskus poikettua.- angi
Tiedän 3 henkilöä joille itse olen antanut tämän osoitteen ja he ovat kaikki olleet täällä vastailemassa ja muutaman aloituksen tekemässä.
- loikkari
Käykääpä 70 palstalla, siellä on tuhteja puheenaiheita, nuorempaa näkökulmnaa kaivataan!
- chathuoneessa 60+
taitaa olla samat jorinat ja samat ihmiset, ei sinne uusilla paljon asiaa,50 meille vanhemmillekin kiva juttutupa
- marii-marii
chathuoneessa 60+ kirjoitti:
taitaa olla samat jorinat ja samat ihmiset, ei sinne uusilla paljon asiaa,50 meille vanhemmillekin kiva juttutupa
mullakin chatista.60 -huoneessa on omat vakituiset juttukaverinsa, eipä siellä uudet juttuun pääse.
marii-marii kirjoitti:
mullakin chatista.60 -huoneessa on omat vakituiset juttukaverinsa, eipä siellä uudet juttuun pääse.
siellä chatissa eri nikeillä kuin täällä?
Joskus olen sinne kurkannut niitä höpinöitä ja kaikki ovat ihan outoja. Ne samat siellä kyllä aina ovat, joten olen ajatellut siellä olevan oman piirinsä - en ole paljon joukkoon pyrkinyt.Tellastiina kirjoitti:
siellä chatissa eri nikeillä kuin täällä?
Joskus olen sinne kurkannut niitä höpinöitä ja kaikki ovat ihan outoja. Ne samat siellä kyllä aina ovat, joten olen ajatellut siellä olevan oman piirinsä - en ole paljon joukkoon pyrkinyt.siellä kerran kurkkaamassa ja jotenkin
aloin epäillä omaa ymmärryskykyäni.
Siellä teksti oli sellaista, että pitää
todella olla ringissä mukana, jos meinaa
ymmärtää.
Hymiöitä heittelevät roppakaupalla sekaan.
Taitaa olla helpoin tapa vastata, kun ei
ole mitään sanomista.
Ei tuntunut viihtyisältä.
- KristaTee
että meillä on niin paljon tekemistä näin kesän kynnyksellä. Ei täältä kukaan ole ketään käynyt korjaamassa. Päivän kun touhuaa, on sitten illalla niin väsynyt, ettei tänne jaksa raahautua. Ja jos jaksaa, niin ei ole yhtään kunnon ajatusta enää päässä (jos joskus on ollutkaan). 70 -palstalla suuttuivat kun kerran käväisin kysymässä apua, joten sinne en ainakaan mene.
Eihän tuo kovin keväiseltä näytä, räntää vihmoo. Vaan kyllä kesä tulee, uskokaa pois.- aureliina
ikääni paljastanut, kun olen naapureissa käynyt. Ihan oon saanut asiallisia, hauskoja vastauksia.
- KristaTee
aureliina kirjoitti:
ikääni paljastanut, kun olen naapureissa käynyt. Ihan oon saanut asiallisia, hauskoja vastauksia.
näkevät nikistäni, jos katsoa haluavat. En viitsisi nikkiäni hylätä.
KristaTee kirjoitti:
näkevät nikistäni, jos katsoa haluavat. En viitsisi nikkiäni hylätä.
mentäis vaikka puskista huuteleen, siitä tykätään. (Vitsi vitsi)
Muistan kyllä sen kahinan, joka saatiin aikaiseksi silloin kun tämä oli mykkänä.
Varmaan aina hiljaisemmaksi tulee kesän tullessa, silloin on niin paljon kaikkea muuta.
Eilen ja tänään ei ole tarvinnut ulkona olla, nyt näyttää siltä kuin alkaisi kirkastumaan.
Minua ainakin todella masentaa sellaiset ilmat mitä nyt on pari päivää ollut.- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
mentäis vaikka puskista huuteleen, siitä tykätään. (Vitsi vitsi)
Muistan kyllä sen kahinan, joka saatiin aikaiseksi silloin kun tämä oli mykkänä.
Varmaan aina hiljaisemmaksi tulee kesän tullessa, silloin on niin paljon kaikkea muuta.
Eilen ja tänään ei ole tarvinnut ulkona olla, nyt näyttää siltä kuin alkaisi kirkastumaan.
Minua ainakin todella masentaa sellaiset ilmat mitä nyt on pari päivää ollut.hyvinkin. Huomiseksi lupasivat parempaa. Katsoin Sääpäiväkirjasta ja vuosi sitten oli suurin piirtein samanlaista.
En minä puskaan viitsi mennä huutelemaan, pitäisi keksiä uusi nikki ja vaikka muuten on hyvä mielikuvitus, nikkien suhteen ei säteile. Enkä uutta kahinaa halua, hävetti sen verran. KristaTee kirjoitti:
hyvinkin. Huomiseksi lupasivat parempaa. Katsoin Sääpäiväkirjasta ja vuosi sitten oli suurin piirtein samanlaista.
En minä puskaan viitsi mennä huutelemaan, pitäisi keksiä uusi nikki ja vaikka muuten on hyvä mielikuvitus, nikkien suhteen ei säteile. Enkä uutta kahinaa halua, hävetti sen verran.Ei meillä ole mitään hävettävää, oltiin ihan asiallisesti liikenteessä. en ymmärrä kuinka se silloin oli niin kauhea paikka heille.
Olen joskus käynyt siellä vieläkin - tänään viimeksi. Yhdellä viestillä sain taas sheriffinkin liikkeelle ja sekin oli aivan asiaa!
Taidan olla mustalla listalla herkästi edelleen!- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Ei meillä ole mitään hävettävää, oltiin ihan asiallisesti liikenteessä. en ymmärrä kuinka se silloin oli niin kauhea paikka heille.
Olen joskus käynyt siellä vieläkin - tänään viimeksi. Yhdellä viestillä sain taas sheriffinkin liikkeelle ja sekin oli aivan asiaa!
Taidan olla mustalla listalla herkästi edelleen!Eipä tuo minustakaan taida pitää, vaikka olen varsin viehättävä ihminen.
En oikein tiedä mistä häpeän tunne tuli, tuntui vain niin kovin pahalta. Ihan asiaahan se oli. Mutta nyt taidamme jo liikkua niillä rajoilla.
Taidanpa välillä käydä laittamassa broilerinkoivet uuniin. Itse en niistä pidä, mutta ne ovat miehen herkkua ja joskushan on hemmoteltava.
- johtuu
Ai, että mistä johtuu ? Ovathan monet ilmoittaneet, että palstan sheriffin vuoksi lopettavat.
- ympyrät
Sheriffi ja sheriffi, nikki ja nikki. Pitää kai paikkansa, pienistä asioista se onni löytyy? Mikä saa ihmisen viehtymään nipottamiseen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164